نماد سایت خبرکده

‌?روزنامه آمریکایی وال‌استریت …

‌?روزنامه آمریکایی وال‌استریت  … 398544001663443002 1024x1024

 

 

‌?روزنامه آمریکایی وال‌استریت ژورنال، روز شنبه در یک گزارش اختصاصی به نقل از فرماندهان اوکراینی نوشته که روسیه موفق شده با استفاده از پهپادهای انتحاری ایرانی، خسارات قابل‌توجهی متوجه نیروهای اوکراینی کند.
رادیون کولاگین، از فرماندهان نیروی زمینی ارتش اوکراین به وال‌استریت ژورنال گفته است که ارتش روسیه پهپادهای «شاهد ۱۳۶ دلتا» را رنگ زده‌ و از هفته گذشته از آنها با نام «گرانیوم ۲» استفاده می‌کند.
پهپاد «شاهد ۱۳۶ دلتا» یک پهپاد انتحاری است که توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تولید می‌شود.
@VahidHeadline

?وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از تسریع در روند استقرار شبکه ملی اطلاعات خبر داد.
عیسی زارع‌پور با اعلام پیشرفت ۴۵ درصدی شبکه ملی اطلاعات، وعده داد این شبکه تا پایان امسال به میزان ۶۰ درصد و تا انتهای سال آینده به مقدار قابل قبولی توسعه پیدا کند.
@VahidOOnLine

?ابراهیم رئیسی در دیدار با رجب طیب اردوغان، رییس‌جمهور ترکیه، تصرف بخش‌هایی از قره‌باغ توسط جمهوری آذربایجان را در جنگ دو سال پیش با ارمنستان «آزادی خاک قره باغ» خواند و در عین حال «هرگونه تغییر در مرزهای بین‌المللی و تاریخی» را «غیرقابل قبول» دانست.
@VahidOOnLine

?در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲ در بلگراد صربستان، کامران قاسم پور دارنده مدال طلای جهان ۲۰۲۱، در فینال جیدن کاکس دارنده ۲ مدال طلای جهان و برنز المپیک را شکست داد و برای دومین سال پیاپی با شکست این کشتی گیر آمریکایی به مدال طلای جهان رسید.
@VahidOOnLine

?هفتاد سال پس از انقراض یوزپلنگ در کشور هند، دولت نارندرا مودی برای احیای این گونه از گربه‌سانان، هشت یوزپلنگ را از نامیبیا در جنوب آفریقا وارد هند کرده است.
هند امیدوار بود یوزپلنگ آسیایی (ایرانی) وارد کند، اما بر اساس گزارش‌های دولت ایران و خبرگزاری بین‌المللی، تنها تعداد معدودی از این یوزپلنگ‌ها در ایران زنده مانده‌اند و این تعداد نیز برای جابه‌جا شدن بسیار آسیب‌پذیر هستند.
زیرگونه‌های مختلف یوزپلنگ‌های آسیایی زمانی در خاورمیانه، آسیای مرکزی و هند زندگی می‌کردند.
@VahidHeadline

? @Vahid

خروج از نسخه موبایل