• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

‌?جان کربی، هماهنگ کننده ارتبا …

  • کد خبر : 27243
  • 03 شهریور 1401 - 17:30
‌?جان کربی، هماهنگ کننده ارتبا …

    ‌?جان کربی، هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید در خصوص پاسخ آمریکا به نظرات ایران درباره متن پیشنهاد اتحادیه اروپا برای احیای توافق هسته‌ای موسوم به برجام گفته است، به رغم نزدیک شدن به توافق، هنوز برخی از اختلافات همچنان پابرجاست. این مقام کاخ سفید با این حال از ارائه […]

 

‌?جان کربی، هماهنگ کننده ارتبا … 619162001661432402

 

‌?جان کربی، هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید در خصوص پاسخ آمریکا به نظرات ایران درباره متن پیشنهاد اتحادیه اروپا برای احیای توافق هسته‌ای موسوم به برجام گفته است، به رغم نزدیک شدن به توافق، هنوز برخی از اختلافات همچنان پابرجاست.
این مقام کاخ سفید با این حال از ارائه جزییات در خصوص محتوای پاسخ أمریکا به نظرات ایران خودداری کرد.
جان کربی گفت: نمی‌خواهیم درباره این مسائل در عرصه عمومی مذاکره کنیم.
@VahidHadlin

?وزیر دفاع اسرائیل بامداد روز پنج‌شنبه، سوم شهریور، در آغاز پرواز به واشینگتن برای دیدار با همتای آمریکایی و سایر مقامات دولت جو بایدن، در توییتر نوشت که هدف از سفرش «انتقال پیامی روشن در رابطه با مذاکرات قدرت‌ها و ایران بر سر توافق هسته‌ای است».
به گفته بنی گانتز، وزیر دفاع، توافق هسته‌ای که در حال تنظیم است، «توانمندی‌های ایران را سال‌ها به عقب بر نمی‌گرداند و آن را برای سال‌های آینده محدود نخواهد کرد».
وی افزود سخن از توافقی است که «به امنیت جهانی و منطقه‌ای آسیب می‌زند».
@VahidHadlin
بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر پیشین اسرائیل گفت این توافق تا سال ۲۰۳۱ یک تریلیون دلار به جیب جمهوری اسلامی خواهد ریخت که صرف ترور و «تجاوزگری ایران در منطقه» خواهد شد.
@VahidOOnLin

?روزنامه آمریکایی واشینگتن پست خبر داد که روسیه استفاده از پهپادهای تهاجمیِ دریافتی از ایران را در جنگ اوکراین آغاز کرده تا شش ماه پس از آغاز این جنگ و در شرایطی که هند و چین نیز از تحویل تسلیحات به روسیه خودداری کرده‌اند، از شتاب عملیات جنگی نظامیان روسیه در جبهه‌های جنگ اوکراین کاسته نشود.
@VahidHadlin

?فساد فولاد مبارکه؛ دولت و مجلس تقصیر را به گردن روحانی انداختند، روحانی تکذیب کرد
در حالی که اردشیر مطهری، نماینده مجلس، می‌گوید پرونده فولاد مبارکه اصفهان تنها «نوک کوه فساد» است، سازمان حسابرسی در بیانیه‌ای موضوع فساد ۹۲ هزار میلیارد دلاری در این پرونده را «شیطنت تبلیغاتی» توصیف کرد.
ابراهیم رئیسی نیز ابتدا تاکیده کرده بود که «تمام کسانی که تخلف آن‌ها در فولاد مبارکه محرز شده از کار برکنار شوند»، اما در جلسه روز چهارشنبه هیئت دولت گفت: «نباید با انتشار برخی گزارش‌های غیر مستند در رسانه‌ها، مردم را نگران کرد» و «هرگونه سخن یا اقدامی که باعث ناامیدی و کاهش اعتماد مردم شود، خط قرمز دولت مردمی است.»
@VahidHadlin

?مریم اکبری منفرد، زندانی سیاسی محبوس در زندان سمنان، روز چهارشنبه، دوم شهریور، «به دست» مسئولان زندان مورد ضرب و شتم و تهدید قرار گرفت.
بر اساس گزارش وب‌سایت «حقوق بشر در ایران»، همزمان با تهدید دختران خانم اکبری منفرد مبنی بر عدم امکان ملاقات در صورت نپوشیدن چادر، رئیس سالن ملاقات زندان در صدد بازگرداندن این زندانی سیاسی به بند بوده که در پی مقاومت این زندانی، این مسئول «گلوی او را گرفته و با به کار بردن فحش و الفاظ رکیک قصد خفه کردن او را داشته است».
@VahidHadlin

?چند روز پس از بازداشت لیلا حسین‌زاده، کاربران با راه‌اندازی یک کاراز توئیتری خواستار آزادی این فعال دانشجویی و کارگری شدند.
در این کارزار که با هشتگ «لیلا حسین‌زاده را آزاد کنید» به راه افتاد، کاربران این شبکه اجتماعی با انتقاد از بازداشت چند باره این فعال کارگری و با اشاره به وضعیت جسمانی او خواستار آزادی فوری‌اش شدند.
@VahidHadlin

?سازمان «عدالت برای ایران» با تسلیم یک شکایت، از پلیس ضدتروریسم بریتانیا خواست تا عطاالله مهاجرانی، وزیر ارشاد پیشین جمهوری اسلامی را که اکنون در لندن زندگی می‌کند، به دلیل «تشویق به تروریسم» و «توزیع محتوای تروریستی» تحت تعقیب کیفری قرار دهد.
@VahidOOnLin

?رئیس جمهور اوکراین گفته است در جریان حمله موشکی روسیه به یک ایستگاه قطار در مرکز این کشور ۲۲ نفر کشته و ده‌ها نفر دیگر زخمی شدند.
@VahidHadlin

?مسئولان طالبان می‌گویند در یک ماه گذشته در نتیجه سرازیر شدن سیل در ولایت‎‌های مختلف این کشور ۱۸۲ نفر جان باخته و ۲۵۰ نفر دیگر زخمی شده‌اند.
@VahidAfLin

?گزارش‌ها حاکی از گسترش موج گرما و خشکسالی شدید در چین و رسیدن آن به منطقه سردسیر فلات تبت است.
فلات تبت در شرایطی دچار خشکسالی شده که این منطقه را رشته‌کوه‌های بلندی فراگرفته و هوای آن معمولا سرد گزارش می‌شود.
چین به عنوان دومین اقتصاد بزرگ جهان بیش از ۷۰ روز موج گرما، سیل ناگهانی و خشکسالی را تجربه کرده است، پدیده‌هایی که دانشمندان می‌گویند به دلیل تغییرات آب و هوایی در سراسر جهان در حال افزایش و شدت گرفتن است.
@VahidHadlin

? @VahidOnlin

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=27243

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.