• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل 27469امروز 0
1

‌?وب‌سایت آمریکایی پولیتیکو، ب …

  • کد خبر : 27858
  • 11 شهریور 1401 - 17:30
‌?وب‌سایت آمریکایی پولیتیکو، ب …

    ‌?وب‌سایت آمریکایی پولیتیکو، با تکیه بر اظهار نظر چند مقام این کشور نوشت که مذاکرات اتمی ایران با کشورهای غربی از جمله آمریکا «در خطر قرار گرفته است». دولت آمریکا پنج‌شنبه شب گفته بود که آخرین نامه ارسالی از سوی ایران در جواب نامه پیشین آمریکایی «اصلا دلگرم‌کننده نیست» و به منزله «عقب‌نشینی» […]

 

‌?وب‌سایت آمریکایی پولیتیکو، ب … 836154001662123601

 

‌?وب‌سایت آمریکایی پولیتیکو، با تکیه بر اظهار نظر چند مقام این کشور نوشت که مذاکرات اتمی ایران با کشورهای غربی از جمله آمریکا «در خطر قرار گرفته است».
دولت آمریکا پنج‌شنبه شب گفته بود که آخرین نامه ارسالی از سوی ایران در جواب نامه پیشین آمریکایی «اصلا دلگرم‌کننده نیست» و به منزله «عقب‌نشینی» است که آمریکا آن را نکوهش می‌کند.
به نوشته پولیتیکو، واکنش منفی دولت بایدن و همچنین ناخشنودی منابع اروپایی از نامه‌ای که از ایران دریافت کردند، نشان می‌دهد که احیای برجام، برخلاف امیدواری‌های اخیر و با وجود مذاکراتی که یک سال و نیم در جریان بود، فعلا قریب‌الوقوع نیست.
به نوشته پولیتیکو، مشخص نیست که مذاکرات ایران و آمریکا تا چه زمانی می‌تواند ادامه داشته باشد.
@VahidHeadline

?کارگران کشت و صنعت نیشکر کارون شوشتر برای درخواست مطالبات خود در روزهای اخیر دست به اعتصاب زده‌اند.
@VahidHeadline

?رضا خندان، همسر نسرین ستوده از حمله به فرهاد میثمی زندانی سیاسی و پزشک زندانی در رجایی شهر کرج خبر داد.
او در توئیتر خود نوشت: «ساعاتی پیش فرهاد میثمی توسط یک زندانی در زندان رجایی شهر کرج با تیزی مورد حمله قرار گرفته و از دو ناحیه دست مجروح شده است.»
@VahidHeadline

?در ادامه فشار فزاینده بر هنرمندان و به‌ویژه سینماگران در ایران، علی احمدزاده، نویسنده و کارگردان سینمای ایران، روز سه‌شنبه، هشتم شهریور، پس از یک احضار دیگر در تهران بازداشت شده است. آقای احمدزاده در ماه‌های گذشته بارها به نهادهای امنیتی احضار شده بود.
@VahidHeadline

?یک «بسیجی» در شهر کازرون واقع در استان فارس شامگاه پنج‌شنبه، ۱۰ شهریور، با ضربات چاقوی «یک نوجوان ۱۵ ساله» جان باخت.
فرمانده انتظامی شهرستان کازرون، بدون اشاره به هویت مقتول او را ۲۷ ساله معرفی کرده و گفت که او از ناحیه سینه مورد حمله قرار گرفته و به دلیل شدت جراحات جان باخته است.
اسماعیل زراعتیان در ادامه از بازداشت ضارب ۱۵ ساله و همدست ۱۸ ساله او خبر داده و گفت که متهم به قتل «اختلافات قبلی» را انگیزه این حمله اعلام کرده است.
@VahidHeadline

?تالاب بندر انزلی روز جمعه، ۱۱ شهریور، برای چندمین بار در ماه‌های گذشته دچار آتش‌سوزی شد.
تالاب انزلی با مساحتی در حدود ۲۰ هزار هکتار در استان گیلان واقع شده و از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین زیستگاه‌های طبیعی جانوران ایران به‌شمار می‌رود.
@VahidHeadline

?وزیر صنعت ایران، گفت که ۳۰ درصد از قطعات یدکی خودروی موجود در بازار یا قاچاق است یا تقلبی.
@VahidHeadline

?شماری از کارکنان گوگل با قرارداد کلان ۱.۲ میلیارد دلاری این شرکت با اسرائیل به مخالفت برخاسته و گفته‌اند که گوگل نباید با عواملی همکاری کند که فلسطینیان را «سرکوب می‌کنند».
پایگاه‌های خبری فن‌آوری، از جمله تِک‌کرانچ، روز پنج‌شنبه، دهم شهریور، گزارش دادند که گروهی از کارمندان گوگل، از تبار یهودی و مسلمان یا دارای تبار عربی و فلسطینی، پس از مدت‌ها مخالفت درون‌سازمانی با پروژه موسوم به «نیمبوس» میان گوگل با ارتش اسرائیل، اکنون صدای مخالفت خود را علنی کرده‌اند.
مخالفان از جمله به گزارش تهیه شده از سوی وب‌سایت «اینترسِپت» اشاره کرده‌اند که گفته است هوش مصنوعی و سایر امکانات پیشرفته‌ای که گوگل به دولت اسرائیل ارائه می‌دهد، به ارتش این کشور امکان می‌دهد تا نظارت دیجیتالی در اراضی فلسطینی را افزایش دهد.
@VahidHeadline

?رئیس جمهور اوکراین، در پی نخستین گفت‌وگوی تلفنی با یائیر لاپید، نخست‌ وزیر دولت موقت اسرائیل، بار دیگر از این کشور خواست که روسیه را تحریم کند.
ولودیمیر زلنسکی گفت انتظار دارد که شش ماه پس از شروع حمله روسیه به اوکراین، اسرائیل نیز در میان کشورهایی باشد که روسیه را تحریم کرده‌اند.
@VahidHeadline

?مقامات عربستان سعودی می‌گویند پس از انتشار فیلم‌هایی در فضای مجازی که نشان می‌دهد نیروهای امنیتی دختران نوجوان را در یک پرورشگاه کتک می‌زنند، تحقیقاتی را در این خصوص آغاز کرده‌اند.
در این فیلم که هنوز تایید نشده، پلیس و افراد با لباس شخصی در حال حمله به خانه آموزش اجتماعی در شهر خمیس مشیط در جنوب عربستان هستند.
@VahidHeadline

?مجلس ایالتی کالیفرنیا یک هفته بعد از تصویب قانونی برای ممنوعیت خودروهای تمام بنزینی تا سال ۲۰۳۵ یک رشته طرح های بلندپروازانه دیگر را برای مقابله با گرمایش زمین تصویب کرده است.
افزایش سریعتر ظرفیت تولید انرژی‌های پاکیزه، ممنوعیت حفر چاه‌های جدید نفت و گاز در مجاورت نقاط مسکونی و آموزشی و برنامه‌هایی برای ضبط و ذخیره کربن در زیر زمین از جمله این برنامه‌هاست.
قانونگذاران ایالتی در مجموع ۵۴ میلیارد دلار بودجه برای مقابله با تغییر اقلیم اختصاص داده اند؛ هدف رسیدن به شرایط «کربن خنثی» تا سال ۲۰۴۵ است.
@VahidHeadline

? @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=27858

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.