• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
0

‌?چند ساعت پس از بیانیه سه کشو …

  • کد خبر : 28377
  • 20 شهریور 1401 - 0:30
‌?چند ساعت پس از بیانیه سه کشو …

    ‌?چند ساعت پس از بیانیه سه کشور اروپایی مبنی بر لزوم همکاری فوری جمهوری اسلامی با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، وزارت خارجه ایران درباره پیامدهای این بیانیه هشدار داد. سخنگوی وزارت خارجه ایران شامگاه شنبه ۱۹ شهریور صدور بیانیه مشترک بریتانیا، فرانسه و آلمان را «اقدامی انحرافی» و «نسنجیده» توصیف کرد و به […]

 

‌?چند ساعت پس از بیانیه سه کشو … 284700001662840002

 

‌?چند ساعت پس از بیانیه سه کشور اروپایی مبنی بر لزوم همکاری فوری جمهوری اسلامی با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، وزارت خارجه ایران درباره پیامدهای این بیانیه هشدار داد.
سخنگوی وزارت خارجه ایران شامگاه شنبه ۱۹ شهریور صدور بیانیه مشترک بریتانیا، فرانسه و آلمان را «اقدامی انحرافی» و «نسنجیده» توصیف کرد و به این سه کشور درباره «ورود به فاز تخریب روند دیپلماتیک» هشدار داد.
ناصر کنعانی بیانیه این کشورها را تحت تاثیر دولت اسرائیل با هدف «شکست مذاکرات» دانست و گفت که آن‌ها در صورت «تداوم چنین رویکردی، باید مسؤلیت نتایج آن را بپذیرند.»
@VahidHadlin

?محسن تنابنده برای بازی در فیلم «جنگ جهانی سوم» برنده جایزه بهترین بازیگر مرد بخش افق‌های جشنواره ونیز شد.
فیلم «جنگ جهانی سوم» به کارگردانی هومن سیدی برنده جایزه بهترین فیلم بخش افق‌های جشنواره ونیز شد.
فیلم «خرس نیست» ساخته جعفر پناهی برنده جایزه ویژه داوران بخش مسابقه جشنواره ونیز شد.
? @babakgha

?یک سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به سووالات بخش فارسی صدای آمریکا در مورد بیانیه هشدارآمیز سه کشور اروپایی عضو برجام مبنی بر درخواست تهران برای مختومه کردن پرونده کشف ذرات اورانیوم در سه سایت از پیش معرفی نشده گفت: ما با سه کشور اروپایی موافقیم که نباید احیای برجام مشروط به مختومه اعلام‌کردن تحقیقات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پیرامون کشف ذرات اورانیوم در سه سایت هسته‌ای ایران باشد.
@VahidHadlin

?سه روز بعد از اخراج دیپلمات‌های جمهوری اسلامی از آلبانی به دلیل حملات سایبری ایران، مقامات آلبانی می‌گویند بخش دیگری از زیرساخت‌های آلبانی هدف حملات سایبری گروه‌های ایرانی قرار گرفته است.
وزارت کشور آلبانی اعلام کرد یکی از سامانه‌های مرزی آن کشور توسط همان منبع ایرانی که پیشتر حملات سایبری کرده بود، قرار گرفت.
@VahidHadlin

?رئیس هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی با بیان اینکه تولید روزانه بنزین از ۱۰۵ میلیون لیتر به ۱۰۱ میلیون لیتر کاهش یافته، گفته است احتمال این که دوباره واردکننده بنزین و گازوئیل شویم، وجود دارد.
سیدحمید حسینی گفت با توجه به اینکه تولید پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس ۱۱ درصد کاهش پیدا کرده برای جبران آن و کسری تولید یا باید پالایشگاه بسازیم که ۳ تا ۴ سال طول می‌کشد، یا باید واردات بنزین داشته باشیم، یا به سمت تولید بنزین از پتروشیمی رکت کنیم و یا به کنترل مصرف و تقاضا روی بیاوریم.
وی توضیح نداد چرا تولید پالایشگاه خلیج فارس که چند سالی از راه‌اندازی آن گذشته است با افت مواجه شده است.
@VahidHadlin

?برادر انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور ایران می‌گوید که پسر او در کانادا صاحب شرکتی است که فقط ثبت آن بیش از صد هزار میلیارد ریال هزینه داشته است.
به گزارش سایت خبری «چند ثانیه» مهدی خزعلی، پسر آیت‌الله خزعلی و برادر انسیه خزعلی روز شنبه، ۱۹ شهریور هم‌چنین اعلام کرد که دو فرزند خواهر دیگرش، کبری خزعلی، رئیس شورای فرهنگی-اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز سال‌ها است که در آمریکا زندگی می‌کنند.
آقای خزعلی در ادامه افزود: «مساله من این نیست که چرا این عزیزان یا هر هم‌وطن دیگری به خارج از کشور مهاجرت و زندگی کند، که این حق هر کسی است اما این عزیزان با رانت رفته‌اند و این موفقیت‌ها را به دست آورده‌اند.»
@VahidHadlin

?در پی حملات گسترده نیروهای نظامی اوکراین، وزارت دفاع روسیه برای اولین بار اعلام کرد که نیروهای این کشور از شمال‌شرق اوکراین عقب‌نشینی می‌کنند.
سخنگوی وزارت دفاع روسیه، اعلام کرد نیروهای نظامی این کشور از شهرهای بالاکلیا و ایزیوم در استان خارکوف به منطقه دونتسک عقب‌نشینی کردند.
ایگور کوناشنکوف در ادامه گفت که این عقب‌نشینی در راستای «دستیابی به اهداف عملیات ویژه برای کنترل مسیر دونتسک» است.
@VahidHadlin

?گزارش‌ها حاکیست که حکومت طالبان مدارس متوسطه دخترانه در پکتیا در جنوب شرق افغانستان را که به تقاضای مردم محلی بازگشایی شده بود، بسته است که با واکنش‌هایی روبرو شده است.
برای اولین بار زنان در این منطقه در اعتراض به بستن مدارس متوسطه دخترانه (دبیرستان‌) تظاهرات برپا کردند.
@VahidAfLin

?پنج گفتاردرمانگر در هنگ‌کنگ روز شنبه به اتهام توطئه برای انتشار «کتاب‌های فتنه‌انگیز» به ١٩ ماه زندان محکوم شدند.
به گزارش رویترز، این سه کتاب که حاوی داستان‌هایی از مبارزه گوسفندان علیه گرگ‌ها هستند، «ضددولتی» تشخیص داده شده‌اند.
متهمان اتهامات را رد و فعالان حقوق بشر این «سرکوب وقیحانه» را محکوم کردند.
@VahidHadlin

? @VahidOnlin

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=28377

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.