• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
0

‌?از شهر دیواندره در استان کرد …

  • کد خبر : 29349
  • 28 شهریور 1401 - 17:00
‌?از شهر دیواندره در استان کرد …

    ‌?از شهر دیواندره در استان کردستان خبر می‌رسد که شلیک‌های پیاپی مأموران علیه معترضان به جان‌باختن مهسا (ژینا) امینی منجر به زخمی شدن شهروندان شده است. بنا بر گزارش‌های دریافتی، بر اثر شلیک مستقیم گلوله توسط مأموران به معترضان ۸ نفر زخمی شده‌اند که یکی از زخمی‌ها به نام «فواد قدیمی» به علت […]

 

‌?از شهر دیواندره در استان کرد … 291195001663590602

 

‌?از شهر دیواندره در استان کردستان خبر می‌رسد که شلیک‌های پیاپی مأموران علیه معترضان به جان‌باختن مهسا (ژینا) امینی منجر به زخمی شدن شهروندان شده است.
بنا بر گزارش‌های دریافتی، بر اثر شلیک مستقیم گلوله توسط مأموران به معترضان ۸ نفر زخمی شده‌اند که یکی از زخمی‌ها به نام «فواد قدیمی» به علت وضعیت وخیم به سنندج منتقل شده است.
@VahidHeadl

?معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور که از طرف وزیر کشور مسئول رسیدگی به موضوع جان‌باختن مهسا امینی در بازداشت گشت ارشاد و تهیه گزارش در این باره شده است، تهدید کرد که هر ادعایی خلاف این گزارش از طرف هر کسی موجب پیگرد قانونی خواهد شد.
@VahidHeadl

?همزمان با اولین سفر ابراهیم رئیسی به نیویورک برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، ایران بار دیگر پرونده بازپس‌گیری دارایی حدود دو میلیارد دلاری مسدود شده خود در آمریکا را در عالی‌ترین دادگاه سازمان ملل مطرح کرده است.
رئیس جمهور ایران بامداد دوشنبه ۲۸ شهریور (به وقت تهران) برای شرکت در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد، تهران را به مقصد نیویورک ترک کرد.
@VahidHeadl

?جی.کی. رولینگ، نویسنده پرآوازه بریتانیایی و خالق کتاب‌های هری پاتر روز یکشنبه با بازنشر توییتی حاوی ویدیوی شماری از زنان ایرانی که در واکنش به مرگ مهسا امینی موهای خود را کوتاه می‌کنند، اقدام آنها را ستایش کرد.
@VahidOOnL
شارون استون،‌ هنرپیشه سرشناس هالیوود،‌ نیز با انتشار یک استوری در حساب خود در اینستاگرام، پست نازنین نور،‌ بازیگر و مدل ایرانی-آمریکایی، درباره مهسا امینی را به اشتراک گذاشت.
@VahidHeadl

?ابراهیم رئیسی در مصاحبه با شبکه سی‌بی‌اس نیوز آمریکا که هفته گذشته در تهران ضبط و یکشنبه ۲۷ شهریور پخش شد، بار دیگر از اعدام چند هزار زندانی سیاسی در تابستان ۱۳۶۷، که خود نیز در آن نقش مستقیم داشت، دفاع کرد.
رئیس‌جمهوری ایران در این مصاحبه گفت «اتفاقی که برای آن‌ها افتاد دقیقاً متناسب با کاری بود که انجام دادند» و مجدداً ادعا کرد «آن‌ها افراد را ترور می‌کردند و جرایم‌شان رسیدگی شده بود».
آقای رئیسی در پاسخ خبرنگار سی‌بی‌اس‌نیوز درباره هولوکاست نیز حاضر به تأیید وقوع هولوکاست نشد و گفت: «وقایع تاریخی را باید محققان و مورخان بررسی کنند.»
@VahidHeadl

?سفیر ایران در عراق از مرگ حدود ۱۰۰ شهروند ایرانی در گردهمایی «راهپیمایی اربعین» خبر داد.
محمد کاظم آل صادق از «حوادث جاده‌ای، بیماری زمینه‌ای و کهنسالی» به‌عنوان دلایل مرگ این افراد نام برد.
@VahidHeadl

?جو بایدن، رئیس جمهوری ایالات متحده، در مصاحبه‌ای که شامگاه یکشنبه پخش شد گفت که در صورت تهاجم نظامی چین به تایوان، واشینگتن به دفاع از این جزیره برمی‌خیزد.
@VahidHeadl

?آنتونی بلینکن، وزیر خارجه ایالات متحده، روز یکشنبه در تماسی تلفنی با الهام علی‌اف، رئیس جمهوری آذربایجان، از او خواست که به توافق آتش‌بس با ارمنستان پایبند باشد.
@VahidHeadl

? @VahidOnl

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=29349

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.