• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
0

‌?یک مقام پیشین آژانس بین‌المل …

  • کد خبر : 27686
  • 09 شهریور 1401 - 0:00
‌?یک مقام پیشین آژانس بین‌المل …

    ‌?یک مقام پیشین آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره مذاکرات احیای برجام به ایران‌اینترنشنال گفت توافق بین ایران و آمریکا اتفاق افتاده و در دو تا سه هفته‌ آینده رسما اعلام می‌شود. این در حالی است که سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران خواسته‌های آژانس از تهران را «زیاده‌خواهی» خواند. @VahidOOnLine آژانس بین‌المللی انرژی اتمی […]

 

‌?یک مقام پیشین آژانس بین‌المل … 448412001661887802

 

‌?یک مقام پیشین آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره مذاکرات احیای برجام به ایران‌اینترنشنال گفت توافق بین ایران و آمریکا اتفاق افتاده و در دو تا سه هفته‌ آینده رسما اعلام می‌شود. این در حالی است که سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران خواسته‌های آژانس از تهران را «زیاده‌خواهی» خواند.
@VahidOOnLine
آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ماه‌هاست که خواهان شفاف‌سازی جمهوری اسلامی درباره منشاء اورانیوم کشف‌شده در سایت‌های اعلام‌نشده ایران است.
بهروز کمالوندی گفت اگر غربی‌ها تحریم‌ها را لغو کنند و به تعهدات خودشان باز گردند، ایران نیز به تعهداتی که ذیل برجام پذیرفته بود باز خواهد گشت.
@VahidHeadline

?به دنبال اجرا شدن درخواست مقتدی صدر، روحانی پرنفوذ شیعه و رهبر جریان صدر که از هوادارانش خواست منطقه سبز بغداد را ترک کنند، آرامش به پایتخت عراق بازگشت. بر اساس آخرین خبرها، گارد ریاست جمهوری عراق کنترل پارلمان این کشور و مسئولیت برقراری امنیت در این منطقه را به دست گرفت.
@VahidOOnLine
دبیر ستاد اربعین از باز شدن تمامی مرزهای ایران و عراق خبر داد.
@VahidHardLine

?سخنگوی قوه قضائیه ایران در یک نشست خبری در خصوص آخرین وضعیت پرونده فروریزی برج متروپل آبادان گفت که رای پرونده صادر شده است.
مسعود ستایشی اظهار داشت: براساس احکام صادره، متهم اصلی حسین عبدالباقی، ۷۵ درصد مقصر بوده و دیه اولیای دم از اموال او که پیشتر توقیف شده، تادیه می‌شود.
او در خصوص جزئیات احکام صادر شده نیز گفت به میزان تقصیر، هر کدام از متهمین به پرداخت دیه کامل زن مسلمان در حق اولیای دم و پرداخت دیه کامل مرد مسلمان محکوم شده‌اند.
به گفته سخنگوی قوه قضائیه، این پرونده ناظر بر اتهامات ۲۱ نفر از جمله شهردار اسبق، سابق و فعلی آبادان و نماینده سازمان نظام مهندسی بود.
او همچنین گفت هر کدام از متهمین به سه سال حبس تعزیریِ درجه ۵ با احتساب ایام بازداشت و انتشار اسامی‌شان، دو سال انفصال از خدمات دولتی، دو سال منع اشتغال و لغو پروانه اشتغال و محرومیت از عضویت در نظام مهندسی محکوم شده‌اند.
@VahidHeadline

?‌به گفته سخنگوی قوه قضاییه ایران دو شهروند سوئدی به اتهام «جرایم مواد مخدر» در این کشور به حبس و شلاق محکوم شده‌اند.
او گفته که متهم اول به ۵ سال حبس و جزای نقدی به میزان بیش از ۱۰ میلیارد ریال محکوم شده و همچنین فرد دوم نیز به ۸ سال حبس، ۶۰ ضربه شلاق و جزای نقدی محکوم شده است.
سخنگوی قوه قضاییه ایران از این دو فرد به نام‌های «سیمون کاسپر و استفان کوین گیلبرت» یاد کرده و گفته که بازداشت این دو فرد در «حوزه مواد مخدر» بوده و با سوئدهایی که «جاسوس هستند خلط مبحث نشود.»
به گفته مسعود ستایشی از نزد افراد یاد شده « ۹۷۰۰ گرم معادل ۲۱ هزار عدد قرص ترامادول» و «۹۸۰۰ گرم مواد از نوع شیره تریاک» کشف شده بود.
@VahidHeadline

?نخست‌وزیر دانمارک گفت هشت کشور عضو اتحادیه اروپا در اطراف دریای بالتیک توافق کرده‌اند که برای کاهش وابستگی به انرژی وارداتی از روسیه، تا سال ۲۰۳۰ ظرفیت تولید انرژی بادی را هفت برابر افزایش دهند.
مته فردریکسن در پایان یک اجلاس انرژی که در کپنهاگ برگزار شد گفت: «این هشت کشور در توسعه نیروگاه‌های تولید انرژی در آب‌های دریای بالتیک ظرفیت‌های بالقوه عظیمی دارند. تا زمانی که ما به سوخت‌های فسیلی وابسته‌ایم آسیب‌پذیر خواهیم بود».
ظرفیت تاسیسات انرژی بادی دور از ساحل در دریای بالتیک در حال حاضر حدود ۲.۸ گیگاوات و تقریبا تمامی آن متعلق به دانمارک و آلمان است.
@VahidHeadline

?اوکراین: مواضع روسیه در خرسون هدف قرار گرفتند؛ زلنسکی خواستار فرار سربازان روس شد
تشدید نبرد در استان خرسون واقع در جنوب اوکراين که بخش اعظم آن در اشغال روسیه است روز سه‌شنبه هشتم شهریور به گمانه‌زنی‌ها در مورد ضد حملات اوکراین با هدف متحول کردن روند جنگ دامن زد.
اما اوکراین در مورد خوشبینی بیش از حد هشدار داد و وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که ضد حمله اوکراین شکست خورده و تلفات سنگینی به جا گذاشته است.
تایید ادعاهای طرفین در مورد نتایج حملات و تحولات در جبهه‌های جنگ بسیار دشوار است.
@VahidHeadline

?ادامه برخورد شدید عربستان با زنان فعال در شبکه‌های اجتماعی؛ نوره قحطانی به ۴۵ سال حبس محکوم شد
@VahidHeadline

?کریس راک، کمدین مشهور آمریکایی، اعلام کرد پیشنهاد میزبانی اسکار سال آینده را رد کرده است. این کمدین در مراسم امسال پس از شوخی در مورد سر طاس همسر ویل اسمیت، از سوی او سیلی خورد.
@VahidOOnLine

? @VahidOnl

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=27686

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.