• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1

‌?خبرگزاری حوزه علمیه قم مجتبی …

  • کد خبر : 27443
  • 05 شهریور 1401 - 18:00
‌?خبرگزاری حوزه علمیه قم مجتبی …

    ‌?خبرگزاری حوزه علمیه قم مجتبی خامنه‌ای، فرزند رهبر جمهوری اسلامی ایران، را با عنوان «آیت‌الله» معرفی کرد. خبرگزاری «رسا» همزمان با آغاز سال تحصیلی حوزه‌های علمیه در خبری که روز دوم شهریور منتشر شد اعلام کرد که مجتبی خامنه‌ای قرار است در این حوزه درس «خارج فقه و اصول» را تدریس کند و […]

 

‌?خبرگزاری حوزه علمیه قم مجتبی … 989487001661607001

 

‌?خبرگزاری حوزه علمیه قم مجتبی خامنه‌ای، فرزند رهبر جمهوری اسلامی ایران، را با عنوان «آیت‌الله» معرفی کرد.
خبرگزاری «رسا» همزمان با آغاز سال تحصیلی حوزه‌های علمیه در خبری که روز دوم شهریور منتشر شد اعلام کرد که مجتبی خامنه‌ای قرار است در این حوزه درس «خارج فقه و اصول» را تدریس کند و در این خبر از او به لقب «آیت‌الله» نام برد.
در این خبر همچنین ادعا شده است که آقای خامنه‌ای ۱۳ سال سابقه تدریس در این درس را دارد.
کاربرد لقب «آیت‌الله» برای فرزند رهبر جمهوری اسلامی کمتر از یک ماه پس از آن رخ می‌دهد که وب‌سایت «کلمه» منسوب به نزدیکان میرحسین موسوی اواسط مرداد نوشته‌ای را از او منتشر کرد که در آن درباره «جانشینی موروثی رهبری» در ایران هشدار داده بود.
@VahidHead

?مقامات مطلع از مذاکرات برای احیای توافق هسته‌ای موسوم به برجام به بلومبرگ گفته‌اند، امریکا و ایران همچنان بر سر جزئیات کلیدی برای احیای این توافق اختلاف دارند و احتمالا برای حل و فصل این اختلافات چند هفته زمان نیاز باشد.
یک مقام بلندپایه اروپایی به بلومبرگ گفته است، دو طرف هرگز به این اندازه به احیای برجام نزدیک نبوده‌اند.
بلومبرگ می‌گوید، سخنان این مقام اروپایی مشابه اظهارات یکی از مشاوران ارشد دولت جو بایدن است.
با این حال، دو مقام دیگر مطلع از مذاکرات که خواستند نامشان فاش نشود گفته‌اند، اختلافات بر سر تحقیقات آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره فعالیت هسته‌ای گذشته جمهوری اسلامی و همچنین پرداخت غرامت به ایران در صورت خروج دولت آینده آمریکا از این توافق همچنان ادامه دارد.
مقام‌های ایران می‌گویند، آمریکا در صورت خروج مجدد از برجام در آینده، یعنی کاری که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق ایالات متحده، چهار سال پیش انجام داد، باید خسارت بپردازد.
@VahidHead

?بر اساس گزارش رسانه‌های اسرائیل از جزئیات گفت‌وگوی وزیر دفاع این کشور با مشاور امنیت ملی کاخ سفید بر سر احیای احتمالی برجام، اختلافات میان دولت‌های اسرائیل و آمریکا کماکان باقی است و نزدیکی مواضع که هدف سفر بنی گانتز به آمریکا بود، حاصل نشده است.
@VahidHead
رسانه‌های اسرائیل خبر دادند که بر اساس تخمین سازمان اطلاعات خارجی این کشور (موساد)، توافق احتمالی اتمی میان ایران و کشورهای غربی در چند روز یا چند هفته آینده امضا خواهد شد.
کانال ۱۲ تلویزیون اسرائیل خبر داد که این چارچوب زمانی به اسرائیل یک استراتژی جدید را دیکته می‌کند که شامل افزایش و شدت در «جنگ سایه‌ها» و جلوگیری از پیشرفت برنامه اتمی ایران است.
@VahidOOnLine

?نیویورک‌تایمز به نقل از یک مقام آمریکایی درباره حملات اخیر آمریکا در سوریه نوشت: مقام‌های ایالات متحده از طریق کانال‌های خصوصی و همچنین به صورت علنی به ایران اعلام کرده‌اند که قصد تشدید خصومت‌ها را ندارند، بلکه فقط به دنبال حفظ منافع ایالات متحده هستند
@VahidOOnLine

?در پی افزایش فشارهای وزارت ارشاد بر سینماگران ایران، منوچهر شاهسواری و محمدعلی نجفی، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره خانه سینما، در فاصله دو روز از مقام خود کناره‌گیری کردند.
@VahidHead

?عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی می‌گوید میزان تقلب در کنکور امسال بی‌سابقه بوده و سوالات کنکور علوم پزشکی تا یک میلیارد تومان خرید و فروش شده است.
محمدرضا احمدی سنگری، عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی شنبه پنجم شهریور درباره حواشی پیش آمده در کنکور امسال گفت: «تاکنون تا این حد ابزار تقلب از داوطلبان کنکور گرفته نشده بود.»
@VahidHead

?پنجمین دور از مذاکرات کشورهای عضو سازمان ملل متحد برای دستیابی به معاهده‌ای در زمینه حفاظت از دریاهای آزاد و اقیانوس‌ها بدون آن که به توافقی بینجامد به پایان رسید.
نمایندگان کشورهای جهان از روز چهارشنبه، ۲۶ مرداد، به مدت ده روز در مقر سازمان ملل در نیویورک گردهم آمده بودند تا در این باره گفت‌وگو کنند، اما پس از گذشت دو هفته، همچنان چند مناقشه اصلی درباره حفاظت از دریاها باقی ماند و این مذاکرات روز جمعه، چهارم شهریور، بدون نتیجه متوقف شد.
@VahidHead

? @VahidOn

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=27443

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.