• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

‌?پایگاه خبری تحلیلی نورنیوز، …

  • کد خبر : 27510
  • 06 شهریور 1401 - 18:00
‌?پایگاه خبری تحلیلی نورنیوز،  …

    ‌?پایگاه خبری تحلیلی نورنیوز، وابسته به شورای عالی امنیت ملی ایران، اعلام کرد بررسی پاسخ آمریکا به درخواست‌های جمهوری اسلامی درباره توافق احتمالی احیای برجام دست‌کم تا «پایان هفته جاری» به طول خواهد انجامید. @VahidHadlin جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در تازه‌ترین اظهار نظر در خصوص مذاکرات احیای برجام گفته است […]

 

‌?پایگاه خبری تحلیلی نورنیوز،  … 886671001661693401

 

‌?پایگاه خبری تحلیلی نورنیوز، وابسته به شورای عالی امنیت ملی ایران، اعلام کرد بررسی پاسخ آمریکا به درخواست‌های جمهوری اسلامی درباره توافق احتمالی احیای برجام دست‌کم تا «پایان هفته جاری» به طول خواهد انجامید.
@VahidHadlin
جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در تازه‌ترین اظهار نظر در خصوص مذاکرات احیای برجام گفته است که پس از پاسخ آمریکا به ایران در خصوص طرح پیشنهادی اتحادیه اروپا «ما به لحظه حساس رسیده‌ایم» و «من خوشبین هستم، این آخرین میلی‌متر است.»
@VahidHadlin

?جشنواره فیلم ونیز اعلام کرد در حمایت از فیلمسازان و هنرمندان زندانی و تحت فشار از سوی حکومت‌ها، با نگاه ویژه به فیلمسازان ایرانی زندانی، دو برنامه مختلف را با مشارکت گروه «ائتلاف بین‌المللی فیلمسازان در ریسک» در طول روزهای برگزاری دوره هفتاد و نهم این جشنواره اجرا خواهد کرد.
@VahidHadlin

?خبرگزاری مهر از تولید شش فیلم سینمایی با موضوع شماری از سرداران سپاه پاسداران خبر داد، از جمله فیلمی با عنوان «مؤمن» درباره حسین همدانی، که سال ۹۴ در «سانحه رانندگی» در سوریه کشته شد.
این خبرگزاری در گزارشی که روز یکشنبه ششم شهریور منتشر کرد نوشت که فیلم‌هایی درباره علی‌اکبر شیرودی، محمد بروجردی، علی هاشمی، محمدابراهیم همت، مهدی زین‌الدین و حسین همدانی شش فیلمی هستند که در بنیاد فارابی یا سازمان سینمایی اوج مراحل تولید یا پیش‌تولید را می‌گذارنند.
پنج نفر اولِ این فهرست از فرماندهان سپاه در جنگ ایران و عراق بودند که در خلال همین جنگ کشته شدند، اما حسین همدانی از فرماندهان ارشد نیروی قدس سپاه بود که در سرکوب اعتراضات ۱۳۸۸ فرماندهی سپاه محمد رسول‌الله تهران را بر عهده داشت و مهر ۹۴ در حلب سوریه در «سانحه رانندگی» کشته شد.
هفت سال پس از کشته شدن حسین همدانی، ماه گذشته بار دیگر نام او پس از آن‌که میرحسین موسوی، از سران جنبش سبز، در پیامی او را «سردار بی‌افتخار» نامید، در صدر خبرها قرار گرفت.
@VahidHadlin

?بانک مرکزی ایران خبرها درباره «حضور ناظران شرعی در تمامی شعب بانکها» را رد کرد.
در اطلاعیه بانک مرکزی ایران که رسانه ها آن را منتشر کردند آمده که ناظر شرعی «در کمیته تطبیق هر بانک یا موسسه اعتباری خواهد بود و نه در شعب.»
@VahidHadlin

?در پی افشای تازه‌ترین پرونده فساد در ایران، مربوط به فولاد مبارکه که واکنش‌های گسترده‌ای را به دنبال داشته، مقام‌های جمهوری اسلامی با متهم کردن رسانه‌ها به انتشار «اخبار بد»، خواستار راه‌اندازی کارزاری از خبرهای «خوب» شدند.
@VahidOOnLin

?به گفته رئیس سازمان خصوصی‌سازی از ۱۸۹ شرکتی که در فهرست واگذاری قرار دارند، ۱۰۴ مورد «زیان‌ده» و تنها ۲۴ مورد در وضعیت «مناسب و شفافی» به سر می‌برند.
حسین قربانزاده روز یک‌شنبه، ششم شهریور در یک نشست خبری گفت که تا اواسط ماه مهر همه شرکت‌هایی که در فهرست واگذاری قرار دارند، «شفاف» خواهند شد و «همه واگذاری‌های دو دهه گذشته» قرار است از طریق یک «سامانه» به اطلاع عموم برسد.
@VahidHadlin

?نخستین بار پس از دیدار مناقشه‌برانگیز رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از جزیره تایوان، که به تنش میان آمریکا و چین دامن زد، دو کشتی جنگی نیروی دریایی آمریکا بامداد یکشنبه ششم شهریور از راه آب‌های بین‌المللی به تنگه تایوان رسیده‌اند و در حال عبور از آن هستند.
@VahidHadlin

?پس از آنکه امانوئل مکرون رئیس‌جمهور فرانسه «شبکه‌های» تحت کنترل ترکیه، روسیه و چین در آفریقا را به انتشار تبلیغات ضدغربی به ویژه ضدفرانسه متهم کرد، سخنگوی وزارت خارجه ترکیه گفت: «این که مکرون رئیس‌جمهور فرانسه که در مواجهه با گذشته استعماری این کشور در آفریقا به ویژه الجزایر با مشکل مواجه است، بخواهد با متهم کردن کشورهای دیگر از جمله کشور ما از شر گذشته استعماری خود خلاص شود، غیرقابل قبول است».
@VahidHadlin

?نیروهای ارتش اوکراین همچنان به خنثی کردن تلاش‌های ارتش روسیه برای نفوذ به شهر کلیدی باهموت و گسترش کنترل بر منطقه دونباس، ادامه می‌دهند.
ارتش روسیه پس از تصرف سیورودونتسک و لیسیچانسک در هفته‌های گذشته، بر شهر استراتژیک باهموت متمرکز شده که شمار ساکنان آن پیش از آغاز تهاجم روسیه به اوکراین در اسفند ماه گذشته، حدود ۷۰ هزار نفر برآورد می‌شد.
@VahidHadlin

?هزاران معترض در آرژانتین در حمایت از کریستینا فرناندز د کیرشنر، معاون رئیس جمهور این کشور که متهم به فساد شده، دست به تظاهرات زدند.
آنها در بیرون خانه خانم کیرشنردر بوئنوس آیرس، پایتخت آرژانتین تجمع کردند و با از میان برداشتن موانعی که پلیس قرار داده بود با نیروهای امنیتی درگیر شدند.
خانم کیرشنر که از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۵ رئیس جمهور آرژانتین بوده و هم‌اکنون معاون رئیس جمهور است، تمامی اتهامات مبنی فساد را رد می‌کند.
@VahidHadlin

? @VahidOnlin

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=27510

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.