• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل 27469امروز 0
1

‌?با تصویب شورای پول و اعتبار …

  • کد خبر : 28452
  • 21 شهریور 1401 - 0:30
‌?با تصویب شورای پول و اعتبار  …

    ‌?با تصویب شورای پول و اعتبار جمهوری اسلامی ایران، حساب‌هایی که ماهانه بیش از «۱۰۰ تراکنش» داشته باشند مشمول مالیات می‌شوند. با اساس این مصوبه‌ها اگر در تراکنش‌ها بیش از «۳۵ میلیون تومان» جابه‌جا شود نیز این تراکنش در زمره پرداخت مالیات قرار می‌گیرد. اصغر ابوالحسنی قائم مقام بانک مرکزی گفته از ابتدای […]

 

‌?با تصویب شورای پول و اعتبار  … 007161001662926402

 

‌?با تصویب شورای پول و اعتبار جمهوری اسلامی ایران، حساب‌هایی که ماهانه بیش از «۱۰۰ تراکنش» داشته باشند مشمول مالیات می‌شوند.
با اساس این مصوبه‌ها اگر در تراکنش‌ها بیش از «۳۵ میلیون تومان» جابه‌جا شود نیز این تراکنش در زمره پرداخت مالیات قرار می‌گیرد.
اصغر ابوالحسنی قائم مقام بانک مرکزی گفته از ابتدای ماه مهر پیامکی برای افراد با تراکنش بالا ارسال می‌شود که حسابشان تجاری و نیازمند «اخذ مالیات» است و کسانی که تجارت نمی‌کنند و به اشتباه جزو حساب‌های تجاری شناسایی شده باشند، می‌توانند مدارک مربوطه را به سازمان مالیاتی ارائه کنند.
@VahidHeadl
معاون سازمان امور مالیاتی گفت براساس قانون بودجه، اینفلوئنسرها[یی که از محل تبلیغات درآمد دارند] امسال باید مالیات بپردازند. سعید توتونچی گفت: «اطلاعات مالی اینفلوئنسرهای بیش از ۵۰۰ هزار دنبال کننده با همکاری دستگاه‌های حاکمیتی در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار گرفته است.»
@VahidOOnL

?همزمان با رد و بدل شدن پیام‌های هشدارآمیز بین ایران و کشورهای اروپایی عضو برجام درباره برخی پنهان‌کاری‌های طرف ایرانی، نخست‌وزیر اسرائیل برای دیدار با صدر اعظم آلمان راهی این کشور شد.
یائیر لاپید هدف از دیدار با اولاف شولتس، صدراعظم آلمان، را ایجاد «هماهنگی درباره برنامه هسته‌ای ایران و جمع‌بندی آخرین نکات» بر اساس تفاهم‌نامه مشترک همکاری استراتژیک، امنیتی و اقتصادی میان دو کشور اعلام کرد.
@VahidHeadl

?براساس گزارشی که شرکت مایکروسافت منتشر کرده چهار گروه هکری مورد حمایت جمهوری اسلامی، که بعضی‌شان خارج از مرزهای ایران اداره می‌شوند، پشت حملات سایبری به زیرساخت‌‌های آلبانی بوده‌اند.
لگویی که هکرها استفاده کرده‌اند الهام گرفته از گروه هکری گنجشک درنده در میان ستاره داوود است. به گفته مایکروسافت، گنجشک درنده، از طرف سازمان مجاهدین خلق و اسراییل، حملات متعددی علیه زیرساخت‌های جمهوری اسلامی از جمله هک سیستم شهرداری تهران و فولاد خوزستان انجام داد.
مایکروسافت می‌گوید جمهوری اسلامی حملات اخیر را در انتقام ضربات سنگین سایبری وارده به جمهوری اسلامی انجام داده.
ایران اینترنشنال به اطلاعاتی دست یافته که هویت فرمانده ارشد سایبری سپاه پاسداران را افشا می‌کند:
@VahidOOnL

?احمدرضا لاهیجان‌زاده، مشاور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ایران در «همایش سیاست‌های کلی نظام در حوزه محیط زیست» گفت «۵٢ میلیون هکتار از اراضی کشور قابلیت تبدیل شدن به کانون‌های گرد و غبار را دارند که از این میزان ٣۴ میلیون هکتار تبدیل شده‌اند.»
@VahidHeadl

?در پی اعتراض کشاورزان پاکستانی و متوقف کردن کامیون‌های حامل گوجه‌فرنگی از ایران به ایالت بلوچستان این کشور، صادرات این محصول متوقف شد.
یک مقام رسمی گفته است که معترضان یک کامیون حامل گوجه‌فرنگی وارداتی از ایران را متوقف و شروع به غارت و پرتاب جعبه‌های گوجه‌فرنگی در جاده کردند.
معترضان می‌گویند که محصولات خود آن‌ها آماده عرضه به بازار است و دولت نباید اجازه واردات این محصول از ایران را بدهد.
@VahidHeadl

?در پی سفر هیات یونانی به ایران، جمهوری اسلامی ۴۹ خدمه دو نفتکش توقیف شده یونان توسط سپاه پاسداران در آب‌های خلیج فارس را پس از ۱۰۰ روز آزاد کرد.
یونان نفتکش روسی «لارا» را ۲۶ فروردین امسال در آب‌های خود توقیف کرده بود. پس از چند هفته، سپاه پاسداران با ادعای «تخلفات انجام شده»، دو نفتکش یونانی را توقیف کرد؛ اما بعدا علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی به صراحت گفت که توقیف نفتکش‌های یونانی به‌دلیل توقیف نفتکش و محموله نفتی ایران در سواحل یونان بوده است.
@VahidHeadl

?در حالی که ارتش اوکراین به سرعت در مناطق اشغال شده توسط ارتش روسیه پیشروی می‌کند، رئیس‌جمهوری روسیه نسبت به «فاجعه هسته‌ای» در نیروگاه زاپوریژیا هشدار داد.
ولادیمیر پوتین در تماس تلفنی با امانوئل مکرون همتای فرانسوی خود هشدار داد که «حملات نیروهای نظامی اوکراینی» به نیروگاه زاپوریژیا در مناطق تحت کنترل نظامیان روسیه می‌تواند «عواقب فاجعه‌بار» داشته باشد.
سایت کرملین با انتشار این خبر گزارش داده است که رئیس‌جمهوری روسیه در ادامه به «حملات مکرر» نیروهای اوکراینی به این سایت هسته‌ای، خصوصا انبار ذخیره زباله‌های اتمی اشاره کرده است.
@VahidHeadl

?درآمد گردشگری امارات در نیمه اول سال ۲۰۲۲ به پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار رسید و شمار گردشگران خارجی نسبت به دور مشابه پارسال ۴۲ درصد رشد نشان می‌دهد.
محمد بن رشید المکتوم، حاکم دوبی و نخست‌وزیر امارات، با اعلام این خبر در کابینه دولت گفت: انتظار می‌رود که در زمستان پیش رو به‌دلیل برگزاری جام جهانی فوتبال قطر، درآمد گردشگری امارات رشد بیشتری داشته باشد.
@VahidHeadl

? @VahidOnl

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=28452

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.