• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

‌?وزیر دفاع اسرائیل در دیدار ب …

  • کد خبر : 27406
  • 05 شهریور 1401 - 0:00
‌?وزیر دفاع اسرائیل در دیدار ب …

    ‌?وزیر دفاع اسرائیل در دیدار با جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید، بر حفظ «گزینه حمله نظامی» روی میز و تداوم اقدامات مشترک اسرائیل و آمریکا به منظور تضعیف و مقابله با پیشرفت‌های برنامه هسته‌ای تهران تاکید کرد. بنی گانتز به عنوان دومین مقام بلندپایه اسرائیلی که در یک هفته گذشته با […]

 

‌?وزیر دفاع اسرائیل در دیدار ب … 007880001661542202

 

‌?وزیر دفاع اسرائیل در دیدار با جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید، بر حفظ «گزینه حمله نظامی» روی میز و تداوم اقدامات مشترک اسرائیل و آمریکا به منظور تضعیف و مقابله با پیشرفت‌های برنامه هسته‌ای تهران تاکید کرد.
بنی گانتز به عنوان دومین مقام بلندپایه اسرائیلی که در یک هفته گذشته با آقای سالیوان دیدار کرده است افزود: «ایالات متحده حتی در صورت دستیابی به توافقی جدید با جمهوری اسلامی، باید اطمینان حاصل کند که یک گزینه نظامی قابل اجرا علیه تاسیسات هسته‌ای ایران همچنان روی میز باقی خواهد ماند.»
@VahidHeadline

?امانوئل مکرون رئیس‌جمهوری فرانسه می‌گوید اکنون توافق بر سر احیای برجام بستگی به تصمیم ایران دارد و توپ در زمین جمهوری اسلامی است.
وی در سخنان روز جمعه خود تاکید کرد، متن نهایی که توسط اتحادیه اروپا برای احیای برجام تنظیم شده، از عدم توافق بهتر است.
@VahidHeadline

?در حالی که برخی مقامات و مسئولان از آلودگی آب سد تالوار خبر داده‌اند، دادستانی همدان برای بررسی سلامت آب این سد دستور فوری صادر کرد.
سد تالوار در مجاورت استان‌های کردستان، زنجان و همدان واقع شده‌ است و هدف از ساخت آن تامین آب آشامیدنی شهر همدان و روستاهای در مسیر خط لوله آب بود.
این خبر در حالی منتشر می‌شود که بی‌آبی همچنان در همدان به خصوص در مرکز این استان ادامه دارد و قطع گسترده آب در این شهر انتقادهای بسیاری را به دنبال داشته است.
@VahidHeadline

?بهای نفت خام امروز به بیش صد دلار در هر بشکه رسید. این افزایش قیمت به دنبال صحبت‌های وزیر انرژی عربستان است که درباره احتمال کاهش تولید نفت اوپک پلاس هشدار داده‌‌‌. هدف از این تصمیم، ثبات قیمت‌ها در بازار نفت عنوان شده.‌
@VahidHeadline

?رسانه‌های رسمی ترکیه از بازداشت گلشن، ستاره ۴۶ ساله موسیقی پاپ ترکیه، به اتهام «ترویج خصومت و نفرت‌پراکنی» به دلیل شوخی با مدارس مذهبی این کشور خبر دادند.
گلشن در جریان کنسرتی که آوریل امسال در استانبول برگزار شد به شوخی گفته بود که «انحراف» نوازندگانش ناشی از حضور در مدارس مذهبی است.
انتشار خبر بازداشت این ستاره موسیقی پاپ با واکنش‌های گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی همراه بوده است.
منتقدان سیاست‌های دولت کنونی این اقدام را تلاشی از سوی رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه، برای جلب حمایت حزب مذهبی و محافظه‌کارش در آستانه انتخابات آینده می‌دانند.
بازداشت خواننده سرشناس ترکیه در شرایطی است که او به دلیل شوخی توهین‌آمیز خود پیشتر عذرخواهی کرده اما گفته بود که مروجان دوقطبی‌سازی در جامعه ترکیه از نظرات او بهره‌برداری کرده‌اند.
@VahidHeadline

?دو مقام امنیتی عراق از انفجار یک بمب کوچک دست‌ساز در نزدیکی منطقه سبز بغداد همزمان با ورود کاروان دیپلماتیک استرالیا به این منطقه خبر دادند. این حمله تلفاتی در پی نداشت.
آسوشیتدپرس می‌گوید که به‌رغم انفجار روز جمعه، کاروان استرالیا توانست وارد منطقه سبز شود.
@VahidHeadline

?مقام‌های اوکراینی روز جمعه گفتند هیئتی از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هفته آینده از نیروگاه برق هسته‌ای زاپوریژیا بازدید خواهد کرد.
این بازدید پس از آن صورت خواهد گرفت که روز پنجشنبه آسیب ناشی از آتش‌سوزی در خط انتقال زاپوریژیا، بزرگ‌ترین نیروگاه هسته‌ای اروپا، سبب خاموشی سراسری در منطقه شد و ترس از وقوع فاجعه در کشوری که هنوز حادثه چرنوبیل را از یاد نبرده است تشدید کرد.
@VahidHeadline

?مگان مارکل، همسر پرنس هری، نوه ملکه بریتانیا، نخستین قسمت پادکست اسپاتیفای خود را به طور رسمی راه‌اندازی کرد و محبوب‌ترین پادکست اسپاتیفای شد.
بر اساس اعلام این سایت استریمینگ، مگان مارکل محبوب‌ترین پادکست را که متعلق به جو روگان بود کنار زده است.
برخی رسانه‌ها از این به عنوان «ملکه اسپاتیفای» یاد کرده‌اند. هرچند که قسمت اول برنامه ۱۸ میلیون دلاری او منتقدان زیادی هم داشته است. منتقدان آن را «بی‌محتوا» و «پر از مکالمه‌های بیهوده» دانستند.
@VahidHeadline

?همسر سیلوستر استالونه، بازیگر سرشناس هالیوود، پس از ۲۵ سال زندگی مشترک درخواست طلاق کرده و بنا بر اسناد ارائه شده به دادگاه، اظهار کرده که ازدواج آنها «به طور جبران‌ناپذیری شکست خورده است.»
@VahidHeadline

? @VahidOnline

?اتحادیه والیبال چین در پی انتقاد شدید به دلیل آن که تیم ملی زنان این کشور در یک مسابقه بین‌المللی مجبور به زدن ماسک (N95) در جریان بازی شده بود، مجبور به عذرخواهی شده است.
عکس‌های منتشرشده از بازیکنان این تیم در جریان رقابت‌های قهرمانی جام ملت‌های آسیا در مقابل تیم ملی ایران در حالی که ماسک زده اند، واکنش‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی چین برانگیخته است.
برخی گفته‌اند که سلامتی بازیکنان قربانی «سیاست کووید صفر چین» شده است.
@VahidHeadline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=27406

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.