• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل 27469امروز 0
1

‌?در حالی که مرگ مهسا امینی دخ …

  • کد خبر : 29820
  • 29 شهریور 1401 - 0:30
‌?در حالی که مرگ مهسا امینی دخ …

    ‌?در حالی که مرگ مهسا امینی دختر ۲۲ ساله ایرانی در حبس «پلیس امنیت اخلاقی» به داغ‌ترین موضوع در رسانه‌های آمریکا در ارتباط با ایران تبدیل شده است، دولت جو بایدن خواهان پاسخگویی ایران در قبال مرگ این دختر شد. یک سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا در بیانیه‌ای گفت: مرگ مهسا امینی «پس […]

 

‌?در حالی که مرگ مهسا امینی دخ … 513852001663617602

 

‌?در حالی که مرگ مهسا امینی دختر ۲۲ ساله ایرانی در حبس «پلیس امنیت اخلاقی» به داغ‌ترین موضوع در رسانه‌های آمریکا در ارتباط با ایران تبدیل شده است، دولت جو بایدن خواهان پاسخگویی ایران در قبال مرگ این دختر شد.
یک سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا در بیانیه‌ای گفت: مرگ مهسا امینی «پس از جراحات وارده در زمان بازداشت او در پلیس به اتهام حجاب “نامناسب”، یک توهین وحشتناک و فاحش به مبانی حقوق بشر است».
@VahidHeadli
اتحادیه اروپا جان باختن مهسا امینی بر اثر جراحات وارده در بازداشتگاه پلیس را غیرقابل قبول دانست و خواستار پاسخگو کردن عاملان این قتل شد. این اتحادیه از مقام‌های جمهوری اسلامی خواست حقوق اساسی شهروندان ایران را رعایت کند.
@VahidOOnLi

?گزارش شاهدان عینی از تهران حاکی است که عصر روز دوشنبه ۲۸ شهریور در تجمع اعتراضی تهران، مهناز محمدی، نویسنده و کارگردان، همراه با تعداد دیگری از فعالان حقوق زنان بازداشت شد.
گروهی از فعالان حقوق زنان برای برگزاری تجمعی در روز دوشنبه در اعتراض به کشته شدن مهسا (ژینا) امینی فراخوانی منتشر کرده بودند.
@VahidHeadli

?خبرگزاری فارس وابسته به سپاه پاسداران اصالت تصاویر افشا شده از سی‌تی‌اسکن مهسا امینی در ایران اینترنشنال را تایید کرد و نوشت که پیگیری‌های خبرنگارش از «‌مراجع ذیربط»‌ نشان می‌دهد این عکس‌ها مربوط به اوست.
@VahidOOnLi
خبرگزاری فارس این رو هم نوشت که: “پزشکان متخصص به فارس گفتند در تصاویر سی‌تی‌اسکن منتشر شده از مهسا امینی هیچ شواهدی از ضربه به سر و خونریزی به چشم نمی‌خورد.”:
@VahidHardLi

?وزیر خارجه فرانسه می‌گوید پیشنهاد بهتری برای ایران برای احیای توافق هسته‌ای با قدرت‌های جهانی وجود نخواهد داشت.
کاترین کولونا در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک به خبرنگاران گفت این به تهران بستگی دارد که اکنون تصمیم بگیرد، زیرا پنجره برای یافتن راه حل در حال بسته شدن است.
@VahidHeadli

?اظهارات ابراهیم رئیسی در مورد «هولوکاست»، در آستانه سفر به نیویورک و در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «سی‌بی‌اس» آمریکا، با انتقاد شدید مقامات آمریکایی مواجه شد.
جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا با انتشار توئیتی اظهارات رئیس جمهوری ایران را شرم‌آور خواند و نوشت که همه باید آن را محکوم کنند.
@VahidHeadli
رئیس ستاد ارتش اسرائیل همراه با یک هیات ارشد از نظامیان اسرائیلی در دیدار از آشوویتس گفت: «کسانی که انکارکنندگان هولوکاست هستند، می‌توانند سلاح کشتار همگانی هم داشته باشند و آن را انکار کنند».
گزارشگر این شبکه آمریکایی از ابراهیم رئیسی پرسیده بود: «آیا معتقد هستید هولوکاست که باعث کشته شدن شش میلیون یهودی شده، رخ داده است؟»
رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در پاسخ اظهار داشت: «اگر این وقایع رخ داده است، باید در مورد آن تحقیق شود».
@VahidHeadli

?سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان روز دوشنبه ۲۸ شهریور از ابتلای ۱۳ نفر در این استان به بیماری وبا خبر داد و گفت بیشتر آن‌ها کسانی هستند که اخیرا از عراق بازگشته‌اند.
@VahidHeadli

?حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران گفت: «البسه ماموران گشت ارشاد باید دوربین داشته باشد اما در مورد مهسا امینی ماموران دوربین نداشتند، در داخل ون هم دوربین نبوده است.»
@VahidOOnLi

?فیلم سینمایی «جنگ جهانی سوم» از سوی کمیته «معرفی نماینده سینمای ایران به مراسم اسکار» به عنوان نماینده سینمای ایران برای معرفی به اسکار ۲۰۲۳ انتخاب شد.
@VahidHeadli

?مراسم خاکسپاری ملکه الیزابت دوم با حضور حدود دو هزار نفر از رهبران و نمایندگان ارشد کشورهای مختلف جهان برگزار شد.
در بریتانیا که به برگزاری مراسم باشکوه و تشریفاتی شهرت دارد، خاکسپاری ملکه الیزابت دوم نخستین مورد از برگزاری این مراسم رسمی پس از درگذشت وینستون چرچیل در سال ۱۹۶۵ است.
@VahidHeadli

? @VahidOnli

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=29820

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.