• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل 27469امروز 0
0

‌?سخنگوی کاخ سفید در واکنش به …

  • کد خبر : 27946
  • 12 شهریور 1401 - 17:30
‌?سخنگوی کاخ سفید در واکنش به  …

    ‌?سخنگوی کاخ سفید در واکنش به پاسخ تازه ایران به نظرات ایالات متحده در خصوص متن پیشنهادی اتحادیه اروپا گفته است، ایران نباید احیای توافق هسته‌ای موسوم به برجام را به تعهدات پادمانی خود مشروط کند. گزارش‌ها حاکی است که ایران در پاسخ تازه خود به نظرات آمریکا شرط احیای توافق هسته‌ای را […]

 

‌?سخنگوی کاخ سفید در واکنش به  … 172225001662210002

 

‌?سخنگوی کاخ سفید در واکنش به پاسخ تازه ایران به نظرات ایالات متحده در خصوص متن پیشنهادی اتحادیه اروپا گفته است، ایران نباید احیای توافق هسته‌ای موسوم به برجام را به تعهدات پادمانی خود مشروط کند.
گزارش‌ها حاکی است که ایران در پاسخ تازه خود به نظرات آمریکا شرط احیای توافق هسته‌ای را بسته شدن پرونده پادمانی مربوط به کشف ذرات اورانیوم در سایت‌های اعلام نشده، دانسته است.
سخنگوی کاخ سفید اضافه کرده است: «در مورد تحقیقات آژانس بین المللی انرژی اتمی که به مسائل پادمانی مربوط می‌شود، موضع ما کاملاً واضح است. ایران باید (به پرسش‌های آژانس) پاسخ دهد.»
@VahidHeadli

?با وجود ابراز دلسردی دولت جو بایدن از آخرین پاسخ ایران به متن آمریکایی‌ها برای توافق احیای برجام، اسرائیل هنوز معتقد است که ایران و آمریکا در مسیر دستیابی به توافق گام برمی‌دارند و این امر تا چند هفته آینده محتمل است.
شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل گزارش داد که در ارزیابی «غیرعلنی» بخش تحقیقات وزارت خارجه اسرائیل برای مقامات بلندپایه این کشور، بیش از هر چیز به این امر استناد شده که این دولت آمریکا است که کماکان توافق را تنها راه مقابله با برنامه هسته‌ای ایران می‌داند.
@VahidHeadli

?رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران، قرار است برای ارائه توضیحات درباره مذاکرات احیای توافق هسته‌ای با ایران موسوم به برجام در نشستی محرمانه با اعضای کنگره این کشور شرکت کند.
وب سایت پولیتیکو با اشاره به این‌که متن یادداشت برای این نشست را رویت کرده، نوشته است، رابرت مالی در روز ۱۴ سپتامبر (دوازده روز دیگر) در کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا حاضر می‌شود.
@VahidHeadli

?دو روز پس از بازدید رئیس مجلس شورای اسلامی از مجتمع پارس جنوبی در بوشهر، ده‌ها نفر از کارکنان رسمی شاغل در سکوهای گازی پارس جنوبی که قصد برگزاری تجمع اعتراضی مقابل ساختمان وزارت نفت در تهران را داشتند، بازداشت شدند.
اتحادیه آزاد کارگران ایران گزارش داد که بر اساس فراخوانی که از پیش منتشر شده بود، شماری از کارکنان رسمی صنعت نفت شاغل در برخی مراکز عملیاتی در نقاط مختلف کشور روز شنبه، ۱۲ شهریور، به تهران آمدند و قصد برگزاری تجمع اعتراضی مقابل ساختمان وزارت نفت را داشتند.
اتحادیه آزاد کارگران ایران نوشت: «تعداد بازداشت‌ها به ۶۷ تن رسید و ماموران در حال اخذ تعهد از آنان هستند.»
@VahidHeadli

?فعالان بلوچ و منابع حقوق بشری از اجرای حکم اعدام دو تن از زندانیان سیاسی بلوچ از جمله یک کودک‌مجرم در زندان مرکزی زاهدان خبر داده‌اند.
این دو که با هم نسبت خویشاوندی داشتند، به «اقدام علیه امنیت ملی و ارتباط با گروه‌های مخالف نظام و قتل سه مامور نظامی» متهم شده بودند.
به گفته فعالان بلوچ، محسن قنبرزهی متولد سال ۱۳۷۵، در زمان بازداشت در سال ۱۳۹۱ شانزده سال داشت.
@VahidHeadli

?روزنامه الشرق‌الاوسط گزارش داد که پس از آخرین حملات هوایی منتسب به اسرائیل، روسیه از ایران خواسته است تا برخی مراکز استقرار نیروهای حامی خود در سوریه را «تخلیه» کند.
@VahidHeadli

?ابراهیم رئیسی، رییس دولت سیزدهم ،‌یازدهم شهریور به خوزستان رفت تا بعد از سیزده سال طرح آب‌رسانی غدیر را افتتاح کند.
رسانه‌های دولتی می‌گویند با بهره‌برداری از این طرح آب باکیفیت برای شهرهای مرکزی و جنوبی استان خوزستان تأمین و بحران آب این مناطق رفع می‌شود.
قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء سپاه که اجرای این پروژه را برعهده داشته و دو هزار میلیارد تومان برای این طرح از دولت بودجه گرفته اعلام‌ کرد با لوله‌گذاری ۸۰ کیلومتری، آب را از سد و سرچشمه رودخانه دز با گذر از بستر کارون به نواحی مرکزی و جنوبی استان خوزستان منتقل می‌کند.
اما کارشناسان معتقدند این طرح باعث کم‌آبی بیشتر و بروز خشکسالی شدید در مناطقی می‌شود که آب از آن‌ها سرچشمه می‌گیرد.
@VahidHeadli

?دولت آمریکا بنا دارد یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار سلاح در اختیار تایوان قرار دهد؛ تصمیمی که بی‌تردید چین را خشمگین خواهد کرد.
این تسلیحات شامل سیستم‌های رادار و ردیابی است که می‌تواند حملات هوایی، شلیک اژدرهای ضد ناو و همچنین موشک‌هایی هوایی را ردیابی کند.
سفارت چین در واشنگتن از کاخ‌سفید خواسته از این تصمیم برگردد و یا این که منتظر «اقدامات تلافی‌جویانه» باشد.
لیو پنجیو، سخنگوی سفارت چین گفته این معامله تسلیحاتی به «طور جدی» روابط واشنگتن و پکن را به مخاطره می‌اندازد.
@VahidHeadli

?دولت آلمان درخواست لهستان برای پرداخت یک تریلیون و ۳۰۰ میلیارد یورو «غرامت» بابت جنگ جهانی دوم را رد کرد.
وزارت خارجه آلمان گفت که پرونده غرامت جنگی برای جنگ جهانی دوم بسته شده است.
@VahidHeadli

? @VahidOnli

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=27946

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.