• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
0

‌?بر اساس یک نظرسنجی دانشگاه و …

  • کد خبر : 28059
  • 15 شهریور 1401 - 0:30
‌?بر اساس یک نظرسنجی دانشگاه و …

    ‌?بر اساس یک نظرسنجی دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی، نیازهای بیش از ۸۲ درصد مردم ایران تامین نشده است. همچنین ۷۵ درصد مردم ایران آمادگی دارند در اعتراضات شرکت کنند و بیش از هفت درصد هم «آمادگی زیادی» برای مشارکت در «اشکال مختلف بروز نارضایتی» دارند. @VahidOOnLin ?فرماندهی نیروهای […]

 

‌?بر اساس یک نظرسنجی دانشگاه و … 982922001662408001

 

‌?بر اساس یک نظرسنجی دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی، نیازهای بیش از ۸۲ درصد مردم ایران تامین نشده است.
همچنین ۷۵ درصد مردم ایران آمادگی دارند در اعتراضات شرکت کنند و بیش از هفت درصد هم «آمادگی زیادی» برای مشارکت در «اشکال مختلف بروز نارضایتی» دارند.
@VahidOOnLin

?فرماندهی نیروهای آمریکا در خاورمیانه روز دوشنبه ۱۴ شهریور تایید کرد که دو فروند بمب‌افکن آمریکایی بی-۵۲ با اسکورت جنگنده‌های اسرائیلی، سعودی و کویتی بر فراز منطقه به سمت خلیج فارس پرواز کردند.
هواپیماهای یاد شده که قابلیت شلیک اتمی نیز دارند، روز یکشنبه هنگامی که وارد حریم سه کشور متحد آمریکا شدند، توسط جنگنده‌های آن‌ها اسکورت شدند.
بمب‌افکن‌های بی-۵۲ در میانه ادامه تنش‌های خلیج فارس به سوی منطقه پرواز کردند، که خبرگزاری آسوشیتدپرس و رسانه‌های اسرائیلی آن را «نمایش قدرت» در برابر ایران تعبیر کردند.
@VahidHadlin

?به گفته تام نایدز سفیر آمریکا در اسرائیل، جو بایدن به یائیر لاپید گفته است: «ما هرگز دستان اسرائیل را نخواهیم بست. ما از خطر ایران آگاه هستیم.»
به گزارش رسانه‌های اسرائیل، سفیر آمریکا همچنین افزود بایدن تعهد خود را مبنی بر این که ایران هرگز به سلاح هسته‌ای دست نخواهد یافت، تکرار کرده است.
@VahidOOnLin

?کسری نوری، درویش گنابادی زندانی، بابت پرونده‌ای جدید در شعبه ۱۴ بازپرسی دادسرای انقلاب شیراز تفهیم اتهام شد.
اتهام جدیدی که علیه این زندانی عقیدتی مطرح شده، «اجتماع و تبانی جهت اقدام علیه امنیت کشور» است.
فرشید یداللهی، وکیل مدافع کسری نوری، روز دوشنبه ۱۴ شهریور با اعلام این خبر در توییتر نوشت این اتهام به امضای بیانیه‌ای توسط موکلش و چند فعال سیاسی مربوط می‌شود؛ بیانیه‌ای که هنوز منتشر نشده است.
@VahidHadlin

?مرکز اطلاع‌رسانی قوه قضائیه تأیید کرد که دادگاه انقلاب اسلامی در ارومیه، دو فعال حقوق همجنس‌گرایان را به «افساد فی‌الارض» متهم و برای آنها حکم اعدام صادر کرده است.
در خبری که خبرگزاری میزان در این زمینه منتشر کرد، به نام زهرا صدیقی و الهام چوبدار اشاره شده، و از آنها به عنوان «اعضای باند قاچاق زنان و دختران جوان» یاد شده است.
این خبرگزاری، خبرهای منتشرشده در فضای مجازی در این مورد را نادرست و «جوسازی‌» دانسته و نوشته است که «اتهامات این افراد فریب و قاچاق زنان و دختران جوان به یکی از کشورهای منطقه با امید و آموزش، وعده اشتغال و سوء استفاده از آنها بوده که در مواردی، منجر به خودکشی چندین نفر از این دختران شده است.»
@VahidHadlin

?دولت چین ۶۵ میلیون نفر را بر اساس محدودیت‌های مربوط به کووید ۱۹ قرنطینه کرد و به مردم توصیه کرده است که در تعطیلات سراسری که به زودی فرا می‌رسد مسافرت نکنند.
شیوع کرونا در ۱۰۳ شهر مشاهده شده که بالاترین تعداد از روزهای اول شیوع همه‌گیری در اوایل سال ۲۰۲۰ است.
@VahidHadlin

?اوپک و کشورهای هم‌پیمان به رهبری روسیه برای نخستین بار طی سال جاری میلادی تصمیم به کاهش تولید نفت گرفتند.
وزیران نفت اوپک و کشورهای هم‌پیمان (اوپک پلاس) به‌دلیل نگرانی از افت قیمت نفت، بویژه احتمال رکود اقتصاد جهانی، تصمیم گرفتند که در ماه آینده روزانه ۱۰۰ هزار بشکه از تولید نفت خود بکاهند.
دو ماه پیش در پی اصرار کشورهای غربی، بویژه آمریکا، این مجموعه تصمیم گرفته بود که از ماه سپتامبر روزانه ۱۰۰ هزار بشکه به تولید خود اضافه کند اما اوپک پلاس روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که افزایش صد هزار بشکه‌ای تولید نفت فقط برای سپتامبر خواهد بود و برای ماه اکتبر اعمال نمی‌شود.
@VahidHadlin

?در حالی که روسیه انتقال گاز به آلمان را متوقف کرده، امانوئل مکرون رییس‌جمهور فرانسه اعلام کرد این کشور در هفته‌های آینده ارتباط گازی لازم برای صادرات گاز به آلمان را نهایی خواهد کرد.
@VahidOOnLin

?دو روز پس از برگزاری مراسم تشییع جنازه میخائیل گورباچف، دادگاهی در مسکو با لغو مجوز روزنامه روسی نوایا گازتا به سردبیری دمیتری موراتوف برنده جایزه صلح نوبل، فعالیت و انتشار آن را در این کشور ممنوع کرد.
نوایا گازتا که در سال ۱۹۹۳ با پول جایزه صلح نوبل گورباچف تاسیس شد، ستون روزنامه‌نگاری تحقیقی در روسیه و از آخرین رسانه‌های مستقل این کشور به شمار می‌رود.
@VahidHadlin

?چهار ماه پس از کشته شدن شیرین ابوعاقله، خبرنگار ارشد آمریکایی- فلسطینی شبکه الجزیره در کرانه باختری، ارتش اسرائیل روز دوشنبه ۱۴ شهریور اعلام کرد که به «احتمال زیاد» یک سرباز اسرائیلی او را کشت.
ارتش اسرائیل بیانیه‌ خود را در پایان تحقیقات پیرامون این خبرنگار منتشر کرد و می‌افزاید که سرباز اسرائیلی «به احتمال زیاد»، به شکل «تصادفی» وی را کشته است.
@VahidHadlin

? @VahidOnlin

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=28059

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.