نماد سایت خبرکده

‌?یوسی کوهن، رئیس پیشین موساد …

‌?یوسی کوهن، رئیس پیشین موساد  … 612947001661864402 1024x576

 

 

‌?یوسی کوهن، رئیس پیشین موساد گفت که این سازمان «عملیات بی‌شماری در قلب ایران علیه برنامه هسته‌ای ایران انجام داده است».
وی گفت به‌دلیل دروغ‌گویی حکومت ایران در مورد ماهیت برنامه‌ هسته‌ای‌اش «بی‌شمار عملیات» در سراسر جهان و در خاک خود ایران و «در قلب (خاک) آیت‌الله‌ها» انجام می‌شد و «باز در آینده انجام خواهد شد».
@VahidHeadl

?دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر می‌گوید در طرح موسوم به «حجاب و عفاف» ۱۱ عرصه در نظر گرفته شده که بر اساس یکی از آن‌ها اگر خانمی در مترو حجاب را رعایت نکند، دوربین مترو از او عکس می‌گیرد و «یک مبلغ جریمه اثرگذار» برای او پست می‌شود.
محمدصالح هاشمی گلپایگانی در ویدئویی که روز دوشنبه، هفتم شهریور، در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد همچنین ادعا می‌کند که «فناوری الان اجازه می‌دهد تصاویر با عکس کارت ملی تطبیق داده شود و بی‌حجاب‌ها شناسایی شوند».
? @VahidHeadl

?علی‌رغم اعلام ناگهانی لغو شدن مجمع عمومی انتخاباتی فدارسیون فوتبال، این مجمع روز سه‌شنبه، هشتم شهریور، در موعد مقرر تشکیل شد و مهدی تاج با ۵۱ رأی، پس از سه سال، مجدداً به‌ عنوان رئیس فدراسیون فوتبال ایران انتخاب شد.
مهدی تاج که سابقه مدیرعاملی باشگاه سپاهان و عضویت در هیئت مدیره چند باشگاه دیگر را دارد، در ۳۰ سال گذشته سِمت‌های دیگری از جمله ریاست کمیته تیم‌های ملی و کمیته داوران فدراسیون فوتبال، دبیرکلی اتحادیه فوتبال کشور، ریاست سازمان لیگ، نایب‌رئیسی فدراسیون فوتبال و در نهایت ریاست فدراسیون فوتبال ایران را هم در کارنامه خود دارد.
با این حال از او به‌عنوان یک چهره نظامی و امنیتی و اقتصادی هم یاد می‌شود. مهدی تاج از سال ۱۳۵۹ به سپاه پاسداران پیوست و سال ۱۳۶۲ برای فعالیت‌های اطلاعاتی و عملیاتی سپاه پاسداران به شهرهای غربی کشور اعزام شد.
@VahidHeadl

?در پی تشدید خشونت‌ها در عراق، ایران اعزام کاروان‌های زیارتی به عراق را متوقف کرد.
حمیدرضا محمدی مدیرکل نظارت عتبات سازمان حج و زیارت گفت تدبیر لازم برای بازگشت زائران فعلی نیز انجام خواهد شد.
شفقنا (پایگاه بین‌المللی همکاری‌های خبری شیعه) گزارش می‌دهد علی رغم اعمال ممنوعیت تردد شبانه از ساعت هفت روز گذشته(دوشنبه) در عراق، همچنان شمار زیادی از زائران در حال حرکت به سوی کربلا هستند.
@VahidHeadl

?کمتر از دو هفته پس از اعلام بازداشت ۳۰۴ نفر از افرادی که پلیس ایران آن‌ها را «اراذل و اوباش» می‌نامد، رئیس پلیس تهران از دستگیری ۸۲۲ نفر از «سارقان، زورگیران و اراذل و اوباش» در جریان یک طرح دیگر خبر داد.
این مقام انتظامی همچنین اذعان کرده است که «استفاده سارقان از سلاح جنگی بیشتر شده است». او در این باره آماری ارائه نکرد.
@VahidHeadl

?چند روز پس از بی‌اطلاعی از وضعیت و مکان بازداشت کسری نوری، دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد حقوق بشر و درویش گنابادی زندانی، برادرش اعلام کرد که او به دلیل «بیانیه‌ای که هنوز منتشر نشده» به بازداشتگاه اطلاعات شیراز منتقل شده است.
پوریا نوری، برادر کسری نوری، روز سه‌شنبه در توئیتی نوشت: «کسری با مادرم تماس تلفنی داشته، باخبر شدیم از ۵ شهریور به بازداشتگاه اطلاعات شیراز منتقل شده، از او بازجویی صورت گرفته.»
او اکنون بر اساس اظهارات برادرش، دلیل این انتقال را «یک بیانیه‌ مشترک با امضای فعالان سیاسی زندانی از جمله نرگس محمدی، کیوان صمیمی» اعلام کرد، در حالی که «چنین بیانیه‌ای حتی هنوز منتشر نشده» است.
@VahidHeadl

?در حالی که شمار قربانیان سیل فاجعه‌بار پاکستان در روز سه‌شنبه، هشتم شهریور، کماکان ادامه یافته و بیش از یک سوم این کشور پهناور زیر آب رفته و ده‌ها میلیون انسان در معرض خطر جدی هستند، مقامات محلی و جهانی از تهدید فزاینده گرسنگی خبر داده و همزمان نهادهای ناظر آب و هوا نسبت به تکرار سیل هشدار می‌دهند.
تا بامداد سه‌شنبه، هشتم شهریور، شمار اجساد به‌دست آمده بیش از ۱۱۴۰ نفر اعلام شد، اما به گزارش خبرگزاری‌ها، این شمار کماکان رو به افزایش است.
@VahidHeadl

? @VahidOnl

خروج از نسخه موبایل