• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

‌?دیوید بارنیا، رئیس موساد، در …

  • کد خبر : 27545
  • 07 شهریور 1401 - 1:00
‌?دیوید بارنیا، رئیس موساد، در …

    ‌?دیوید بارنیا، رئیس موساد، در روزهای آینده در چارچوب تلاش‌های اسرائیل برای «شکل‌دهی به توافق هسته‌ای احتمالی» میان ایران و قدرت‌های جهان به واشنگتن سفر می‌کند. همزمان، نخست‌وزیر اسرائیل به ارتش اسرائیل و موساد دستور داده خود را برای مقابله با ایران آماده کنند. رئیس سازمان اطلاعات و عملیات ویژه اسرائیل، موساد، پس […]

 

‌?دیوید بارنیا، رئیس موساد، در … 765929001661718601

 

‌?دیوید بارنیا، رئیس موساد، در روزهای آینده در چارچوب تلاش‌های اسرائیل برای «شکل‌دهی به توافق هسته‌ای احتمالی» میان ایران و قدرت‌های جهان به واشنگتن سفر می‌کند. همزمان، نخست‌وزیر اسرائیل به ارتش اسرائیل و موساد دستور داده خود را برای مقابله با ایران آماده کنند.
رئیس سازمان اطلاعات و عملیات ویژه اسرائیل، موساد، پس از وزیر دفاع و مشاور امنیت ملی اسرائیل، سومین مقام بلندپایه این کشور است که در روزهای اخیر به منظور بحث درباره مذاکرات هسته‌ای ایران و قدرت‌های جهان به واشنگتن سفر می‌کند.
@VahidHeadli

?کاپ جام جهانی فوتبال قرار است پیش از شروع مسابقات به ۳۲ کشور شرکت‌کننده سفر کند.
رسانه‌های ایران از رونمایی کاپ جام جهانی در «۱۰ شهریور» در تهران خبر داده‌اند.
@VahidHeadli

?به گفته بازپرس دادسرای تهران اتهام «محاربه» به «چهار پلیس افغان» که در تهران اقدام به سرقت با سلاح سرد کرده بودند، تفهیم شده است.
چهار متهم این پرونده نیمه دوم مرداد با صورت‌های نقاب‌دار به آرایشگاهی در محله نظام‌آباد تهران حمله کردند و با تهدید ۱۰ نفر از حاضران در محل با چاقو و قمه، پول و گوشی‌های آن‌ها را به سرقت بردند.
بر اساس گزارش رسانه‌های ایران، متهمان پس از بازداشت خود را پلیس‌های افغانستان معرفی کرده‌اند که با شروع جنگ داخلی با رها کردن خانواده‌هایشان به صورت قاچاقی وارد ایران شده‌اند.
@VahidHeadli

?روزنامه سوئدی «اکسپرسن» می‌گوید دو برادر ایرانی‌الاصل که در خدمت پلیس و نهادهای امنیتی سوئد بوده‌اند، قرار است به اتهام جاسوسی محاکمه شوند.
در این گزارش نامی از دو برادر ایرانی‌الاصل برده نشده است اما می‌گوید که آن‌ها در کودکی به سوئد آمده‌اند، در نوامبر سال ۱۹۹۴ تابعیت این کشور را گرفته و برادر بزرگتر از مارس ۲۰۱۱ تا پارسال که بازداشت شد، در نهادهای حساسی مانند پلیس امنیت و نظامی کار می‌کرده است.
برادر کوچکتر نیز برای مدتی در آکادمی پلیس تحصیل کرده، اما موفقیتی نداشته است.
@VahidHeadli

?شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در رابطه با دریافت کد بورسی توسط سهامداران اهل افغانستان اعلام کرد تاکنون ۳۴۹۰ کد بورسی برای سهامداران خارجی صادر شده که ۱۰۷۰ کد به افغانستانی‌ها اختصاص دارد و میانگین سرمایه‌گذاری سهامداران افغانستان در بازار سرمایه ایران ۲ هزار و ۷۷۳ میلیارد ریال است.
@VahidOOnLi

?مقامات وزارت صنعت، معدن و تجارت جمهوری اسلامی از قاچاق سالیانه «۱۷۱ هزار میلیارد تومان» در بخش‌های لوازم یدکی، لوازم خانگی و دخانیات بازار ایران خبر داده‌اند.
سخنگوی وزارت صمت با اعلام اینکه این رقم فقط تعداد مشخصی از کالا را شامل می‌شود و همه بازار یا سایر کالاهای قاچاق را در بر نمی‌گیرد، به خبرگزاری «مهر» گفته است: «رصد هوشمند» بازار برای این کالاها آغاز شده است.
@VahidHeadli

?بیش از یک میلیون تن غلات اوکراین با وساطت ترکیه راهی بازارهای جهانی شد
@VahidHeadli

?مقامات اوکراین می‌گویند روسیه شهرهای اطراف نیروگاه هسته‌ای زاپوریژیا در مسیر رود دنیپِر را با استفاده از توپخانه به‌شدت گلوله‌باران کرد.
حملات توپخانه‌ای روسیه موجب نگرانی شدید ساکنان منطقه از احتمال تشعشات هسته‌ای شده است.
وزارت دفاع روسیه نیز مدعی شد که نیروهای اوکراینی ظرف ۲۴ ساعت گذشته حملات به نیروگاه را افزایش داده‌اند.
@VahidHeadli

?انتظار می رود وزیران امور خارجه اتحادیه اروپا هفته آینده با تصویب طرح به تعلیق در آوردن توافقنامه تسهیل صدور روادید برای شهروندان روس، ورود گردشگران روس را به طور کامل لغو کنند.
این اقدام اتحادیه اروپا با هدف کاهش تعداد ویزاهای صادر شده برای شهروندان روسیه انجام می‌شود.
این تعلیق یک گام با منع کامل سفر شهروندان روسیه فاصله دارد، اما دریافت اسناد مربوط به ویزا را بسیار پیچیده‌تر و روند اخذ ویزا را گران‌تر می‌کند.
@VahidHeadli

? @VahidOnli

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=27545

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.