• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
0

‌?در آستانه سفر رییس موساد به …

  • کد خبر : 28016
  • 14 شهریور 1401 - 0:00
‌?در آستانه سفر رییس موساد به  …

    ‌?در آستانه سفر رییس موساد به آمریکا برای گفت‌وگو با مقام‌های این کشور درباره تهدیدهای ایران و خطرات یک توافق هسته‌ای با این کشور، یائیر لاپید نخست‌وزیر اسرائیل روز یکشنبه در آغاز جلسه هفتگی کابینه گفت: «ما در حال رهبری یک کارزار فشرده برای جلوگیری از امضای توافق هسته‌ای خطرناک میان ایران و […]

 

‌?در آستانه سفر رییس موساد به  … 431407001662319802

 

‌?در آستانه سفر رییس موساد به آمریکا برای گفت‌وگو با مقام‌های این کشور درباره تهدیدهای ایران و خطرات یک توافق هسته‌ای با این کشور، یائیر لاپید نخست‌وزیر اسرائیل روز یکشنبه در آغاز جلسه هفتگی کابینه گفت: «ما در حال رهبری یک کارزار فشرده برای جلوگیری از امضای توافق هسته‌ای خطرناک میان ایران و قدرت‌های جهانی هستیم.»
او افزود: «اسرائیل به فشار بر آمریکا برای نپیوستن دوباره به توافق هسته‌ای ایران ادامه خواهد داد، اما نه به حدی که باعث بحران در روابط شود.»
@VahidOOnL

?دونالد ترامپ در یک سخنرانی در ایالت پنسیلوانیا گفت: ایران به شدت محتاج توافق هسته‌ای بود و اگر رییس‌جمهور می‌شدم یک هفته بعد وارد توافق می‌شد، اما اکنون دولت بایدن می‌خواهد برای احیای برجام به آنها میلیاردها دلار بدهد و جمهوری اسلامی در مدتی کوتاه به سلاح هسته‌ای دست خواهد یافت
@VahidOOnL

?معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری اسلامی ایران از افزایش چهار تا هشت درصدی طلاق در کشور خبر داد.
انسیه خزعلی روز یکشنبه ۱۳ شهریور گفت با آن‌که قرار بود در برنامه ششم توسعه، ۲۰ درصد از میزان طلاق کاسته شود، این پدیده چهار تا هشت درصد افزایش یافته است.
معاون امور زنان در دولت ابراهیم رئیسی افزود: به منظور کاهش آمار طلاق، در پنج استان که دارای بیشترین آمار طلاق هستند، طرح مشاوره به اجرا درآمده است.
انسیه خزعلی به نام این پنج استان اشاره‌ نکرده است.
@VahidHeadl

?مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی می‌گوید خشک شدن دریاچه ارومیه موجب اتصال جزایر این دریاچه و ورود حیوانات درنده به آن‌ها شده است.
به گفته سعید شهند، در حالی که جزایر دریاچه ارومیه زیستگاه انواع قوچ‌میش ارمنی و گوزن زرد ایرانی است، خشکی دریاچه موجب ورود پلنگ و شغال به این جزایر شده است.
@VahidHeadl

?یک عضو مجلس شورای اسلامی از «کلید خوردن» تحقیق و تفحص برای شهرداری تهران خبر داده و گفته است که تعداد امضاهای «نمایندگان درخواست‌کننده» از «۳۰ نفر» عبور کرده و «همچنان در حال افزایش است.»
به گزارش خبرگزاری «خانه ملت» وابسته به مجلس شورای اسلامی، جواد نیک‌بین از بررسی عملکرد شهرداری تهران در «دو دوره اخیر» با هدف «پیگیری حقوق تضییع‌شده شهروندان تهرانی» به عنوان محور درخواست این طرح، یاد کرده است.
@VahidHeadl

?رئیس‌جمهوری اوکراین در پی توقف انتقال گاز روسیه از طریق خط لوله «نورد استریم- ۱» نسبت به «زمستان سخت و تیره» در اروپا هشدار داد.
ولودیمیر زلنسکی گفت اروپایی‌ها انتظار زمستان سختی را با توجه به قطع گاز روسیه در پی تهاجم نظامی به اوکراین داشته باشند.
او تصریح کرد: روسیه در تدارک یک «ضربه قاطع انرژی» به اتحادیه اروپا در زمستان امسال است.
@VahidHeadl

?دولت ترکیه بر اساس یک پیش‌بینی رسمی اعلام کرد که انتظار دارد میزان تورم کل سال جاری میلادی در این کشور به ۶۵ درصد برسد.
این پیش‌بینی نشانه آن است که آهنگ تند افزایش قیمت‌ها در ترکیه همچنان به صورت یک مشکل باقی می‌‌ماند. نرخ تورم ترکیه در ماه ژوئیه به حدود ۸۰ درصد افزایش یافته بود.
@VahidHeadl

?تیراندازی دو مظنون فلسطینی به سوی اتوبوس حامل سربازان اسرائیلی در کرانه باختری موجب زخمی شدن پنج سرباز و راننده شد. هنوز هیچ گروه فلسطینی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است اما سخنگوی حماس آن را ستود.
فلسطینی‌های مظنون در این تیراندازی، که روز یکشنبه در جاده میان جنین و نابلس رخ داد، در حین تلاش برای فرار از سوی اسرائیلی‌ها دستگیر شدند.
@VahidHeadl

? @VahidOnl

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=28016

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.