• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل 27469امروز 0
0

‌?نخست وزیر اسرائیل تأثیر سفر …

  • کد خبر : 27265
  • 04 شهریور 1401 - 0:00
‌?نخست وزیر اسرائیل تأثیر سفر  …

    ‌?نخست وزیر اسرائیل تأثیر سفر مشاور امنیت ملی این کشور به واشینگتن بر مواضع آمریکا را «مثبت» خواند و از پذیرش بخش زیادی از خواسته‌های تل‌آویو درباره توافق اتمی با ایران از سوی ایالات متحده آمریکا خبر داد. یائیر لاپید گفت که آمریکا بخش گسترده‌ای از موارد مد نظر اسرائیل را در پیش‌نویس […]

 

‌?نخست وزیر اسرائیل تأثیر سفر  … 216891001661455802

 

‌?نخست وزیر اسرائیل تأثیر سفر مشاور امنیت ملی این کشور به واشینگتن بر مواضع آمریکا را «مثبت» خواند و از پذیرش بخش زیادی از خواسته‌های تل‌آویو درباره توافق اتمی با ایران از سوی ایالات متحده آمریکا خبر داد.
یائیر لاپید گفت که آمریکا بخش گسترده‌ای از موارد مد نظر اسرائیل را در پیش‌نویس توافق اتمی با ایران لحاظ کرده است.
او اضافه کرد: «این یک تغییر خوشایند است. گفت‌وگو با آن‌ها خوب است و ما به آن ادامه خواهیم داد.»
لاپید اما کماکان توافق احتمالی با ایران را «یک معامله بد» خواند.
@VahidOOnLine

?ارتش ایالات متحده در پاسخ به حملات راکتی به پایگاه محل استقرار نیروهای آمریکایی در سوریه، برای سومین روز متوالی مواضع شبه‌نظامیان مورد حمایت ایران در دیرالزور سوریه را بمباران کرد.
ارتش آمریکا می‌گوید هلی‌کوپترها در حالی مواضع شبه‌نظامیان مورد حمایت ایران در شهر میادین استان دیرالزور را هدف قرار دادند که آن‌ها دوباره در حال آماده شدن برای پرتاب موشک به پایگاه نیروهای مورد حمایت آمریکا بودند.
این بیانیه می‌گوید که در حملات روز پنج‌شنبه سوم شهریور، دست‌کم چهار شبه‌نظامی کشته شدند.
@VahidHeadline

?نرگس محمدی، فعال حقوق بشر محبوس در زندان اوین، اعلام کرد در کمتر از یک ماه، ۴ زن در بند زنان دچار حمله قلبی شده‌اند.
او این افراد را زهرا صفائی، فریبا اسدی، فرنگیس مظلوم و فردی دیگر معرفی کرد و خواستار اعزام متخصصان قلب به بند زنان برای بررسی دلیل این اتفاقات شد.
@VahidOOnLine

?وزارت خزانه‌داری ایالات متحده با انتشار مجوز عمومی ویژه، صادارات برخی نرم‌افزارها و خدمات تحصیلی را برای آن دسته از دانشجویان ایرانی مقطع بعد از کارشناسی که بیرون از خاک ایالات متحده، از جمله در ایران زندگی می‌کنند، آزاد کرد.
بنا بر اطلاعیه روز پنجشنبه اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا،‌ اوفک، شرکت‌ها و موسسه‌های آموزشی، از جمله دانشگاه‌های آمریکا، تا اول سپتامبر سال ۲۰۲۳ میلادی مجاز خواهند بود نرم‌افزار و محتوای آموزش آنلاین مورد نیاز برای فارغ‌التحصیلی در رشته‌هایی نظیر علوم اجتماعی و انسانی، حقوق، و مدیریت اداری را در اختیار دانشجویان ایرانی، فارغ از این که در ایران زندگی می‌کنند یا خارج از ایران، قرار دهند.
@VahidHeadline

?رسانه‌های ایران گزارش دادند دو نفر از نیروهای سپاه و بسیج روز اول شهریور در شیراز حین ماموریت دچار «حادثه» شده و کشته شده‌اند اما علت و نحوه کشته شدن‌ این دو نفر اعلام نشده است.
هویت این دو نفر محمد اسلامی ۲۱ ساله و عضو سپاه و محمد سجادی‌زاده ۱۷ ساله و عضو بسیج گزارش شده است.
@VahidOOnLine

?خبرگزاری رسمی تایوان گزارش داد که گروه دیگری از اعضای کنگره آمریکا شامگاه پنجشنبه سوم شهریور وارد تایوان می‌شوند. به رغم واکنش خشمگینانه چین که به‌شدت مخالف سفر مقامات آمریکایی است این سومین دیدار نمایندگان کنگره آمریکا از تایوان در ماه اوت است.
@VahidHeadline

?وزارت خارجه عربستان اعلام کرد که دارندگان بلیت بازی‌های جام جهانی در قطر، از ۱۰ روز قبل از شروع مسابقات می‌توانند روادید چند بار ورود و خروج به عربستان را دریافت کنند.
برخی هتل‌ها در دوبی اعلام کرده‌اند اتاق‌های آن‌ها از طرف تماشاگران رزرو شده تا بتوانند برای دیدار از بازی‌های جام جهانی از امارات به قطر پرواز کرده و به سپس هتل‌هایشان در دوبی بازگردند.
@VahidHeadline

?همزمان با هشدار اتحادیه اروپا مبنی‌بر پاسخگو کردن آمران و عاملان حمله موشکی روز چهارشنبه به ایستگاه قطاری در مرکز اوکراین، گزارش‌ها حاکی است که شمار تلفات این حمله در روز پنجشنبه سوم شهریور به ۲۵ تن از جمله دو کودک افزایش یافته است.
روسیه مدعی شده ارتش این کشور روز دوم شهریور یک قطار حامل نظامیان اوکراینی را در مسیر راه‌آهن شهر چاپلین در منطقه دنیپروپتروسک با موشک‌های اسکندر هدف قرار داده که در نتیجه آن «بیش از ۲۰۰ سرباز وظیفه کشته شدند و ۱۰ دستگاه از تجهیزات نظامی اوکراین نیز منهدم شد».
@VahidHeadline

?بر اساس قوانین ایالات متحده آمریکا، اتباع خارجی برای سفر به این کشور باید واکسینه شده باشند و نواک جوکوویچ به علت امتناع از تزریق واکسن اجازه ورود به آمریکا را پیدا نکرد‌ تا همان‌طور که امکان حضور در نخستین گرنداسلم فصل را به دست نیاورد، آخرین تورنمنت بزرگ سال را هم از دست داد.
@VahidOOnLine

?در حالی که پاکستان با بحران مالی کم‌سابقه مواجه است، عربستان سعودی اعلام کرد یک میلیارد دلار در آن کشور سرمایه‌گذاری خواهد کرد.
@VahidHeadline

?ارتش اسرائیل اعلام کرد چهار سرباز را به دلیل ضرب و شتم دو فلسطینی اخراج کرده است.
بر اساس ویدیوی انتشاریافته در رسانه‌های اجتماعی، این چهار سرباز با مشت و لگد به دو فلسطینی که بازداشت شده بودند حمله کردند.
@VahidHeadline

? @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=27265

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.