• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1

‌?اداره کل اطلاعات استان مازند …

  • کد خبر : 27992
  • 13 شهریور 1401 - 18:00
‌?اداره کل اطلاعات استان مازند …

    ‌?اداره کل اطلاعات استان مازندران روز شنبه از بازداشت ۱۲ شهروندن بهایی در شهرهای مختلف این استان خبر داده است. اداره کل اطلاعات مازندران این شهروندان بهایی را به عضویت در «تشکیلات جاسوسی» متهم کرده است. درحالی که در حدود ۳۰۰ هزار بهایی در ایران زندگی می‌کنند، جمهوری اسلامی دیانت بهایی را به […]

 

‌?اداره کل اطلاعات استان مازند … 772497001662298202

 

‌?اداره کل اطلاعات استان مازندران روز شنبه از بازداشت ۱۲ شهروندن بهایی در شهرهای مختلف این استان خبر داده است.
اداره کل اطلاعات مازندران این شهروندان بهایی را به عضویت در «تشکیلات جاسوسی» متهم کرده است.
درحالی که در حدود ۳۰۰ هزار بهایی در ایران زندگی می‌کنند، جمهوری اسلامی دیانت بهایی را به رسمیت نمی‌شناسد. مقامات جمهوری اسلامی بارها این شهروندان را «جاسوس و دشمن» خوانده‌ و در بیش از چهار دهه گذشته احکام متعدد اعدام، بازداشت، زندان، محرومیت از تحصیل و کسب و کار، تخریب منازل و گورستان‌ها را علیه آن‌ها صادر کرده‌اند.
@VahidHead

?با گذشت حدود ۹ ماه از وعده ابراهیم رئیسی برای تأمین داروی بیماران اس.ام.ای و به‌رغم این‌که یک ماه پیش اعلام شد این دارو وارد ایران شده، انجمن اس.ام.ای روز یکشنبه ۱۳ شهریور اعلام کرد این دارو هنوز به دست بیماران نرسیده است.
@VahidHead

?بر اساس روایتی که علی خضریان نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی از متن پیشنهادی برای توافق هسته‌ای ایران ارائه داده، هیچ کدام از خطوط قرمز اصلی جمهوری اسلامی در آن گنجانده نشده و همزمان حسین شریعتمداری، نماینده رهبر جمهوری اسلامی در مؤسسه کیهان می‌گوید مذاکرات هسته‌ای «هرگز به نقطه‌ای نخواهد رسید».
علی خضریان روز یکشنبه در توئیتی نوشت که «خط قرمز» جمهوری اسلامی مبنی بر رفع تحریم‌های برجامی و راستی‌آزمایی آن پیش از گام‌های کاهشی هسته‌ای ایران، در متن پیشنهادی رعایت نشده و «راستی‌آزمایی رفع تحریم‌ها به خود آمریکا سپرده شده» است.
او همچنین نوشت اصرار ایران بر ارائه تضمین از سوی آمریکا برای عدم خروج دوباره از توافق و اعمال نکردن مکانیسم ماشه نیز «تاکنون در متن توافق اخذ نگردیده است». …
@VahidHead

?در آستانه برگزاری مراسم مذهبی «اربعین»، مقتدی صدر رهبر پرنفوذ شیعیان عراق در پیامی به زبان فارسی از زائران ایرانی خواست به قوانین عراق احترام بگذارند و از مقام‌های عراقی نیز خواست امنیت کربلا را به گروه حشدالشعبی تحت حمایت جمهوری اسلامی نسپارند.
آقای صدر در این پیام که روز شنبه منتشر شد، تأکید کرد زائران ایرانی «که تعدادشان بیشتر است» به «نظم، قواعد عمومی و قوانین عراق پایبند باشند».
اربعین امسال در روز ۲۶ شهریور برگزار می‌شود و هر سال صدها هزار شیعه ایرانی برای شرکت در این مراسم مذهبی به عراق می‌روند.
صدر نوشت: «مهمان همچنین باید با یک نظم سطح بالا و با مجوز رسمی و گذرنامه، با احترام به مقامات ذی‌صلاح، نیروهای امنیتی و قوانین و احترام به کشور میزبان، به ویژه با توجه به استقبال عراق از تعداد میلیونی در زیارت اربعین کربلا و وفات پیامبر اعظم در نجف اشرف وارد شود».
جمهوری اسلامی پس از سقوط صدام حسین، شهروندان ایرانی را برای سفر به عراق در روز اربعین به طور فزاینده تشویق کرده تا از جمعیت حاضر در این مراسم برای نشان دادن میزان نفوذ خود در عراق استفاده کند.
@VahidHead

?با گذشت حدود سه هفته از بحران قطع آب لوله‌کشی همدان و به‌رغم واردشدن ده‌ها چاه جدید به مدار آب‌رسانی، آب مناطق گسترده‌ای از این شهر همچنان گاهی تا ۲۰ ساعت در شبانه‌روز قطع است و شهروندان هم می‌گویند آب لوله‌ها قابل آشامیدن نیست.
روزنامه «پیام ما» با انتشار نوشت آبی که در لوله‌ها جاری شده «طعم و بوی زهم دارد که حتی بعد از جوشاندن هم قابل استفاده نیست».
این در حالی است که به‌نوشته خبرگزاری تسنیم، از ابتدای بروز این بحران که در نتیجه خشکیدن دریاچه سد اکباتان پدید آمد، تا کنون بیش از ۷۰ چاه جدید به مدار آب‌رسانی اضافه شده است.
با این حال مردم همچنان مجبورند آب مورد نیاز خود را به‌صورت بسته‌بندی بخرند و برخی مردم نیز به استفاده از آب چاه‌های قدیمی خود در خانه‌ها و باغ‌ها روی آورده‌اند.
@VahidHead

?دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در اولین حضورعمومی پس از یورش ماموران اف‌بی‌آی به خانه‌اش در فلوریدا ، جو بایدن، رئیس جمهوررا «دشمن کشور» نامید.
آقای ترامپ در جمع هزاران هوادار جمهوریخواه در پنسیلوانیا، آقای بایدن را متهم کرد که اف‌بی‌آی را به «سلاحی» علیه او تبدیل کرده است.
رئیس جمهور سابق آمریکا یورش به محل سکونتش را « سوء‌استفاده‌ای تکان دهنده از قدرت توسط دولت در تاریخ آمریکا» خواند.
@VahidHead

?باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق آمریکا برای روایت مجموعه مستند «پارک‌های ملی بزرگ ما» در شبکه نتفلیکس، جایزه بهترین راوی جشنواره امی را دریافت کرد.
@VahidHead

? @VahidOn

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=27992

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.