• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل 27469امروز 0
0

‌?در حالی که بررسی پاسخ آمریکا …

  • کد خبر : 27755
  • 10 شهریور 1401 - 0:30
‌?در حالی که بررسی پاسخ آمریکا …

    ‌?در حالی که بررسی پاسخ آمریکا به نظرات جمهوری اسلامی درباره متن پیشنهادی توافق احیای برجام همچنان ادامه دارد، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی، در سفر به مسکو گفت: «ما در مورد تضمین نیازمند متنی قوی‌تر هستیم و باید ضمانت‌های قوی‌تری در این موضوع داشته باشیم.» امیرعبداللهیان روز چهارشنبه ۹ شهریور […]

 

‌?در حالی که بررسی پاسخ آمریکا … 751689001661976001

 

‌?در حالی که بررسی پاسخ آمریکا به نظرات جمهوری اسلامی درباره متن پیشنهادی توافق احیای برجام همچنان ادامه دارد، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی، در سفر به مسکو گفت: «ما در مورد تضمین نیازمند متنی قوی‌تر هستیم و باید ضمانت‌های قوی‌تری در این موضوع داشته باشیم.»
امیرعبداللهیان روز چهارشنبه ۹ شهریور در نشست خبری مشترک با سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در مسکو، در این زمینه گفت: «ما آخرین متن طرف آمریکایی را دریافت کردیم و همکاران من با دقت و سرعت لازم در حال بررسی دقیق پیشنهادهای واشینگتن هستند.»
او در ادامه گفت: «اگر آمریکا واقع‌بینانه عمل کند و متن موجود را نیرومندسازی کنیم، رسیدن به توافق دور از دسترس نخواهد بود.»
@VahidOOnLine
سرگئی لاروف وزیر خارجه روسیه در کنفرانس خبری مشترک با حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه ایران گفته است که روسیه به دنبال توافقنامه‌ای برای ایجاد منطقه آزاد تجاری بین ایران و اوراسیاست. آقای لاوروف گفته روسیه «در حال کار بر روی سند همکاری بلندمدت با ایران در زمینه اقتصادی است».
وزیر خارجه روسیه گفته امکان دارد کشورش «نقشه راه اقتصادی» با جمهوری اسلامی ایران ترسیم کند.
@VahidHeadline

?مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز چهارشنبه ۹ شهریور ابراز امیدواری کرد که برجام «ظرف روزهای آینده» احیا شود، این در حالی است که وزیر خارجه ایران می‌گوید تهران خواستار «تضمین‌های قوی‌تری» آمریکا است.
جوزپ بورل که برای حضور در نشست وزیران خارجه اتحادیه اروپا به پراگ، پایتخت جمهوری چک، سفر کرده است، این ابراز امیدواری را ناشی از آن دانست که پاسخ‌های «معقولانه‌ای» از سوی ایران و ایالات متحده به «متن نهایی» این اتحادیه دریافت کرده است.
@VahidHeadline

?مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفته است که دلیل کاهش ۱۰۰ لیتری سهمیه سوخت «مهاجرت کارت های سوخت به مناطق مرزی است و افزوده است که «در همان لحظات ابتدایی که سهمیه هر ماه کارت‌های سوخت شارژ می شود، ظرف مدت یک هفته تمام اعتبار سوخت کارت‌ها در مناطق مرزی تخلیه می شود».
@VahidHeadline

?نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی می‌گوید با توجه به گزارش تحقیق و تفحص انجام شده از بانک‌ها، اختلاس در این بخش «بیشتر و هولناک‌تر» از فولاد مبارکه است.
احمد علیرضا بیگی گفت: اگر بنا باشد گزارش تحقیق و تفحص از بانک‌ها که در حال حاضر در مجلس در حال انجام است به آگاهی مردم برسد، معلوم نیست چه پیامدهایی در مورد تزلزل اعتماد مردم نسبت به دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران به همراه دارد.
@VahidHeadline

?تشدید فشار‌ها بر مخالفان حجاب اجباری و افزایش خشونت‌ها در برخورد با آنان
معاون دادستان مرکز استان خراسان رضوی اعلام کرد از این پس نیروهای انتظامات بوستان‌ها می‌توانند مروج فرهنگ «امر به معروف و نهی از منکر» در جامعه باشند و «برای انجام این فریضه الهی» اقدام کنند.
@VahidOOnLine

?خانواده مصطفی تاج‌زاده، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، از بروز مشکلات قلبی برای او در زندان و انتقالش به بیمارستان خبر دادند.
@VahidHeadline

?سندیکای کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه از تمدید قرار بازداشت رضا شهابی، فعال کارگری برای چهارمین بار طی دوران بازداشت خبر داد. این تمدید قرار بازداشت در حالی به رضا شهابی ابلاغ شده که ۱۹ روز از پایان قرار بازداشت سه ماهه او می‌گذرد و بازجویی از این فعال کارگری پایان یافته است.
@VahidOOnLine

?در دیدار پایانی نهمین دوره مسابقات هندبال نوجوانان آسیا در منامه بحرین، تیم ایران مقابل کره جنوبی با نتیجه ۲۶-۲۲ شکست خورد و به نایب قهرمانی رسید.
@VahidHeadline

?نخست‌وزیر فرانسه هشدار داد که در بدترین حالت ممکن، به‌دلیل بحران انرژی احتمال دارد که در فصل زمستان برق منازل دو ساعت در روز قطع شود.
الیزابت بورن این موضوع را در آستانه برگزاری جلسه فوق‌العاده دولت برای بررسی بحران انرژی و مسائل زیست‌محیطی اعلام کرد.
@VahidHeadline

?تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهد که در پی بارندگی‌های سیل‌آسا در پاکستان که منجر به مرگ بیش از هزار نفر شده، یک دریاچه به عرض ۱۰۰ کیلومتر در ایالت سند به‌وجود آمده است.
@VahidHeadline

?تیم بازرسی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به رهبری رافائل گروسی، رئیس این نهاد بین‌المللی، وارد شهر زاپوریژیا در جنوب اوکراین شد و از آن‌جا قرار است از نیروگاه هسته‌ای اشغال شده توسط روسیه بازدید کند.
@VahidHeadline

?تایوان اعلام کرد در صورت ورود نیروهای مسلح چین به قلمروی آن، از حق خود برای دفاع و ضدحمله استفاده می‌کند.
این هشدار در حالی منتشر می شود که پکن فعالیت‌های نظامی خود را در نزدیکی جزیره تایوان، افزایش داده است.
@VahidHeadline

? @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=27755

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.