• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

‌?اتحادیه اروپا صدور حکم اعدام …

  • کد خبر : 28558
  • 23 شهریور 1401 - 0:30
‌?اتحادیه اروپا صدور حکم اعدام …

    ‌?اتحادیه اروپا صدور حکم اعدام برای الهام چوبدار و زهرا صدیقی همدانی را که به گفته مدافعان و گروه‌های حقوق بشر از فعالان حقوق اقلیت‌های جنسی و بی‌گناه هستند، محکوم کرد. پیتر استانو، سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، در این زمینه گفت: «اتحادیه اروپا به عنوان یک اصل، اساساً با مجازات اعدام […]

 

‌?اتحادیه اروپا صدور حکم اعدام … 715667001663099201

 

‌?اتحادیه اروپا صدور حکم اعدام برای الهام چوبدار و زهرا صدیقی همدانی را که به گفته مدافعان و گروه‌های حقوق بشر از فعالان حقوق اقلیت‌های جنسی و بی‌گناه هستند، محکوم کرد.
پیتر استانو، سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، در این زمینه گفت: «اتحادیه اروپا به عنوان یک اصل، اساساً با مجازات اعدام در همه زمان‌ها و شرایط مخالف است و هدف ما لغو جهانی آن است».
او افزود: «اتحادیه اروپا قاطعانه با همه اَشکال جرم‌انگاری گرایش جنسی و هویت جنسی مخالف است».
@VahidHeadline

?مجید میراحمدی، رییس ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه «برای زائران ۱۷۵ میلیون بطری آب پیش‌بینی کرده بودیم»، گفت: «در مرز مهران آب پایدار برای مصرف ۳۰۰ هزار نفر تامین شد.»
او افزود: «در این ایام باید روزانه بیش از ۳۰ هزار قالب یخ تولید کنیم و به پایانه‌های مرزی برسانیم.»
@VahidOOnLine

?بی‌بی‌سی خبر داد که ایران در سطح مقام‌های سفارت در مراسم خاکسپاری ملکه بریتانیا شرکت خواهد کرد. بنا بر این خبر، نمایندگان روسیه، بلاروس و میانمار به مراسم خاکسپاری ملکه بریتانیا دعوت نشده‌اند
@VahidOOnLine

?سخنگوی قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران از صدور اسناد مالکیت جزایر سه‌گانه به نام دولت ایران خبر داد.
مسعود ستایشی گفت که: … صدور این اسناد مالکیت، «نقش موثری در تثبیت بستر، حریم رودخانه‌ها و ممانعت از دخل و تصرف دارد و از ساخت‌وسازهای غیر مجاز در بستر رودخانه‌ها جلوگیری می‌کند».
امارات متحده عربی همواره ادعاهایی را در مورد جزایر تنب بزرگ، تنب کوچک و ابوموسی مطرح می‌کند ولی تهران بارها این ادعا را رد کرده و گفته که این سه جزیره متعلق به ایران است و قابل مذاکره نیست.
به نظر می‌رسد که اقدام جدید قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران در صدور اسناد مالکیت برای این جزایر بیشتر کاربرد داخلی دارد و از نظر حقوق بین‌الملل فاقد اهمیت حقوقی است.
@VahidHeadline

?مرکز ملی فضای مجازی جمهوری اسلامی در واکنش به حملات سایبری ایران به آلبانی، سازمان مجاهدین خلق و اسرائیل را به انجام این حملات متهم کرد.
در بیانیه مرکز یاد شده، دست‌داشتن ایران در این حملات، «روایت‌سازی‌های جعلی» توصیف شده است که به گفته آن، در چارچوب «ایران‌هراسی سایبری و زمینه‌سازی برای اقدامات خصمانه سایبری و غیرسایبری» صورت می‌گیرد.
دولت آلبانی تاکنون دوبار از حمله سایبری هکرهای وابسته به جمهوری اسلامی ایران به سامانه‌های دولتی و زیرساخت‌های این کشور خبر داده و روابط دیپلماتیک خود را با تهران قطع کرده است.
@VahidHeadline

?دو روز پس از انتشار خبری درباره ربایش و تجاوز به یک جوان دارای اوتیسم در تهران، علی ولی‌پورگودرزی، رییس پلیس آگاهی پایتخت، گفت که به این جوان تجاوز «نشده» است.
«کمپین معلولان» روز یک‌شنبه ۲۰ شهریور گزارش کرد که یک موتورسوار در تهران هفته گذشته یک مرد جوان مبتلا به اوتیسم به‌ نام «فرزاد» را ربوده و پس از تجاوز به او، یک روز بعد برهنه در خیابان رهایش کرده است.
روز سه‌شنبه ۲۲ شهریور اما رییس پلیس آگاهی تهران از پیگیری این پرونده خبر داد و گفت: «با استعلامی که پلیس از پزشکی قانونی گرفته، مشخص شده است تجاوزی اتفاق نیفتاده و اگر آثاری روی بدن وی دیده می‌شود، به علت برخورد به تخت بوده است.»
ادعای پلیس مبنی بر منتفی دانستن موضوع تجاوز در حالی است که خانواده فرزاد در گفت‌وگو با کمپین معلولان از «آثار زخم و التهاب در مقعد فرزاد» خبر داده‌اند که حکایت از تجاوز به او دارد.
@VahidOOnLine

?عراق می‌گوید پنج هزار نیروی اطلاعاتی لباس شخصی بر روند امنیت برگزاری مراسم اربعین نظارت می‌کنند.
ارتش عراق همچنین برای تامین امنیت اربعین، یک کمیته اجرایی تشکیل داده و مسیر عبور زائران را ایمن سازی کرده است. عراق همچنین می‌گوید با ایران توافق کرده است که زائران فقط با مدارک رسمی و معتبر از مرزهای بین دو کشور عبور کنند.
یک کانال تلگرامی وابسته به نیرو‌های حشد‌الشعبی با انتشار تصاویر اسماعیل قاآنی در کربلا گفته که قاآنی برای حضور در مراسم اربعین به کربلا رفته است. خبرگزاری تسنیم، وابسته به سپاه پاسداران، نیز این خبر را تایید کرده است.
به گفته مقامات ایران، تاکنون سه میلیون زائر ایرانی به عراق رفته‌اند.
@VahidHeadline

?در نشانه دیگری از تضعیف موقعیت خانواده نورسلطان نظربایف، رئیس جمهوری قدرتمند سابق قزاقستان، مقامات این کشور احتمال بازگرداندن نام سابق پایتخت را مطرح کرده‌اند.
این شهر آستانه نام داشت اما در زمان رهبری و فراگیری کیش شخصیت آقای نظربایف، نام شهر به نورسلطان تغییر یافت.
نورسلطان نظربایف از زمان استقلال قزاقستان در سال ۱۹۹۱ تا سال ۲۰۱۹ ریاست جمهوری این جمهوری سابق شوری را در دست داشت و در سال ۲۰۱۰ به او لقب رهبری ملت داده شد.
@VahidHeadline

? @VahidOnline

?واکنش‌ها به حکم اعدام «زورگیر بزرگراه نیایش»: @VahidHeadline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=28558

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.