• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
1

‌?یک فرد مهاجم در شیراز روز جم …

  • کد خبر : 28743
  • 25 شهریور 1401 - 17:30
‌?یک فرد مهاجم در شیراز روز جم …

    ‌?یک فرد مهاجم در شیراز روز جمعه، ۲۵ شهریور، با چاقو هشت نفر را در یک مسجد مجروح کرد. سایت‌ خبری رکنا به نقل از فرمانده انتظامی شیراز نوشت که این حمله ساعت ۹ صبح روز جمعه توسط یک مرد ۳۲ ساله انجام شده و در پی آن هشت نفر پس از پایان […]

 

‌?یک فرد مهاجم در شیراز روز جم … 350452001663333203

 

‌?یک فرد مهاجم در شیراز روز جمعه، ۲۵ شهریور، با چاقو هشت نفر را در یک مسجد مجروح کرد.
سایت‌ خبری رکنا به نقل از فرمانده انتظامی شیراز نوشت که این حمله ساعت ۹ صبح روز جمعه توسط یک مرد ۳۲ ساله انجام شده و در پی آن هشت نفر پس از پایان مراسم دعای ندبه در مسجد حاج‌عباس شیراز مجروح شده‌اند.
به گفته فرج شجاعی، عامل این حمله بازداشت و مجروحان حادثه به بیمارستان منتقل شده‌اند.
درباره انگیزه‌های ضارب و هویت او و همین طور هویت مجروحان حادثه تاکنون اطلاعاتی منتشر نشده است.
@VahidHeadl

?در حالی که سخنگوی وزارت بهداشت کمبود سِرم در ایران به دلیل ارسال به عراق را تکذیب کرده است، رئیس هلال احمر از خرید دو میلیون بطری سرم از عراق برای زائران اربعین خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، پدرام پاک‌آئین روز پنج‌شنبه، در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر ارسال سرم به عراق در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت که این کشور سرم مورد نیاز برای واحدهای درمانی خود را از ترکیه خریده است.
یک روز پس از این اظهارنظر، پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر ایران، با اشاره به ورود ۳۰۰ تن دارو و تجهیزات مورد نیاز به کشور عراق به مناسبت اربعین حسینی گفت: «دو میلیون سرم طی قرارداد با عراق جهت تامین در مراکز درمانی هلال احمر در این کشور خریداری شده است.»
نایب رئیس انجمن داروسازان ایران روز پنج‌شنبه از «سهمیه‌بندی» سِرُم در داروخانه‌های کشور به دلیل کمبود این قلم درمانی خبر داده بود.
@VahidHeadl

?ابراهیم رئیسی، روز جمعه در حاشیه نشست سازمان همکاری‌های شانگهای، با روسای جمهور چین و بلاروس دیدار کرد.
@VahidHeadl

?در ادامه سیاست سرکوب‌؛ کسب‌وکارهای اینترنتی هم به کنترل ستاد امر به معروف درآمد
در نشستی که ستاد امر به معروف و نهی از منکر با نمایندگان اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی برگزار کرد مقرر شد تا شورایی تحت مدیریت این ستاد در این اتحادیه ایجاد شود.
@VahidOOnL

?در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید، رسانه‌های داخل ایران از افزایش سرسام‌آور قیمت لوازم‌التحریر و هزینه‌های جانبی برای حضور دانش‌آموزان در مدارس خبر می‌دهند.
خرید روپوش و لباس فرم، کیف و کفش، کتاب درسی و شهریه ثبت‌نام هزینه‌هایی است که یک خانواده ایرانی باید در کنار خرید لوازم‌التحریری که قیمتش نسبت به سال گذشته ۱۰۰ درصد بیشتر شده، بپردازد.
@VahidOOnL

?کشتی قهرمانی جهان؛ مسابقات با فینالیست شدن یزدانی و تیلور به نقطه اوج رسید
در اولین روز از شروع رقابت‌های کشتی آزاد مسابقات قهرمانی جهان در صربستان، حسن یزدانی، قهرمان جهان در وزن ۸۶ کیلوگرم برای پنجمین بار به فینال مسابقات قهرمانی کشتی جهان راه پیدا کرد.
او حریفانش را یکی پس از دیگری با اختلاف امتیاز بالا شکست داد. یزدانی، ایوان ایچیزلی از مولداوی را ۱۰ بر صفر و سباستین یژی‌یرزانسکی از لهستان را در سه دقیقه و با نتیجه ۱۱ بر صفر و همینطور بوریس ماکائف از اسلواکی را در نیمه نهایی با نتیجه ۱۰ بر صفر زیر دو دقیقه شکست داد. ‌
او حالا در مسابقه نهایی با رقیب قدیمی خود مبارزه می‌کند. یزدانی و دیوید تیلور از آمریکا تا کنون چهار بار با هم روبرو شده‌اند که یک بار یزدانی و سه بار تیلور پیروز شده است.
مبارزه حسن یزدانی و دیوید تیلور جمعه شب، یکی از پر بیننده‌ترین مسابقات کشتی این دوره خواهد بود.
@VahidHeadl

?مقام‌های اوکراین از کشف یک گور دسته‌جمعی با حدود ۴۵۰ جسد در ایزیوم در استان خارکیف در شرق این کشور خبر دادند که به تازگی از نیروهای روسیه بازپس گرفته شده است. در صورت تایید بین‌المللی، این بزرگترین گور دسته‌جمعی کشف شده در اروپا از زمان جنگ‌های بالکان در دهه ۱۹۹۰ است.
@VahidOOnL
به گزارش رویترز، به دنبال عملیات نیروهای اوکراینی در هفته گذشته٬ هزاران سرباز روسی از شهر اشغال شده ایزیوم که مرکز لجستیکی در منطقه خارکیف بود، گریختند. نیروهای روسی بسیاری از تجهیزات و مهمات خود را در این منطقه به جای گذاشتند.
وزارت دفاع اوکراین در توییتی اعلام کرده است، پس از آزادی شهر ایزیوم، گورهای جمعی در این شهر کشف شد.
@VahidHeadl

?رسانه‌های شیلی می‌گویند، گابریل بوریچ، رئیس جمهور این کشور روز پنجشنبه از دریافت استوارنامه گیل آرتزیلی، سفیر اسرائیل در شیلی خودداری کرد.
خبرگزاری «اکس آنت» نوشته است این تصمیم به دلیل کشته شدن کودکان در عملیات نظامی اسرائیل در نوار غزه در اواسط مردادماه سال جاری اتخاذ شده است٬ ولی استوارنامه سفیر اسرائیل در اواسط اکتبر (ماه آینده) پذیرفته خواهد شد.
@VahidHeadl

? @VahidOnl

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=28743

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.