• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل 27469امروز 0
1

‌?وزیر خارجه آلمان می‌گوید آلم …

  • کد خبر : 49274
  • 08 آبان 1401 - 23:30
‌?وزیر خارجه آلمان می‌گوید آلم …

    ‌?وزیر خارجه آلمان می‌گوید آلمان و اتحادیه اروپا در حال بررسی معرفی سپاه پاسداران به عنوان سازمانی تروریستی هستند. آنالنا بائربوک در مصاحبه با شبکه تلویزیونی آ.اِر.د گفت: «هفته گذشته روشن کردم که ما بسته دیگری از تحریم‌ها را به اجرا خواهیم گذاشت، و این‌که بررسی کنیم چطور می‌توانیم سپاه پاسداران را به […]

 

‌?وزیر خارجه آلمان می‌گوید آلم … 124544001667160004

 

‌?وزیر خارجه آلمان می‌گوید آلمان و اتحادیه اروپا در حال بررسی معرفی سپاه پاسداران به عنوان سازمانی تروریستی هستند.
آنالنا بائربوک در مصاحبه با شبکه تلویزیونی آ.اِر.د گفت: «هفته گذشته روشن کردم که ما بسته دیگری از تحریم‌ها را به اجرا خواهیم گذاشت، و این‌که بررسی کنیم چطور می‌توانیم سپاه پاسداران را به عنوان سازمانی تروریستی معرفی کنیم».
آلمان هفته گذشته اعلام کرده بود که فراتر از تحریم‌های اتحادیه اروپا، محدودیت‌های بیشتری در قبال ایران اعمال خواهد کرد.
خانم بائربوک همچنین گفت که در حال حاضر هیچ مذاکره‌ای بین ایران و غرب بر سر توافق هسته‌ای با تهران موسوم به «برجام» در جریان نیست.
@VahidHeadli

?در حالی که آمارها حاکی از وخیم‌تر شدن بحران کم‌آبی در ایران است، فیروز قاسم‌زاده، مدیرکل دفتر اطلاعات و داده‌های آب کشور اعلام کرد میزان آب موجود در سد زاینده‌رود در استان اصفهان ۱۱ درصد و میزان ذخایر آب در سدهای استان تهران ۱۸ درصد است.
آقای قاسم‌زاده روز یکشنبه هشتم آبان دربارهٔ وضعیت سدهای دیگر مناطق ایران ادامه داد: «میزان پرشدگی سدهای استان خوزستان و سدهای حوضه آبریز دریاچه ارومیه در شرایط فعلی به ترتیب ۴۲ درصد و ۲۹ درصد است.»
بک هفته پیش از این نیز، محمد بختیاری، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب تهران در یک مصاحبه هشدار داده بود که تهران فقط برای ۱۰۰ روز آب دارد.
@VahidHeadli

?آمارها حاکی از اوج‌گیری شتاب فرار سرمایه از بورس تهران و سقوط ارزش سهام است و طی ۱۰ روز گذشته این رقم بالغ بر سه هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان بوده است.
در حالی که میزان خروج روزانه سرمایه از بازار بورس تهران در پایان مهرماه حدود ۱۰۰ میلیارد تومان بود، این رقم در هفته ابتدایی امسال روند صعودی گرفته و روز شنبه به ۹۰۰ میلیارد تومان اوج گرفت.
@VahidHeadli

?گروهی از زنان برجسته عرصه هنر، سیاست، حقوق و تجارت در کشورهای مختلف جهان با انتشار نامه‌ای سرگشاده، خواستار اخراج «فوری» جمهوری اسلامی ایران از کمیسیون زنان سازمان ملل متحد شدند.
امضاکنندگان این نامه با اشاره به آغاز دوره چهار ساله ایران در کمیسیون مقام زن سازمان ملل متحد در اوایل سال جاری میلادی تاکید کردند که این نهاد برجسته بین‌المللی منحصرا به ترویج برابری جنسیتی و توانمندسازی زنان اختصاص دارد و به‌دلیل «ستم سیستماتیک» و «دیرینه» جمهوری اسلامی علیه زنان ایرانی، حکومت کنونی تهران فاقد صلاحیت عضویت در این نهاد است.
@VahidHeadli

?سخنگوی دولت روز شنبه با تهدید معترضان هفته‌های اخیر در ایران گفت: «دولت حتی ذره‌ای نسبت به کسانی که سازمانی کار کرده و اغتشاش و درگیری و آشوب را دنبال می کنند، مماشات و کوتاهی نخواهد داشت.»
علی بهادری جهرمی، ‌در جمع دبیران تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های شیراز گفت: «من به آنان که معترض هستند توصیه کرده‌ام که اگر فردی را دیدند که قصد منحرف کردن اعتراض را دارد، خودشان مقابله کنند.»
با این همه بهادری جهرمی تاکید کرد که تحلیل دولت آن است که نارضایتی وجود دارد و اعتراض هم از همین موضوع نشات می‌گیرد.
@VahidHeadli

?ساعاتی پس از ضرب‌وجرح سه مخالف جمهوری اسلامی به‌دست افراد ناشناس در تحصن شبانه مقابل سفارت ایران در برلین، پلیس آلمان روز یک‌شنبه هشتم آبان اعلام کرد که در حال بررسی و تحقیق در مورد این حمله است.
@VahidHeadli

?شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) اعلام کرد که درآمد این شرکت در مهرماه که دسترسی به اینترنت در ایران با اختلالات فراوانی مواجه بود، کاهش بیش از ۷۰۰ میلیارد تومانی داشته است.
بر اساس گزارش‌ ماهانه «همراه اول»، کارکرد مشترکان دائمی و اعتباری این شرکت در دوره یک‌ماهه منتهی به ۳۰ مهر ۱۴۰۱، به حدود ۲۵۰۰ میلیارد تومان رسید.
این در حالی است که این رقم در یک‌ماهه منتهی به ۳۱ شهریور سال جاری بیش از ۳۲۰۰ میلیارد تومان بود.
وبسایت زومیت در این باره نوشت که با توجه به محدودیت و کندی و قطعی اینترنت و فیلتر شدن دو پلتفرم اینستاگرام و واتس‌آپ در مهرماه، می‌توان کاهش درآمد همراه اول از کارکرد مشترکان را به اختلالات اینترنت مرتبط دانست، به‌ویژه که بخش مهمی از درآمد همراه اول در سال‌‌های گذشته از اینترنت دیتا بوده است.
@VahidHeadli

?روسیه روز شنبه به دنبال حمله پهپادی گسترده اوکراین به ناوگان دریایی این کشور در شبه‌جزیره کریمه، همکاری خود را در اجرای توافق صادارات غلات اوکراین تعلیق کرد.
جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، در واکنش، این اقدام روسیه را «کاملاظالمانه» خواند و آن را محکوم کرد.
@VahidHeadli

?در انفجار دو خودروی بمب‌گذاری شده در برابر ساختمان وزارت آموزش و پرورش در موگادیشو، پایتخت سومالی، روز شنبه، هفتم آبان، دست‌کم یک‌صد تن کشته و ۳۰۰ تن دیگر زخمی شدند.
@VahidHeadli

? @VahidOnli

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=49274

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.