• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل 27469امروز 0
1

‌?همزمان با انتشار خبر از صنعت …

  • کد خبر : 48174
  • 06 آبان 1401 - 23:30
‌?همزمان با انتشار خبر از صنعت …

    ‌?همزمان با انتشار خبر از صنعتگران نفت و گاز مبنی بر پیوستن به اعتصابات سراسری، کارگران نفت شاغل در مراکز نفتی نیز اعلام کردند که از روز شنبه، هفتم آبان، اعتصاب خواهند کرد. @VahidHeadline ?شورای تامین سیستان‌وبلوچستان پنجشنبه پنجم آبان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که فرمانده نیروی انتظامی زاهدان و رئیس کلانتری ۱۶ […]

 

‌?همزمان با انتشار خبر از صنعت … 565098001666987202

 

‌?همزمان با انتشار خبر از صنعتگران نفت و گاز مبنی بر پیوستن به اعتصابات سراسری، کارگران نفت شاغل در مراکز نفتی نیز اعلام کردند که از روز شنبه، هفتم آبان، اعتصاب خواهند کرد.
@VahidHeadline

?شورای تامین سیستان‌وبلوچستان پنجشنبه پنجم آبان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که فرمانده نیروی انتظامی زاهدان و رئیس کلانتری ۱۶ این شهر به دلیل «قصور» در جریان جمعه خونین زاهدان از سمت خود برکنار شدند.
@VahidHeadline

?وزارت خزانه‌داری آمریکا «بنیاد ۱۵ خرداد»، غول اقتصادی و از نهادهای وابسته به علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، را تحریم کرد.
بر اساس بیانیه‌ وزارت خزانه‌داری آمریکا تحریم این نهاد حکومتی در ایران به خاطر جایزه چند میلیون دلاری آن برای قتل سلمان رشدی، نويسنده شهیر هندی‌تبار بريتانيايی، بوده است.
@VahidHeadline

?فرماندار شیراز روز جمعه ششم آبان ادعا کرد که در شب حمله به شاهچراغ، یک بمب دست‌ساز نیز در یکی از خیابان‌های شلوغ و پرتردد این شهر خنثی و عامل این بمب‌گذاری هم بازداشت شد.
@VahidHeadline

?منابع خبری و کاربران در ایران از فیلتر شدن کامل گوگل پلی در این کشور خبر داده‌اند.
طبق گزارش‌ها، اتصال همه سرور های گوگل پلی فیلتر شده است.
@VahidHeadline

?سایت‌های اخبار تکنولوژی در ایران خبر می‌دهند که در حال حاضر کاربران در زمان نصب برنامه روبیکا،که از پیام‌رسان‌های داخلی در ایران است، با هشداری از سوی شرکت گوگل روبه‌رو می‌شوند.
بنابر گزارش‌ها، گوگل اکنون روبیکا را به عنوان یک بدافزار جاسوسی به‌شمار آورده و سرویس حفاظتی گوگل به کاربران اخطار می‌دهد که نرم‌افزار روبیکا، پتانسیل به خطر انداختن امنیت آنها را دارد.
@VahidHeadline

?بنیاد نوبل اعلام کرد در واکنش به سرکوب اعتراض‌ها در ایران دعوت از سفیر جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در مراسم اهدای جایزه نوبل را پس می‌گیرد.
@VahidHeadline

?مجلس اعیان بریتانیا روز پنجشنبه جلسه‌ای علنی برای بررسی سیاست لندن در برابر ایران و سرکوب معترضان توسط جمهوری اسلامی برگزار کرد.
@VahidHeadline

?رافائل گروسی، دبیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی روز جمعه ششم آبان گفت فعالیت‌های هسته‌ای ایران در مقایسه با گذشته «مشکل جدی‌تری» است.
به نظر می‌رسد که اشاره او به افزایش بهره‌برداری ایران از سانتریفوژهای پیشرفته برای غنی‌سازی اورانیوم است.
@VahidHeadline

?گزارش‌ها در رسانه‌های آمریکا حاکی از آن است که ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، پس از خرید شبکه اجتماعی توئیتر به قیمت ۴۴ میلیارد دلار، چند مدیر ارشد این شرکت را «اخراج کرده است».
آقای ماسک شامگاه پنج‌شنبه، پنجم آبان‌ماه، پس از ماه‌ها پیچ و خم در روند خرید توئیتر، در توئیتی با اشاره به لوگوی این شبکه اجتماعی نوشت: «پرنده آزاد شد.»
@VahidHeadline

?وزارت دفاع آمریکا در تشریح سیاست های راهبردی واشنگتن گفت به رغم تهاجم نظامی روسیه به اوکراین کماکان چین مهمترین چالش امنیتی آمریکا است و تهدیدهای پکن نحوه سازماندهی و تسلیح ارتش آمریکا در آینده را تعیین می‌کند.
@VahidHeadline

? @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=48174

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.