• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
0

‌? یک قایق حامل ۵۷ پناهجوی ایر …

  • کد خبر : 27963
  • 13 شهریور 1401 - 0:00
‌? یک قایق حامل ۵۷ پناهجوی ایر …

    ‌? یک قایق حامل ۵۷ پناهجوی ایرانی و افغانستانی شامل تعدادی کودک، برای چهارمین روز متوالی در آب‌های یونان سرگردان مانده است. به گفته افراد حاضر در این قایق، آنان از ترکیه به سوی ایتالیا در حرکت بوده‌اند که قایقشان در آب‌های یونان دچار نقص شده است. گارد ساحلی یونان اجازه نزدیک شدن […]

 

‌? یک قایق حامل ۵۷ پناهجوی ایر … 324899001662233402

 

‌? یک قایق حامل ۵۷ پناهجوی ایرانی و افغانستانی شامل تعدادی کودک، برای چهارمین روز متوالی در آب‌های یونان سرگردان مانده است.
به گفته افراد حاضر در این قایق، آنان از ترکیه به سوی ایتالیا در حرکت بوده‌اند که قایقشان در آب‌های یونان دچار نقص شده است.
گارد ساحلی یونان اجازه نزدیک شدن قایق‌های پناهجویان به یونان را نمی‌دهد.
بنا بر اطلاع و اعلام سعید آرمان، دبیر سازمان سراسری پناهندگان ایرانی-‌بدون مرز، ناخدای این قایق فرار کرده و قایق به همین دلیل سرگردان شده است اما پلیس یونان از تلاش برای نجات سرنشینان سر می‌زند.
@VahidOOnLine

?شبکه حقوق بشر کردستان از کشته‌شدن یک کولبر و زخمی‌شدن دو کولبر دیگر با تیراندازی نیروهای مرزبانی در استان کردستان خبر داد.
بر اساس این گزارش، گروهی از کولبران روز نهم شهریور در منطقه مرزی «مروی» شهرستان بانه هدف تیراندازی ماموران حکومتی قرار گرفتند که در نتیجه آن یک کولبر ۲۳ ساله اهل سردشت به نام صالح رشیدزاده کشته شد.
@VahidHeadline

?گزارش جدید تفریغ بودجه نشان می‌دهد که در چهار ماه ابتدایی سال منابع بودجه از صادرات نفت، میعانات گازی و گاز طبیعی حدود ۶۶ هزار میلیارد تومان بوده است.
دیوان محاسبات کشور روز شنبه ۱۲ شهریور بدون اشاره به میزان تحقق بودجه نفتی، تنها اعلام کرد که درآمدهای بودجه نفتی در چهار ماه ابتدایی امسال نسبت به دور مشابه پارسال حدود ۵ برابر شده است.
در قانون بودجه سال جاری درآمد بودجه نفتی ۴۸۱ هزار میلیارد تومانی پیش‌بینی شده بود که باید ۱۶۰ هزار میلیارد تومان آن در ۴ ماه ابتدایی امسال محقق می‌شد، اما تنها ۶۶ هزار میلیارد تومان تحقق یافته است.
به عبارتی، تنها ۴۰ درصد از بودجه نفتی مصوب چهار ماه ابتدایی امسال تحقق یافته است.
@VahidHeadline

?حسین اشتری، فرمانده فراجا گفت: «۸۱ درصد از افرادی که در خودرو کشف حجاب کرده‌اند در همان پیامک بار اول پلیس متنبه شده و دیگر تکرار نکرده‌اند.»
او افزود در صورت تکرار و بی‌اعتنایی به تذکرات پلیس، از افراد تعهد گرفته و خودرو توقیف شده و بار چهارم برای شهروندان پرونده تشکیل می‌شود.
@VahidOOnLine

?دولت ایران در تلاشی برای تشویق شیعیان برای حضور در مراسم «پیاده‌روی اربعین» اعلام کرد که در مسیر کربلا به نجف اینترنت رایگان ارائه خواهد کرد.
وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات ایران روز شنبه گفت که «پیش‌بینی می‌شود امسال حدود پنج میلیون نفر در پیاده‌روی اربعین حضور داشته باشند و وزارت ارتباطات در نظر دارد بسته فناورانه برای این افراد در نظر بگیرد».
@VahidHeadline

?جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از تجهیز ۵۱ شهر به امکانات مورد نیاز پدافند غیرعامل خبر داد.
پدافند غیرعامل مجموعه اقدامات غیرنظامی برای کاهش تهدیدات و خسارات در مواقع جنگ، حملات سایبری، فلاکت‌های طبیعی و تهدیدات خارجی است.
قرارگاه پدافند غیرعامل طی سال‌های گذشته تمرکز خود را بیشتر بر حملات سایبری، جلوگیری از گردش آزاد اطلاعات و کنترل شبکه‌های اجتماعی گذاشته است.
@VahidHeadline

?کانون نویسندگان ایران در اطلاعیه‌ای از حبس آرش گنجی، مترجم و عضو هیات دبیراین کانون در «سلول انفرادی» خبر داده است.
در این اطلاعیه آمده که «پس از گذشت چهار روز از انتقال آرش گنجی، مترجم و عضو کانون نویسندگان ایران، به زندان رجایی‌شهر کرج، او همچنان در سلول انفرادی محبوس است و تنها چند تماس کوتاه با خانواده‌اش داشته است.»
@VahidHeadline

?جعفر پناهی و محمد رسول‌اف دو سینماگری که از حدود دو ماه پیش در ایران زندانی هستند بیانیه‌ای مشترک به برگزار کنندگان جشنواره فیلم ونیز که در حال حاضر هفتاد و نهمین دوره آن در جریان است، فرستاده‌اند.
در بخشی از این بیانیه آمده: «ما فیلمسازیم، ما عضو سینمای مستقل ایرانیم و زیستن را در آفرینش آثار می‌دانیم. آثاری که سفارش پذیر نیست. از این رو نزد صاحبان قدرت مجرمیم.»
@VahidHeadline

?دادستان بندر انزلی از دستگیری چهار نفر در ارتباط با آتش سوزی در تالاب بین المللی انزلی خبر داد.
@VahidHeadline

?مرکز رسانه قوه قضائیه ایران اعلام کرد پنج سارقی که با استفاده از سلاح سرد اقدام به سرقت کیف یک شهروند موتورسوار کرده بودند، دستگیر شدند. [این ماجرا @VahidOnline]
@VahidHe
adline

?سرینا ویلیامز، اسطوره تنیس زنان بعد از شکست روز جمعه در برابر آیلا تاملیانوویچ در مسابقات اوپن آمریکا از دنیای تنیس خداحافظی کرد.
ویلیامز ۴۰ ساله در طول دوره حرفه‌ای خود ۲۳ قهرمانی در گرند اسلم را به دست آورد.
بعد از این خداحافظی احساساتی، سرینا در مصاحبه‌ای با خبرنگاران گفت: «مطمئن هستم که هنوز توانایی بازی را دارم ولی آماده می‌شوم تا مادر شوم و سرنای دیگری را به نمایش بگذارم و من آینده درخشان‌تری را در پیش روی خودم می بینم.»

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=27963

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.