• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1

‌?حسین امیرعبداللهیان، وزیر خا …

  • کد خبر : 27741
  • 09 شهریور 1401 - 17:30
‌?حسین امیرعبداللهیان، وزیر خا …

    ‌?حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران که به مسکو سفر کرده در یک نشست خبری با همتای روس خود گفته حامل پیام یکی از رهبران اروپایی درباره اوکراین بوده است. @VahidHeadliخبرگزاری ایسنا روز چهارشنبه، ۹ شهریور، خبر داد که این مقام اروپایی، امانوئل مکرون، رئیس جمهوری فرانسه، است. به گزارش ایسنا، آقای مکرون از […]

 

‌?حسین امیرعبداللهیان، وزیر خا … 248322001661950803

 

‌?حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران که به مسکو سفر کرده در یک نشست خبری با همتای روس خود گفته حامل پیام یکی از رهبران اروپایی درباره اوکراین بوده است.
@VahidHeadli
خبرگزاری ایسنا روز چهارشنبه، ۹ شهریور، خبر داد که این مقام اروپایی، امانوئل مکرون، رئیس جمهوری فرانسه، است.
به گزارش ایسنا، آقای مکرون از ابراهیم رئیسی خواسته است تا ایران در جنگ روسیه در اوکراین «میانجی‌گری» کند.
@VahidHeadli

?معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا هر گونه خبر در مورد نهائی شدن توافق میان واشنگتن و تهران را رد کرد.
ودانت پاتل در کنفرانس خبری تلفنی گفت: «این خبر اشتباه است. ما توافق را نهایی نکرده‌ایم و شرایط کماکان مانند سابق است.»
@VahidHeadli
محمد اسلامی معاون رئیس جمهور ایران و رئیس سازمان انرژی اتمی این کشور گفته است که اگر پرونده پادمانی آژانس بین المللی انرژی اتمی بسته نشود، در صورت به دست آمدن توافق احیای برجام هم «روز بازاجرایی وجود نخواهد داشت.»
در صورت احیای برجام، «روز بازاجرا» روزی است که مطابق جدول زمان‌بندی شده ایران باید به تعهدات خود در محدود کردن برنامه اتمی‌اش عمل کند.
@VahidHeadli
گیلاد اردان، سفیر اسرائیل در سازمان ملل متحد روز سه‌شنبه هشدار داد که کشورش به یک توافق هسته‌ای با ایران که برای اسرائیل خطرناک باشد «پایبند نخواهد بود.»
@VahidHeadli

?یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش ایران از تغییر محتوای حدود دویست کتاب درسی در ایران پس از اعمال نظر آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر ایران خبر داده است.
او گفته: «کتاب‌ها امسال زیر چاپ بودند اما ۲۰۰ عنوان کتاب برای ایجاد تغییرات ارسال شده است.»
@VahidHeadli

?در ادامه واکنش‌ نهادها و شخصیت‌های حکومتی در شیراز به دعوای شخصی چهار زن بر سر حجاب اجباری و پس از پلمب شدن پاساژِ محل این دعوا، دادستان شیراز روز چهارشنبه، ۹ شهریور، از تشکیل پرونده علیه دو زن معترض به حجاب خبر داد.
روز سه‌شنبه، هشتم شهریور، نیز یک تجمع رسمی در حمایت از آمرین به حجاب در مقابل این پاساژ محل درگیری برگزار شده بود.
خبرگزاری حوزه به نقل از دادستان انقلاب شیراز این دو زن را که هنوز از هویت‌شان اطلاعی در دست نیست به «هتک حرمت و ضرب و شتم این دو آمر به معروف» متهم کرده و خبر داده است که به این پرونده «سریع» رسیدگی خواهد شد.
@VahidHeadli

?مدیرکل «کمیته امداد امام خمینی» در استان تهران شمار خانوارهای نیازمند تحت پوشش این کمیته را بیش از ۷۳ هزار خانوار اعلام کرد که بسته به تعداد اعضای خانواده ماهانه فقط بین ۴۲۰ هزار تا یک میلیون و ۳۲۰ هزار تومان دریافت می‌کنند.
@VahidHeadli

?بر اساس گزارش رسانه‌های ایران فرانسه به تیم ملی گلف ایران ویزا نداده و این تیم از شرکت در مسابقات پاریس بازمانده است.
@VahidHeadli

?در حالی که گازپروم، شرکت گاز دولتی روسیه، اعلام کرد تحویل گاز خود به اروپا از طریق خط لوله گاز نورد استریم ۱ را به دلیل آن چه «تعمیرات و نگهداری» خوانده «به طور کامل» متوقف کرده، گزارش‌ها حاکی از کاهش قابل توجه قیمت عمده‌فروشی گاز در اروپا به دلیل آمادگی اتحادیه اروپا برای مداخله مستقیم در بازارهای انرژی است.
@VahidHeadli

?جو بایدن با تاکید بر لزوم ممنوعیت استفاده از سلاح‌های تهاجمی در سراسر آمریکا افزود: «من یکبار این کار را انجام داده و باز هم انجام‌ خواهم‌ داد.»
اشاره او به سابقه تلاشش برای تصویب ممنوعیت ۱۰ ساله حمل سلاح‌های سنگین در سال ۱۹۹۴ بود زمانی که وی در سنا خدمت می‌کرد.
@VahidHeadli

?وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد بر اساس شواهد این ظن تقویت شده که دونالد ترامپ اسناد محرمانه‌ای را که در پایان دوره ریاست جمهوری‌اش از کاخ سفید به ملک شخصی خود برده «عامدانه» از اف‌بی‌آی، پلیس داخلی، «پنهان» کرده بود.
دادگستری آمریکا همچنین این احتمال را مطرح کرد که برخی از اسناد طبقه‌بندی شده از ملک آقای ترامپ در ایالت فلوریدا به نقاط نامعلوم دیگری برده شده‌ و هدف از این اقدام، احتمالا «اخلال» در روند بررسی‌های اف‌بی‌آی بوده است.
@VahidHeadli

? @VahidOnli

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=27741

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.