• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
0

‌ ‌?برادر سپیده رشنو، شهروند م …

  • کد خبر : 27595
  • 07 شهریور 1401 - 17:30
‌ ‌?برادر سپیده رشنو، شهروند م …

    ‌ ‌?برادر سپیده رشنو، شهروند معترض به تذکر حجاب اجباری از برگزاری نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات خواهرش در روز دوشنبه، هفتم شهریور خبر داد. سامان رشنو در توئیتی گفت که جلسه اول رسیدگی به اتهامات خواهرش به صورت «علنی» برگزار و «قرار بازداشت موقت فک و مقرر به تودیع وثیقه» شده است. […]

 

‌ ‌?برادر سپیده رشنو، شهروند م … 660843001661778002

 

‌ ‌?برادر سپیده رشنو، شهروند معترض به تذکر حجاب اجباری از برگزاری نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات خواهرش در روز دوشنبه، هفتم شهریور خبر داد.
سامان رشنو در توئیتی گفت که جلسه اول رسیدگی به اتهامات خواهرش به صورت «علنی» برگزار و «قرار بازداشت موقت فک و مقرر به تودیع وثیقه» شده است.
@VahidHadlin

?در حالی که شورای عالی امنیت ملی ایران اعلام کرده است بررسی پاسخ آمریکا به خواسته‌های تهران در مورد توافق احیای برجام تا پایان این هفته طول می‌کشد، رئیس‌جمهور ایران حل شدن «تمام مسائل پادمانی» را به‌عنوان یکی از چهار شرط خود برای این توافق مطرح کرد.
ابراهیم رئیسی در یک نشست خبری چهار شرط ایران در مذاکرات احیای برجام را «رفع تحریم‌ها به‌صورت پایدار، راستی‌آزمایی اطمینان‌بخش، تضمین‌های اعتمادبخش و حل تمام مسائل پادمانی به‌عنوان یک رکن» برشمرد.
@VahidHadlin

?ابراهیم رئیسی در پاسخ به این پرسش که آیا حاضر است در سفر به نیویورک، اگر از او خواسته شود، با بایدن ملاقات کند یا به‌طور غیررسمی با او دست بدهد، گفت: «در نشست قبلی در پاسخ به سؤال مشابه گفتم خیر. باز هم خیر را تکرار می‌کنم.»
@VahidHadlin

?سازمان سنجش اعلام کرد از افرادی که در جلسه کنکور ابزار تقلب گرفته نشده اما رتبه آن‌ها با توجه به سابقه تحصیلی‌ و میزان مطابقت پاسخ با پاسخنامه کلید شبهه‌دار است، در یک یا چند درس دوباره امتحان گرفته می‌شود و اگر نمره قبولی نیاورند رتبه و کنکور آن‌ها لغو خواهد شد.
@VahidOOnLin

?احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد ایران با تاکید مجدد بر کاهش رقم سرمایه‌گذاری برای اخذ اقامت در این کشور گفته اگر فردی حداقل ۱۰۰ هزار دلار وارد کشور کند می‌تواند اقامت بگیرد و «تمهیداتی فراهم شده برای اینکه جذابیت بیشتری برای جذب سرمایه گذاری ایجاد شود.»
@VahidHadlin

?پس از افشای تغییر نام و انتصاب پسر حسین همدانی، از فرماندهان سرکوب اعتراض‌های مردمی، به ریاست هیئت مدیره بانک کشاورزی در فضای مجازی، خبرگزاری ایرنا در گزارشی این تفاوت اسمی و همچنین خبر این انتصاب را تأیید کرد.
ایرنا روز دوشنبه هفتم شهریور در گزارشی نوشت که وهب متقی‌نیا فرزند حسین همدانی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران است که در سوریه کشته شد و تفاوت نام‌ خانوادگی او با نام ‌خانوادگی پدرش صحت دارد.
@VahidHadlin

?در ادامه فشارهای اخیر بر سینماگران ایرانی، مجتبی میرطهماسب، مستندساز و کارگردان روز دوشنبه پس از احضار به دادسرا، تفهیم اتهام و با قرار وثیقه آزاد شد.
هفته گذشته مجید برزگر و محسن امیریوسفی نیز پس از احضار به نهادهای امنیتی و قضایی، تفهیم اتهام شده‌‌‌‌‌ و برای این دو فیلمساز قرار وثیقه صادر شده بود. تفهیم اتهام به این سینماگران در ارتباط با امضای بیانیه تفنگت را زمین بگذار انجام می‌شود.
@VahidHadlin

?محمدهادی عرفانیان کاسب، وکیل دادگستری، روز دوشنبه هفتم شهریور جهت اجرای حکم حبس راهی زندان شد.
مصطفی نیلی، وکیل دادگستری، ضمن اعلام این خبر گفت که حکم ۹۵ روز حبس آقای عرفانیان مستند به مصاحبه‌‌های او در مورد پرونده‌های موکلینش به‌ویژه «علیرضا شیرمحمدعلی» صادر شده است.
@VahidHadlin

?مقتدی صدر، روحانی بانفوذ شیعه عراق و رهبر جریان صدر اعلام کرده است که به طور دائم از سیاست کناره‌گیری می‌کند.
آقای صدر همچنین از تعطیلی بیشتر موسسات وابسته به این جریان عراقی خبر داد.
این خبر بلافاصله بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های بین‌المللی و عربی و فارسی زبان داشت.
اعلامیه روز دوشنبه این نگرانی را ایجاد کرده است که حامیان آقای صدر ممکن است اعتراضات خود را تشدید کنند و به مرحله جدیدی از بی‌ثباتی در عراق دامن بزنند.
با «کناره‌گیری» مقتدی صدر از صحنه سیاست، به نظر می‌رسد او می‌خواهد بی‌نیاز از تعامل با جامعه بین‌المللی و گروه‌های سیاسی در عراق ، جنبشی را که او «انقلاب محرم» خوانده پیش ببرد. البته این اولین بار نیست که آقای صدر تهدید می‌‌کند که گامی رادیکال برخواهد داشت.
@VahidHadlin

?دیپلمات ارشد اروپایی شرایط مردم افغانستان تحت حکومت طالبان را «وخیم» توصیف کرد و گفت که طالبان از زمان به قدرت رسیدن دوباره خود هیچ حرکتی نکرده‌اند که نشان از اعتدال‌گرایی داشته باشد.
جوزب بورل در یادداشتی که وبسایت کمیسیون اروپایی آن را منتشر کرده است، نوشت: «افغانستان شاید دیگر تیتر رسانه‌ها نباشد، اما شرایط مردم آن وخیم است.»
@VahidAfLin

? @VahidOnlin

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=27595

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.