نماد سایت خبرکده

‌?استاندار کردستان کشته شدن سه …

‌?استاندار کردستان کشته شدن سه … 722845001663727403 1024x1024

 

 

‌?استاندار کردستان کشته شدن سه نفر از معترضان در شهرهای این استان را تایید کرد و گفت یکی از آن‌ها که از اهالی شهر دیواندره بود «با سلاح جنگی کشته شده است».
اسماعیل زارعی‌کوشا افزود که فرد دیگری «با همان شرایط» در خودرویی در کنار بیمارستان سقز «پیدا شده» و در مورد فرد سوم نیز گفت که موضوع «در دست بررسی است».
استاندار کردستان با وجود این مدعی شد که «در این دو سه روزه نیروهای امنیتی و انتظامی ما با معترضین مدارا کرده‌اند و حتی تعداد زیادی از این نیروها در استان کتک خورده که کارشان به بیمارستان کشیده شده است».
به گزارش خبرگزاری ایرنا، او تجمعات اعتراضی به جان‌باختن مهسا امینی را «غیرقانونی» دانست و تهدید کرد که ماموران حکومتی در برابر آن «ایستادگی و برخورد» خواهند کرد.
اسماعیل زارعی‌کوشا مسئولیت قتل این سه معترض را متوجه نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی ندانست و بدون ارائه مدرکی آن را شواهدی دال بر «پروژه کشته‌سازی دشمنان» عنوان کرد.
@VahidHeadline

?پدر مهسا امینی در مصاحبه با خبرگزاری تسنیم گفت: «انتظار خود و خانواده‌ام فقط این است که عاملان و اشخاصی که باعث فوت دخترم مهسا شدند، در ملاعام بازجویی شوند که چرا این کار را کردند و به سزای عمل خود برسند تا خون دخترم پایمال نشود.»
iranintl

?شرکت متا، مالک شبکه‌های اجتماعی فیسبوک و اینستاگرام، تعداد زیادی از پست‌های شبکه تلویزیونی «من و تو» در اینستاگرام را که به اعتراضات ایران پرداخته بود، حذف کرده و مانع از انتشار پست‌ها و ویدیوی‌های جدید در آن شده است.
اینستاگرام همچنین پیام ویدیویی روز سه‌شنبه شاهزاده رضا پهلوی به معترضان را از صفحه «من و تو» حذف کرده است.
RadioFarda_

?وزارت خزانه‌داری ایالات متحده روز سه‌شنبه اعلام کرد، برخی تجهیزات ماهواره اینترنتی اجازه صادرات به ایران را دارند، امری که به معنای آن است که ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت اسپیس‌ایکس، برای ارائه خدمات اینترنت استارلینک در ایران، احتمالا نیازی به مجوز نخواهد داشت.
این اطلاعیه می‌افزاید، اگر هم مجوزهای موجود برخی خدمات و تجهیزاتی را که از آزادی اینترنت در ایران حمایت می‌کند، پوشش نمی‌دهد، دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری از متقاضیانی که چنین قصدی دارند، استقبال می‌کند.
RadioFarda_

?مقامات اسرائیل و لبنان تایید کرده‌اند که مذاکرات دو کشور با میانجی‌گری آمریکا برای ترسیم خطوط دریایی مرزی پیشرفت زیادی داشته و به مرحله «نهایی» رسیده است.
@VahidHeadline

?جو بایدن، رئیس جمهوری ایالات متحده، روز جمعه در کاخ سفید میزبان التون جان، خواننده راک بریتانیایی، خواهد بود.
کاخ سفید روز سه‌شنبه اعلام کرد که التون جان در برنامه‌ای که جو بایدن و همسر او، جیل بایدن، سخنرانی می‌کنند، اجرا خواهد داشت.
التون جان پیش از این در سال ۱۹۹۸، زمان ریاست جمهوری بیل کلینتون، در کاخ سفید اجرا داشت. او سال ۲۰۱۷ دعوت برای اجرا در مراسم تحلیف دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، را رد کرد.
@VahidHeadline

? @VahidO

خروج از نسخه موبایل