• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

نشریه معروف «نیویورکر»، موضوع …

  • کد خبر : 49533
  • 09 آبان 1401 - 17:30
نشریه معروف «نیویورکر»، موضوع  …

    نشریه معروف «نیویورکر»، موضوع اصلی شماره اخیرش را به اصغر فرهادی اختصاص داده است و در قالب بررسی اتهام «سرقت ادبی» تلاش کرده کاوشی عمیق بر شخصیت این نویسنده و کارگردان داشته باشد. آزاده مسیح‌زاده، عباس جهانگیریان، علی خودسیانی، مانی حقیقی، گل‌شیفته فراهانی، ترانه علیدوستی، نگار اسکندرفر و تعدادی زیادی از منابع و […]

 

نشریه معروف «نیویورکر»، موضوع  … 872441001667224807

 

نشریه معروف «نیویورکر»، موضوع اصلی شماره اخیرش را به اصغر فرهادی اختصاص داده است و در قالب بررسی اتهام «سرقت ادبی» تلاش کرده کاوشی عمیق بر شخصیت این نویسنده و کارگردان داشته باشد.

آزاده مسیح‌زاده، عباس جهانگیریان، علی خودسیانی، مانی حقیقی، گل‌شیفته فراهانی، ترانه علیدوستی، نگار اسکندرفر و تعدادی زیادی از منابع و مشاوران در کنار خود آقای فرهادی افرادی هستند در این نوشته با آنها گفت‌وگو شده است. برخی اظهارنظرها در این نوشته برای نخستین بار بیان شده و بسیار بحث‌انگیز هستند. به‌ویژه اظهارنظرهای مانی حقیقی و ترانه علیدوستی.

شدیدترین انتقادها را هم مطابق انتظار گل‌شیفته فراهانی بیان کرده و برای نخستین بار گفته است که در جریان نمایش فیلم «درباره الی» در جشنواره فیلم برلین سال ۱۳۸۷، آقای فرهادی از او خواسته نامه‌ای عذرخواهانه خطاب به علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی بنویسد.

babakazar

شاشیدم به اسکارت اگر مردمی نباشی

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=49533

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.