• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل 27469امروز 0
0

‌?نرخ دلار در بازار آزاد ایران …

  • کد خبر : 50112
  • 11 آبان 1401 - 0:00
‌?نرخ دلار در بازار آزاد ایران …

    ‌?نرخ دلار در بازار آزاد ایران روز سه‌شنبه ۱۰ آبان یک روکرد تاریخی برجا گذاشت و به حدود ۳۴ هزار تومان رسید. وبسایت‌های صرافی‌ها که قیمت ارزهای مختلف در ایران را رصد می‌کنند روز سه‌شنبه نرخ ۳۳ هزار و ۹۳۵ تومان را به ازای هر دلار ثبت کردند که نسبت به روز گذشته […]

 

‌?نرخ دلار در بازار آزاد ایران … 339020001667334602

 

‌?نرخ دلار در بازار آزاد ایران روز سه‌شنبه ۱۰ آبان یک روکرد تاریخی برجا گذاشت و به حدود ۳۴ هزار تومان رسید.
وبسایت‌های صرافی‌ها که قیمت ارزهای مختلف در ایران را رصد می‌کنند روز سه‌شنبه نرخ ۳۳ هزار و ۹۳۵ تومان را به ازای هر دلار ثبت کردند که نسبت به روز گذشته ۵۹۰ تومان افزایش یافته است.
@VahidHeadline

?نمایندگان پارلمان کانادا به اتفاق آرا دو طرح را به تصویب رساندند که از سازمان ملل متحد می‌خواهند جمهوری اسلامی را از کمیسیون مقام زن ملل متحد اخراج کند.
این درخواست در یک متن پیشنهادی از سوی آندران لاروش، سخنگوی فراکسیون کبک در امور زنان، گنجانده شده بود که این متن روز دوشنبه به تصویب رسید.
کمی پیش از آن نیز ملیسا لانتسمن، معاون رهبر محافظه‌کاران، موفق شد به اتفاق آرا طرح مشابهی را تصویب کند و از پارلمان کانادا بخواهد حمایت خود از اخراج جمهوری اسلامی از کمیسیون مقام زن ملل متحد را اعلام کند.
@VahidHeadline

?یک مقام قضایی جمهوری اسلامی مدعی شد فرشته احمدی، شهروند ساکن مهاباد که کشته شدن او بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی داشت، نه در جریان اعتراضات ضدحکومتی «بلکه بر اثر شلیک گلوله در خانه خود کشته شده است».
ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی، گفت: «طبق بررسی‌هایی که تا امروز انجام شده اثبات گردیده، شلیک گلوله از داخل منزل این فرد انجام شده و این موضوع را اعضای خانواده این خانم هم تایید کرده‌اند».
وی افزود: «حسب اعلام مراجع انتظامی و امنیتی در محدوده منزل این خانم در زمان وقوع حادثه هیچ گونه تجمع، اغتشاش و حضور پلیس نیز وجود نداشته است».
این اظهارات در حالی است که برخی منابع حقوق بشری از جمله سازمان هه‌نگاو گزارش داده‌اند که فرشته احمدی روز پنجم آبان در جریان اعتراضات با شلیک مستقیم نیروهای حکومتی کشته شده است.
@VahidHeadline

?سازمان حقوق بشری هه‌نگاو گزارش داد که در فاصله روزهای چهارم تا هشتم آبان دست‌کم ۱۶ شهروند در شهرهای کردنشین شمال غرب ایران کشته شده‌اند.
@VahidHeadline

?تصاویر منتشر شده در شبکه‌های مجازی حاکی از تغییر نام شهرک اکباتان تهران به «شهید آرمان» در تابلوهای شهری با اسپری و از سوی افراد ناشناس است.
شماری از کاربران هوادار حاکمیت با انتشار تصاویر این تغییر نام، در صفحات شبکه‌های اجتماعی خود، نوشته‌اند: «فعلا با تغییر اسم شروع کردیم».
آرمان علی‌وردی، «طلبه بسیجی» است که چهارم آبان و در جریان اعتراضات پس از مرگ مهسا امینی، «در منطقه اکباتان تهران زخمی و بعد از آن درگذشت».
پس از مرگ وی، سخنگوی شورای شهر تهران مدعی شد که «مطالبه‌گری زیادی» برای تغییر نام شهرک اکباتان تهران به نام آرمان علی‌وردی وجود دارد.
او با این حال گفته که «تعیین نام و تغییر نام شهرک‌ها در حوزه اختیارات شورای اسلامی شهر تهران نیست و این موضوع به هیات مدیره شهرک‌ها مربوط می‌شود».
@VahidHeadline

?سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا با ابراز نگرانی درباره هشدارها مبنی بر حمله احتمالی ایران به عربستان سعودی اعلام کرد برای واکنش به آن آمادگی دارد و دریغ نخواهد کرد.
@VahidOOnLine

?وزارت اطلاعات از بازداشت «دیگر عوامل» کشتار در شاهچراغ خبر داد
@VahidHeadline

?سرپرست شرکت «شهر فرودگاهی امام خمینی» در تهران، درباره جسد پیدا شده در یک هواپیمای لوفت‌هانزا «از مبدأ تهران» می‌گوید لوفت‌هانزا درباره تشخیص هویت این جسد همکاری نمی‌کند و «اطلاعات ضعیفی» ارائه کرده است.
در حالی که پس از کشف این جسد، شرکت لوفت‌هانزا برنامه پرواز تهران به فرانکفورت خود برای صبح جمعه را لغو کرد، سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام گفت: «در حال حاضر پروازهای لوفت‌هانزا به صورت عادی در حال انجام است».
@VahidHeadline

?رسانه‌ها و نهادهای مدافع روزنامه‌نگاران در فرانسه روز سه‌شنبه ۱۰ آبان در بیانیه‌های جداگانه‌ای خواستار آزادی وحید شمس‌الدین‌نژاد، گزارشگر شبکه تلویزیونی آلمانی- فرانسوی «آرته» شدند که هنگام پوشش اعتراضات در ایران بازداشت شده است.
@VahidHeadline

?ابراهیم رئیسی روز سه‌شنبه دهم آبان با نیکول پاشینیان نخست‌وزیر ارمنستان در تهران دیدار کرد.
@VahidHeadline

?جمعی از رهبران اتحادیه عرب برای اولین بار پس از همه‌گیری کرونا و همچنین پس از نزدیکی برخی از اعضای این اتحادیه به اسرائیل نشست حضوری برگزار می‌کنند.
همچنین این نشست در حالی روز سه‌شنبه دهم آبان در الجزایر آغاز می‌شود، که اختلافات کشورهای عربی بر سر درگیری‌های منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا، به ویژه در سوریه و لیبی همچنان ادامه دارد.
@VahidHeadline

?شرکت داروسازی فایزر اعلام کرد که سود حاصل از فروش واکسن‌های کرونا در سه ماهه اخیر افزایش یافته است و در نتیجه درآمد سالانه این شرکت با دو میلیارد دلار افزایش به ۳۶ میلیارد دلار بالغ خواهد شد.
@VahidHeadline

? @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=50112

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.