• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

‌?سازمان عفو بین‌الملل روز چها …

  • کد خبر : 38199
  • 14 مهر 1401 - 3:30
‌?سازمان عفو بین‌الملل روز چها …

    ‌?سازمان عفو بین‌الملل روز چهارشنبه ۱۳ مهرماه با انتشار یک فراخوان اقدام فوری، درباره اجرای قریب‌ا‌لوقوع حکم «قصاص چشم» سه متهم در ایران هشدار داد. @VahidHeadline ?عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات جمهوری اسلامی ایران پس از شرکت در نشست دو کمیسیون مجلس، در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر این‌که محدودیت‌های اینترنت چه زمانی […]

 

‌?سازمان عفو بین‌الملل روز چها … 646501001665014401

 

‌?سازمان عفو بین‌الملل روز چهارشنبه ۱۳ مهرماه با انتشار یک فراخوان اقدام فوری، درباره اجرای قریب‌ا‌لوقوع حکم «قصاص چشم» سه متهم در ایران هشدار داد.
@VahidHeadline

?عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات جمهوری اسلامی ایران پس از شرکت در نشست دو کمیسیون مجلس، در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر این‌که محدودیت‌های اینترنت چه زمانی رفع می‌شود؟ گفت: «تصمیم‌گیری درباره این موضوع با بنده نیست. از وزیر کشور به عنوان رئیس شاک [شورای امنیت کشور] باید سوال کنید».
@VahidHeadline

دادستان کل کشور اعتراضات جاری در ایران را «شبیخون فرهنگی» توصیف کرد و ضمن حمله به مقام‌های پیشین دولتی گفت سال‌ها پیش که علی خامنه‌ای خواستار «مقابله با تهاجم فرهنگی در فضای مجازی» شده بود باید «شبکه ملی اطلاعات» ایجاد می‌شد.
محمدجعفر منتظری، در «مرکز بسیج قوه مقننه» گفت: «اینکه در جریان‌های این روزها، جوانان شانزده ساله حضور دارند، به دلیل فضای مجازی است.»
او همچنین با اشاره به حضور گسترده مردم ایران برای کسب ‌و کار در شبکه‌های مجازی گفت: «باید آن زمان که هنوز کسب و کار مردم در فضای مجازی نبود دوراندیشی می‌کردیم تا به جای استفاده از برنامه خارجی و با کمک فکر و اندیشه جوانان، شبکه داخلی ایجاد می‌کردیم.»
به نظر نمی‌رسد که مقام‌های جمهوری اسلامی قصد داشته باشند در آینده نزدیک برای رفع فیلتر اینستاگرام و واتس‌اپ اقدام کنند و منتظری نیز مدعی شد در واتساپ و اینستاگرام «کلاس‌هایی برای جرم و جنایت، بی‌عفتی و هرزگی» برگزار می‌شود.
@VahidHeadline

?وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران، اتحادیه اروپا را تهدید کرد که در صورت وضع تحریم‌های تازه علیه تهران در واکنش به سرکوب معترضان در ایران، کشورهای اروپایی باید منتظر «اقدام موثر و متقابل» جمهوری اسلامی باشند.
حسین امیرعبداللهیان در گفت‌وگوی تلفنی با لوئیجی دی مایو، وزیر خارجه ایتالیا، انتقادهای بین‌المللی در مورد سرکوب معترضان در ایران را «مداخلات خارجی در تحولات داخلی کشور» دانست.
@VahidHeadline

?حامد اسماعیلیون، سخنگوی انجمن خانواده‌های قربانیان هواپیمای اوکراینی، روز چهارشنبه از برنامه‌ریزی برای برگزاری تظاهراتی در یک شهر اروپایی در روز ۲۲ اکتبر خبر داده است.
حامد اسماعیلیون در توییتی نوشت: «در حمایت از دانشجویان و دانش‌آموزان ایران در روز شنبه ۲۲ اکتبر تظاهرات بزرگی در یکی از شهرهای اصلی اروپایی برگزار خواهیم کرد. منتظر باشید.»
@VahidHeadline

?برنی سندرز، سناتور مستقل و ارشد کنگره آمریکا، روز چهارشنبه در توییتی از معترضان در ایران حمایت کرده است.
برنی سندرز نوشته است: «شجاعت بسیار می‌خواهد که علیه «مقام معظم رهبری» حکومت استبدادی ایران در خیابان‌ها شعار داد. این دقیقا همان چیزی است که دارد به رهبری زنان جوان اتفاق می افتاد. من در کنار همه ایرانیانی که خواستار آزادی و آینده بهترند، می‌ایستم.»
@VahidHeadline

?در ادامه موج بازداشت‌ها در ایران، آتفه‌ چهارمحالیان، شاعر و عضو سابق هیئت دبیران کانون نویسندگان ایران، نیز روز ۱۱ مهر توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد.
کانون نویسندگان ایران با اعلام این خبر نوشت که هنوز از نهاد بازداشت‌کننده و محل بازداشت این شاعر خبری در دست نیست.
@VahidHeadline

?اوکراین: پهپادهای ایرانی برای اولین بار مناطقی را در استان کی‌یف هدف قرار دادند
@VahidHeadline

?در پی پرتاب یک موشک بالیستیک دوربرد توسط کره شمالی که روز سه‌شنبه از فراز ژاپن عبور کرد، آمریکا و کره جنوبی روز چهارشنبه چهار موشک پرتاب کردند.
نیروهای ائتلاف آمریکا و کره جنوبی اعلام کردند که چهار موشک با بردی ۳۲۰ کیلومتری شلیک کرده‌اند.
@VahidHeadline

? @VahidOnline

?دریافتی با شرح: ‘تصویر مهسا امینی روی دیوار جان لنون پراگ که نماد آزادی است.’:

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=38199

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.