نماد سایت خبرکده

‌‌?وزیر خارجه جمهوری اسلامی ای …

‌‌?وزیر خارجه جمهوری اسلامی ای … 170972001661520609 1024x1024

 

 

‌‌?وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران با اعلام این‌که تهران برای احیای برجام «هیچ شتاب و عجله‌ای ندارد» گفت که «در حال بررسی و آنالیز دقیق متن و آخرین پاسخی هستیم که روز گذشته از طرف آمریکایی دریافت کردیم».
حسین امیرعبداللهیان با تاکید بر لزوم بسته شدن پرونده پادمانی سه مکان مشکوک به فعالیت اتمی نظامی از سوی آژانس افزود: «تهران در مورد مسائل باقی‌مانده پادمانی بسیار جدی است».
@VahidHeadline

?رئیس جمهوری آمریکا، در نامه‌ای به کنگره این کشور حمله به مواضع شبه نظامیان مورد حمایت ایران در سوریه را اقدامی در راستای محافظت و دفاع از نیروهای آمریکایی توصیف کرد.
جو بایدن تاکید کرده است: ایالات متحده آماده انجام اقدامات بیشتر، در صورت لزوم و متناسب، برای مقابله با تهدیدات یا حملات دیگر است.
@VahidHeadline

?رسانه‌های اسرائیلی می‌گویند، رئیس سازمان اطلاعاتی این کشور، موساد، هشدار داده است که آمریکا با «عجله» به دنبال دستیابی به یک «توافق بد» هسته‌ای با ایران است.
طبق این گزارش‌ها، داوید بارنئا، رئیس موساد، در نشستی احیای توافق هسته‌ای موسوم به برجام، بین جمهوری اسلامی ایران و قدرت‌های جهانی را «یک فاجعه استراتژیک» برای اسرائیل خوانده است.
@VahidHeadline
بنی گانتز، وزیر دفاع اسرائیل، که در یک کوشش دیگر از طرف دولت اسرائیل برای بازداشتن آمریکا از بازگشت به برجام به این کشور سفر کرده، در مقر سنتکام، «سوگند» خورد که کشورش «نگذارد ایران به بمب اتمی» دسترسی یابد.
او از اسکادران سوخت‌رسانی نیروی هوایی آمریکا بازدید کرد. اسرائیل پیشتر گفته است که در چارچوب آمادگی برای حملات نظامی احتمالی به ایران، به دریافت هواپیماهای آمریکایی پیشرفته برای سوخت‌رسانی در هوا نیاز مبرم دارد.
@VahidHeadline

?مهدی میرزا امین، عضو هیات رئیسه اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گاوی در ایران گفته است که خرید گوشت از سوی مصرف کنندگان به نسبت ماه گذشته حدود «۱۵ تا ۲۰ درصد» کاهش داشته است.
@VahidHeadline

?وزارت امور خارجه آلمان تأیید کرد که حکومت ایران یک شهروند دیگر آلمان را بازداشت و زندانی کرده است.
رادیوفردا مطلع شده است که یک آلمانی به نام آروید گرنه، ۶۶ ساله، بیش از یک ماه است که در ایران در زندان به‌ سر می‌برد. ظاهراً آقای گرنه به «عکس‌برداری از مناطق ممنوعه» متهم شده است.
اطلاعات کسب‌شده نشان می‌دهد که آروید گرنه در سفر خود به ایران با موتورسیکلت به شهرهای مختلف از جمله تهران، و تبریز رفته بود.
رادیوفردا همچنین مطلع شده که آقای گرنه بیش از ۴۰ روز پیش بازداشت شده که نیمی از آن را در سلول انفرادی به سر برده است. او اکنون در بند عمومی زندان آران و بیدگل در نزدیکی کاشان زندانی است.
@VahidHeadline

?لاستیک یک هواپیمای مسافربری دیگر روز جمعه، چهارم شهریور، این بار در فرودگاه زاهدان ترکید.
@VahidHeadline

?کوردپا به نقل از یک منبع آگاه نوشت که در اولین جلسه دادگاه خانم سعدا خدیرزاده، اتهامات او «معاونت در قتل یکی از اعضای سپاە و عضویت در یکی از احزاب کُرد اپوزیسیون حکومت ایران» اعلام شده است، اتهاماتی که این زندانی کُرد آن‌ها را رد کردە است.
@VahidHeadline

?‌رئیس سازمان نظام پزشکی ایران گفته است به دلیل کمبود پزشک در ایران «مجبور می‌شویم با عقب‌گرد ۴۰ ساله از هند، پاکستان و فیلیپین پزشک وارد کنیم.»
محمد رئیس‌زاده گفته است علاقه جوانان به رشته جراحی قلب کم شده است و امسال برای این رشته «هیچ متقاضی نبوده و تنها دو نفر از بخش جراحی اطفال فارغ‌التحصیل شده‌اند».
@VahidHeadline

?دیدبان حقوق بشر سوریه، مستقر در لندن، روز پنجشنبه اعلام کرد اسرائیل حملات هوایی علیه مواضع و انبارهای تسلیحات و مهمات گروه‌های شبه نظامی وابسته به ایران در حماه و طرطوس انجام داده است.
@VahidHeadline

?حکومت طالبان تایید کرد که از آغاز روی کار آمدن در تابستان سال گذشته، بیش از ۲۳ میلیون و ۴۰۰ هزار وب‌سایت را در افغانستان به دلیل آن‌ چه «مطالب ضد اخلاقی» تشخیص داده، مسدود کرده است.
@VahidAfLine

?بر اساس یک بررسی که در اختیار بی‌بی‌سی هم قرار گرفته، همزمان با افزایش سرسام آور هزینه انرژی در اروپا، روسیه در حال سوزاندن مقادیر زیادی گاز طبیعی است.
کارشناسان می‌گویند این گاز قبلا به آلمان صادر می‌شد.
به گفته آنها تاسیساتی که در نزدیکی مرز فنلاند واقع شده هر روز مقادیر زیادی گاز به ارزش ۱۰ میلیون دلار را می‌سوزاند.
دانشمندان در مورد حجم زیاد دی اکسید کربن و دوده ایجاد شده در این محل نگران هستند زیرا این پدیده می‌تواند روند ذوب یخ‌های قطب شمال را تشدید کند.
@VahidHeadline

? @VahidOnline

خروج از نسخه موبایل