نماد سایت خبرکده

‌?بنی گانتز وزیر دفاع اسرائیل …

‌?بنی گانتز وزیر دفاع اسرائیل  … 811926001663272001 1024x576

 

 

‌?بنی گانتز وزیر دفاع اسرائیل در کنفرانس مقابله با تروریسم در دانشگاه ریتشمان اسرائیل گفت: «برجام در بخش اورژانس است. احتمالا به بعد از انتخابات میان‌دوره‌ای (آمریکا) موکول شود. خواهیم دید که چطور پیش می‌رود».
انتخابات میان‌دوره‌ای آمریکا ۱۷ آبان امسال برگزار می‌شود.
@VahidHeadline

?یک گروه دو حزبی از قانون‌گذاران مجلس نمایندگان آمریکا روز پنج‌شنبه ۲۴ شهریور قرار است طرحی ارائه کنند که بر اساس آن تحریم‌های ایالات متحده علیه ایران تثبیت و دائمی خواهد شد.
شبکه خبری «فاکس‌نیوز» در گزارشی در این مورد می‌گوید لایحه‌ای که قرار است ارائه شود، «قانون تثبیت تحریم‌های ایران» (SISA) نام دارد و میشل استیل، سناتور جمهوری‌خواه از کالیفرنیا، پیشبرد آن در مجلس را دنبال می‌کند.
@VahidHeadline

?کاظم موسوی، رئیس کل دادگستری فارس، خبر داد که سه متهم پرونده «فوت مشکوک جوان زرین‌دشتی» بازداشت شده‌اند و وعده داد که به این پرونده «به صورت ویژه و خارج از نوبت» رسیدگی خواهد شد.
@VahidHeadline

?رسانه‌های اسرائیلی می‌گویند نیروهای ایران و شبه‌نظامیان وابسته به آن، از جمله حزب‌الله لبنان، از برخی مواضع خود در سوریه عقب‌نشینی کرده‌اند.
رسانه‌های اسرائیلی روز پنجشنبه با انتشار این خبر به نقل از یک مقام عالی‌رتبه این کشور، عقب‌نشینی ایران و گروه‌های نیابتی‌اش را «نتیجه حملات ارتش اسرائیل» دانستند.
انتشار این خبر در حالی است که حدود دو هفته پیش، روزنامه الشرق‌الاوسط چاپ لندن در گزارشی گفته بود روسیه از شبه‌نظامیان ایرانی خواسته مواضع خود در غرب استان حماه و همچنین مرکز و غرب سوریه را تخلیه کنند.
@VahidHeadline

?در پی دو روز درگیری نظامی بین ارمنستان و جمهوری آذربایجان، دست‌کم ۱۷۶ نفر کشته شدند.
شورای امنیت ارمنستان اعلام کرد آتش‌بسی که از شامگاه چهارشنبه به کمک میانجی‌گران بین‌المللی برقرار شده، همچنان پابرجاست.
@VahidHeadline
دو منبع مطلع به رسانه آمریکایی پولیتیکو گفتند که نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، طی چند روز آینده برای نشان دادن پشتیبانی آمریکا از ارمنستان که درگیر جنگ مرگباری با جمهوری آذربایجان شده است، به ارمنستان سفر می‌کند.
@VahidHeadline

?سفیر آمریکا در سازمان ملل برای نخستین بار اعلام کرد که آمریکا ۷۵۰ میلیون دلار دیگر به کمک‌های انسان‌دوستانه خود به مردم سوریه می‌افزاید. این کمک واشنگتن به مردم سوریه با احتساب ۸۰۰ میلیون دلاری که بهار امسال اعلام شد، مبلغ کمک‌های اخیر آمریکا به مردم سوریه را به بیش از ۱.۵ میلیارد دلار میرساند.
@VahidHeadline

?در پی تصمیم هفت کشور صنعتی جهان بر اعمال سقف قیمت برای نفت روسیه، پالایشگاه‌های آسیایی مشتری نفت این کشور می‌گویند سقف قیمت اعمالی احتمالا بین ۴۸ تا ۵۵ دلار خواهد بود.
گروه هفت روز ۱۱ شهریور تصمیم به اعمال سقف قیمت برای نفت روسیه گرفت و آمریکا می‌گوید که کشورها و شرکت‌هایی که بالای سقف تعیین شده، نفت از روسیه خریداری کنند، تحریم خواهند شد.
@VahidHeadline

?ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه، در یک نشست خبری گفت :«روسیه دفاع از خاک کشور را حق مسلم خود می‌داند. اگر واشینگتن تصمیم بگیرد موشک‌های دوربردتری به اوکراین بدهد از خط قرمز عبور کرده و در آن صورت به یک طرف مستقیم در جنگ بدل خواهد شد».
@VahidHeadline

?با توجه به افزایش چشمگیر حملات سایبری و باج‌افزارها در جهان، اتحادیه اروپا قصد دارد قوانینی به تصویب برساند که در صورت عدم توجه شرکت‌های سازنده محصولات هوشمند به تدابیر پیشگیرانه، تا ۱۵ میلیون یورو یا معادل ۲.۵ درصد از گردش مالی جهانی خود جریمه شوند.
خبرگزاری رویترز از قول مارگارت وستاگر مدیر اجرایی حوزه دیجیتال اتحادیه اروپا گزارش داد که شرکت‌ها با هزینه سالانه ۲۹ میلیارد یورو در این زمینه، می‌توانند ۲۹۰ میلیارد یورو در زیان‌های ناشی از حملات سایبری صرفه‌جویی کنند.
@VahidHeadline

?پارلمان اروپا می‌گوید مجارستان دیگر یک «دموکراسی کامل» نیست و اتحادیه اروپا باید هرگونه اقدام لازم را برای بازگرداندن آن کشور به ارزش‌های اروپایی انجام بدهد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه، نمایندگان پارلمان اروپا روز پنج‌شنبه با ۴۳۳ رأی موافق در برابر ۱۲۳ رأی مخالف قطعنامه‌ای را تصویب کردند که در آن مجارستانِ تحت حاکمیت ویکتور اوربان «یک رژیم از نوع استبدادی انتخاباتی» و در حال «نقض جدی» اصول دموکراتیک اتحادیه اروپا توصیف شده است.
@VahidHeadline

?تاکر کارلسون مجری سرشناس شبکه فاکس نیوز در آمریکا با گفتن این که بریتانیایی‌ها هند را متمدن کرده‌اند، خشم مردم هند را برانگیخته است:
@VahidHeadline

? @VahidOnline

خروج از نسخه موبایل