• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1

‌?خانواده رضا حقیقت‌نژاد، خبرن …

  • کد خبر : 48888
  • 08 آبان 1401 - 0:30
‌?خانواده رضا حقیقت‌نژاد، خبرن …

    ‌?خانواده رضا حقیقت‌نژاد، خبرنگار درگذشته رادیوفردا، روز شنبه، هفتم آبان‌، در بیانیه‌ای خبر دادند که با وجود «چهار روز تلاش آن‌ها برای پس‌گرفتن پیکر او از ماموران امنیتی» به نتیجه نرسیده است. خانواده حقیقت‌نژاد در ادامه بیانیه خود تاکید کرده‌اند: «خواسته‌ انسانی و بحق ما بود و هست که پس از این همه […]

 

‌?خانواده رضا حقیقت‌نژاد، خبرن … 181622001667077206

 

‌?خانواده رضا حقیقت‌نژاد، خبرنگار درگذشته رادیوفردا، روز شنبه، هفتم آبان‌، در بیانیه‌ای خبر دادند که با وجود «چهار روز تلاش آن‌ها برای پس‌گرفتن پیکر او از ماموران امنیتی» به نتیجه نرسیده است.
خانواده حقیقت‌نژاد در ادامه بیانیه خود تاکید کرده‌اند: «خواسته‌ انسانی و بحق ما بود و هست که پس از این همه سال فراق از سر اجبار، پیکرش را در زادگاهش، دژکرد، به خاک بسپاریم تا دست‌‌کم اکنون که دیگر دیدار رویش میسر نیست، به هوای دیدار مزارش نقطه‌ی پایان بگذاریم بر این فراق تلخ سالیان.»
@VahidHadlin

?حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران، در آیین تشییع پیکر کشته‌های حمله مسلحانه به حرم شاهچراغ در شیراز به معترضانی که در شش هفته اخیر در سراسر ایران تظاهرات کرده‌اند، گفت «امروز آخرین روز شرارت شما بود».
خبرگزای رویترز نوشته است که اخطار حسین سلامی می‌تواند نشان این باشد که نیروهای امنیتی سرکوب خود را در مقابله با ناآرامی‌هایی که سراسر ایران را درنوردیده، تشدید کنند.
@VahidHadlin

?دیروز: روابط عمومی معاونت میراث فرهنگی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مجموعه تاریخی پاسارگاد و تخت جمشید در روزهای ٥ تا ٧ آبان ۱۴۰۱ تعطیل است.
در متن این اطلاعیه آمده است که بر اساس مصوبه «شورای امنیت کشور به منظور حفظ امنیت گردشگران» این دو مجموعه تاریخی به مدت سه روز تعطیل خواهند بود.
در همین حال، برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز روز جمعه از مسدود شدن مسیر منتهی به آرامگاه کوروش را با «خاکریز و موانع بتُنی» خبر دادند.
@VahidHadlin

?نخست وزیر کانادا روز جمعه، ششم آبان، در دیدار با شماری از شهروندان ایرانی-کانادایی بر همراهی دولتش با مردم ایران تاکید کرد.
جاستین ترودو در توئیتی اعلام کرد که با تعدادی از اعضای جامعه ایرانی-کانادایی در رستوران تهران‌مارکت واقع در شهر وینیپگ دیدار کرده و به آن‌ها اطمینان داده است که دولت کانادا در کنار مردم ایران می‌ایستد و «به عدالت‌خواهی قربانیان رژیم ایران ادامه خواهد داد».
@VahidHadlin

?آمارهای وزارت فرهنگ و گردشگری ترکیه نشان می‌دهد که هم‌زمان با اعتراضات گسترده مردمی در ایران، ورود شهروندان ایرانی به ترکیه رکورد تاریخی بر جای گذاشته است.
طی ماه گذشته میلادی، بیش از ۳۰۷ هزار شهروند ایرانی به ترکیه وارد شده‌اند که حتی از رکورد تاریخی ورود ۲۷۰ هزار گردشگر ایرانی به ترکیه در فروردین امسال و تعطیلات نوروزی نیز بیشتر است.
آمار ورود شهروندان ایرانی به ترکیه در ماه گذشته نسبت به سپتامبر پارسال دو برابر شده است.
هنوز گزارشی درباره چرایی اوج‌گیری ورود شهروندان ایرانی به ترکیه در ماه گذشته منتشر نشده است.
@VahidHadlin

?تصاویر ماهواره‌ای منتشر شده در رسانه‌های عربی در روز جمعه، ششم آبان، نشان می‌دهد که امارات متحده عربی سامانه دفاع هوایی از نوع «باراک ۸» را در نزدیکی پایگاه هوایی الظفره در جنوب ابوظبی مستقر کرده است.
رسانه‌های عربی نوشته‌اند که امارات برای محافظت از خود در برابر موشک‌ها و پهپادهای جمهوری اسلامی ایران و متحدانش، مانند نیروهای حوثی یمن، به این سامانه‌ها مجهز شده است.
@VahidHadlin

?فرانک والتر اشتاین مایر، رییس جمهوری آلمان در یک سخنرانی به هموطنان خود در مورد آینده دشوار تحت تاثیر پیامدهای جنگ در اوکراین هشدار داد و بر ضرورت تقويت روحیه مقاومت و استقامت مردم آلمان تاکيد کرد.
@VahidHadlin

?مقامات کره جنوبی از کشته شدن دست‌کم ۱۲۰ نفر در ازدحام جمعیت جشن هالووین در سئول، پایتخت این کشور خبر داده‌اند.
@VahidHadlin

?ارتش روسیه از تهاجم پهپادی گسترده اوکراین به ناوگان دریایی این کشور در شبه‌جزیره کریمه در روز شنبه ۷ آبان خبر داد.
مسکو همچنین مدعی کمک بریتانیا به نیروهای اوکراینی در حملات پهپادی و نابودی یکی از کشتی‌های روسی در بندر سواستوپول شده است.
@VahidHadlin

?سازمان ملل متحد احتمال می‌دهد که با توجه به شمار کشته‌های فلسطینی در سال ۲۰۲۲، امسال مرگبارترین سال برای فلسطینیان در ۱۷ سال گذشته باشد.
@VahidHadlin

? @VahidOnlin

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=48888

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.