• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل 27469امروز 0
1

‌‌?نرخ دلار در بازار آزاد ایرا …

  • کد خبر : 49656
  • 09 آبان 1401 - 23:30
‌‌?نرخ دلار در بازار آزاد ایرا …

    ‌‌?نرخ دلار در بازار آزاد ایران در روز دوشنبه ۹ آبان‌ به ۳۳ هزار و۳۴۰ تومان افزایش یافت که حتی از رکورد تاریخی قبلی نرخ دلار در ۱۱ مهر امسال ۹۰ تومان بیشتر است. نرخ دلار در روز دوشنبه نسبت به روز قبل، حدود ۲۳۰ تومان افزایش نشان می‌دهد. @VahidHeadline ?فدراسیون فوتبال اوکراین […]

 

‌‌?نرخ دلار در بازار آزاد ایرا … 716538001667246402

 

‌‌?نرخ دلار در بازار آزاد ایران در روز دوشنبه ۹ آبان‌ به ۳۳ هزار و۳۴۰ تومان افزایش یافت که حتی از رکورد تاریخی قبلی نرخ دلار در ۱۱ مهر امسال ۹۰ تومان بیشتر است.
نرخ دلار در روز دوشنبه نسبت به روز قبل، حدود ۲۳۰ تومان افزایش نشان می‌دهد.
@VahidHeadline

?فدراسیون فوتبال اوکراین روز دوشنبه رسما از فدراسیون بین‌المللی فوتبال، فیفا، درخواست کرد ایران را از جام جهانی قطر حذف کند.
جمهوری اسلامی ایران متهم به نقض مواد ٣ و ۴ اساسنامه فیفا از طریق تحویل سلاح به روسیه در تهاجم پوتین به اوکراین است.
@VahidHeadline

?محمد معتمدی، خواننده‌ای که قرار بود سرود تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر ۲۰۲۲ را اجرا کند، از خواندن سرود تیم ملی انصراف داد
@VahidOOnLine

?دولت نیوزیلند روز دوشنبه اعلام کرد که گفت‌وگوهای دوجانبه رسمی با ایران درباره حقوق بشر را به حالت تعلیق درآورده و در شرایطی که جمهوری اسلامی حقوق ابتدایی مردم خود را نقض می‌کند، این مذاکرات «دیگر قابل دفاع نیست».
نانایا ماهوتا، وزیر امور خارجه نیوزیلند، با انتشار بیانیه‌ای گفت که تصمیم دولت این کشور برای تعلیق مذاکرات با ایران حاوی این پیام آشکار است که تا مادامی که حکومت جمهوری اسلامی اصول ابتدایی حقوق بشر را نقض می‌کند و دست به سرکوب خشونت‌آمیز معترضان در ایران می‌زند، گفت‌وگوهای دوجانبه را نمی‌توان ادامه داد.
@VahidHeadline

?احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، از کشته شدن یک مأمور پلیس و زخمی شدن سه مأمور دیگر در یک درگیری در این استان خبر داد.
او روز دوشنبه نهم آبان اعلام کرد که این درگیری میان مأموران یگان تکاوری ۱۱۲عمار ایرانشهر با یک گروه مسلح در محورهای مواصلاتی در حوالی روستای خیرآباد از توابع شهرستان ایرانشهر در استان سیستان و بلوچستان روی داد.
@VahidHeadline

?دفتر امام‌جمعهٔ اهل سنت زاهدان روز یک‌شنبه با انتشار بیانیه‌ای، مندرجات بیانیهٔ شورای تأمین استان سیستان‌وبلوچستان در مورد حادثه خونین زاهدان را خلاف واقع اعلام کرد.
در بیانیه مولانا عبدالحمید آمده است که «در بیانیهٔ شورای تأمین استان سیستان‌وبلوچستان سعی شده است صحنه‌های اصلی و واقعی تغییر داده شوند؛ از جمله اینکه گفته شده ۱۵۰ نفر به کلانتری حمله کرده‌اند و عده‌ای از آنان مسلح بوده‌اند که قصد تسخیر کلانتری را داشته‌اند. در حالی که شاهدان عینی و مستند زنده بیان می‌دارند تیراندازی از کلانتری در حالی شروع شده که کسی نزدیک کلانتری حضور نداشته است. این تیراندازی عده‌ای را به سوی کلانتری می‌کشاند که به شعار دادن و پرتاب سنگ اقدام می‌کنند.»
@VahidHeadline

?وزارت خارجه کانادا از اعمال تحریم‌های جدید علیه چهار مقام ارشد و دو نهاد جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
این چهارمین بسته تحریمی دولت کانادا به‌دلیل سرکوب گسترده و خونین معترضان توسط نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی در پی مرگ مهسا امینی در بازداشت گشت ارشاد است.
@VahidHeadline

?صدراعظم آلمان گفت شوکه شده است که مردم ایران برای انجام تظاهرات مسالمت‌آمیز کشته می‌شوند.
اولاف شولتز در توئیتی نوشت اتحادیه اروپا تحریم‌های بیشتری علیه جمهوری اسلامی ایران به‌دلیل سرکوب «شدید» معترضان را بررسی خواهد کرد.
@VahidHeadline

?یک روز پس از اظهارات وزیر خارجه آلمان درباره بررسی موضوع قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی از سوی اتحادیه اروپا، سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی در واکنش گفت که سپاه پاسداران «نهاد نظامی رسمی ایران است و انجام چنین اقداماتی غیر قانونی است.»
@VahidHeadline

?مجتبی قهرمانی، رئیس کل دادگستری هرمزگان، از توقیف یک نفتکش خارجی حامل ۱۱ میلیون لیتر سوخت در آب‌های خلیج فارس به دست نیروهای دریایی سپاه پاسداران خبر داد.
آقای قهرمانی روز دوشنبه نهم آبان به رسانه‌های ایران گفت که سوخت موجود در این نفتکش، «قاچاق» بوده و کاپیتان و خدمه آن هم بازداشت شده‌اند.
این مقام قضایی جمهوری اسلامی جزئیاتی از ملیت افراد بازداشت‌شده ارائه نکرد و همچنین مشخص نکرد این نفتکش متعلق به چه کشوری است.
@VahidHeadline

?روزنامه «اطلاعات» در گزارشی با عنوان «فرصت از دست رفته»، نوشت در حالی که کمتر از ۲۰ روز به شروع بزرگترین رویداد ورزشی، فرهنگی و اقتصادی جهان در کنار مرزهای جنوبی ایران باقی مانده، حتی یک تماشاگر خارجی بلیتی برای اقامت در ایران نخریده است.
@VahidHeadline

?لوئیس ایناتسیو لولا دا سیلوا، رئیس جمهوری سابق و چپ‌گرای برزیل، روز یکشنبه در انتخابات ریاست جمهوری این کشور پیروز شد تا مانع آن شود که ژائیر بولسونارو، رئیس جمهور کنوی و راست‌گرای افراطی برزیل برای بار دوم به این مقام دست پیدا کند.
@VahidHeadline

? @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=49656

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.