• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل 27469امروز 0
1

‌?سازمان پیمان آتلانتیک شمالی، …

  • کد خبر : 28245
  • 18 شهریور 1401 - 0:30
‌?سازمان پیمان آتلانتیک شمالی، …

    ‌?سازمان پیمان آتلانتیک شمالی، «حمله سایبری ایران» به آلبانی را محکوم کرد و متعهد به افزایش توان دفاعی این کشور عضو ناتو مقابل حملات هکرها شد. ناتو روز پنج‌شنبه ۱۷ شهریور با انتشار بیانیه‌ای گفت: «ما در پی حملات اخیر سایبری به زیرساخت‌های اطلاعات ملی آلبانی که بنابر گزارش‌های دریافتی از این کشور […]

 

‌?سازمان پیمان آتلانتیک شمالی، … 904905001662667201

 

‌?سازمان پیمان آتلانتیک شمالی، «حمله سایبری ایران» به آلبانی را محکوم کرد و متعهد به افزایش توان دفاعی این کشور عضو ناتو مقابل حملات هکرها شد.
ناتو روز پنج‌شنبه ۱۷ شهریور با انتشار بیانیه‌ای گفت: «ما در پی حملات اخیر سایبری به زیرساخت‌های اطلاعات ملی آلبانی که بنابر گزارش‌های دریافتی از این کشور و متحدان‌مان، هکرهای مرتبط با جمهوری اسلامی پشت آن بوده‌اند، همبستگی خود را با دولت تیرانا اعلام می‌کنیم».
این بیانیه می‌افزاید: «ما چنین فعالیت‌های بدخواهانه‌ای که هدف آن اخلال و آسیب زدن به امنیت متحدمان و مختل کردن زندگی روزمره شهروندان آن است، را محکوم می‌کنیم».
آمریکا و بریتانیا نیز روز چهارشنبه حملات هکرهای «مرتبط با جمهوری اسلامی» به زیرساخت‌های آلبانی را به شدت محکوم کردند و تیرانا روابط دیپلماتیک خود را با ایران قطع کرد.
@VahidHeadl

?وزارت خارجه فرانسه ضمن ابراز نگرانی از «عدم همکاری مداوم ایران با دیده‌بان هسته‌ای سازمان ملل» اعلام کرد که در حال رایزنی با شرکای خود در این مورد پیش از نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است.
آن کلر لژاندر، سخنگوی وزارت خارجه فرانسه، روز پنج‌شنبه ۱۷ شهریور هم‌چنین از «فرصت‌سوزی» ایران برای تعامل با مدیرکل آژانس در مورد مواد هسته‌ای پیداشده در برخی از سایت‌های ایران ابراز تاسف کرد.
@VahidHeadl

?پخش قسمت هفتم مستند «حسینعلی» که در نهایت آیت‌الله حسینعلی منتظری را مسوول اقدامات قوه قضاییه جمهوری اسلامی در دهه ۶۰ معرفی می‌کند، با واکنش‌های متعددی مواجه شده است:
@VahidOOnL

?معاون سازمان نظام پزشکی ایران به وجود «یک‌سری اشکالات» در اجرای طرح نسخه‌نویسی الکترونیک اشاره کرد و گفت قرار بودشرکت‌های بیمه به پزشکان و داروخانه‌ها «پرداخت به‌روز» داشته باشند، اما پرداخت‌ها با «تأخیرهای یک‌ماهه، دوماهه، و سه‌ماهه» انجام می‌شود.
علی سالاریان گفت بعد از اجرای طرح نسخه الکترونیک، به دلیل مشکلات این طرح «بسیاری از پزشکان» از قرارداد با بیمه‌ها خارج شده‌اند.
@VahidHeadl

?رئیس فدراسیون فوتبال ایران از احتمال تعلیق فوتبال ایران به دلیل «اتفاقات مشهد» خبر داد.
مهدی تاج که در یک نشست خبری صحبت میکرد، نامه اخیر کمیته انضباطی فیفا را «نگران‌کننده» خواند و از احتمال تعلیق تیم فوتبال ایران در صورت «قانع» نشدن اعضای این کمیته خبر داد.
@VahidHeadl

?یک پژوهش زیست محیطی جدید که نتایج آن در روزهای اخير منتشر شد نشان می‌دهد که سرعت گرمایش منطقه خاورمیانه تقریبا دو برابر میانگین جهانی است و به طور بالقوه می‌تواند روی شرایط زندگی مردم و اقتصاد کشورهای این منطقه تاثیرات ویرانگری برجای بگذارد.
این گزارش در آستانه بیست‌وهفتمین اجلاس اقلیمی سازمان ملل که ماه نوامبر در مصر برگزار می‌شود منتشر شده است و هشدار می‌دهد که اگر اقدامات گسترده و فوری انجام نشود زندگی بیش از ۴۰۰ میلیون جمعیت این منطقه تحت تاثیر پدیده‌های جوی شدید از جمله امواج گرمای شدید، خشکسالی‌های طولانی و بالا آمدن سطح آب دریاها قرار خواهد گرفت.
@VahidHeadl

?بانک مرکزی اروپا در اقدامی بی‌سابقه نرخ بهره بانکی را حدود ۷۵ صدم درصد افزایش داد.
چنین افزایشی در نرخ بهره بانکی از زمان راه‌اندازی واحد پول یورو در بیش از دو دهه گذشته بی‌سابقه بوده است.
کریستین لاگارد رئیس بانک مرکزی اروپا گفت این اقدام در راستای مهار تورم در اتحادیه اروپا انجام می‌شود.
بانک مرکزی اروپا، به‌عنوان نهاد سیاست‌گذاری مالی ۱۹ عضو حوزه یورو در اروپا، از سال ۲۰۱۴ برای مقابله با تورم پایین همواره نرخ بهره بانکی را در محدوده منفی یا صفر نگه داشته بود اما اکنون تورم بالا باعث نگرانی اتحادیه اروپا شده است.
@VahidHeadl

?لهستان و سه جمهوری بالتیک اعلام کردند که «به‌دلیل سیاست‌های عمومی و تهدیدهای امنیتی» از روز ۲۸ شهریور صدور روادید مشترک اتحادیه اروپا برای شهروندان روسیه را به‌طور موقت بسیار محدود خواهند کرد.
نخست‌وزیران لهستان، استونی، لتونی و لیتوانی در بیانیه‌ای مشترک ضمن ابراز نگرانی درباره موج گسترده ورود شهروندان روسیه به قلمرو اتحادیه اروپا گفتند: «ما معتقدیم که این وضعیت به یک خطر جدی برای امنیت عمومی ما و تمام اتحادیه اروپا بدل شده است».
@VahidHeadl

? @VahidOnl

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=28245

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.