• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
0

‌?۱۶ زندانی سیاسی زن زندان اوی …

  • کد خبر : 26897
  • 02 شهریور 1401 - 11:30
‌?۱۶ زندانی سیاسی زن زندان اوی …

    ‌?۱۶ زندانی سیاسی زن زندان اوین با انتشار نامه‌ای نسبت به شرایط حاکم بر زندان‌ها ابراز نگرانی کردند. در این نامه که از جمله به امضای هستی امیری، نرگس ادیب، فریبا اسدی، سپیده قلیان، گلاره عباسی، صبا کردافشاری، عالیه مطلب‌زاده و نرگس محمدی رسیده، نسبت به شیوع کرونا در بند زنان زندان اوین […]

 

‌?۱۶ زندانی سیاسی زن زندان اوی … 854119001661322625 1

 

‌?۱۶ زندانی سیاسی زن زندان اوین با انتشار نامه‌ای نسبت به شرایط حاکم بر زندان‌ها ابراز نگرانی کردند.
در این نامه که از جمله به امضای هستی امیری، نرگس ادیب، فریبا اسدی، سپیده قلیان، گلاره عباسی، صبا کردافشاری، عالیه مطلب‌زاده و نرگس محمدی رسیده، نسبت به شیوع کرونا در بند زنان زندان اوین و همزمان افزایش ناگهانی و به گفته آن‌ها «بی‌رویه» شمار زندانیان هشدار داده شده‌ است.
@VahidHeadl

?سوده نجفی، عضو شورای شهر تهران با ارائه آماری از کمبودهای اولیه و مشکلات آتش‌نشانی تهران، از احتمال بروز «بحران تا پایان سال» در پایتخت خبر داد.
این عضو شورای شهر گفت انبارهای سازمان آتش‌نشانی خالی از تجهیزات است و وضعیت به‌گونه‌ای است که «ممکن است حتی تا پایان سال به ابتدایی‌ترین لوازم همچون لباس آتش‌نشانی هم محتاج شویم».
@VahidHeadl

?آمارهای جدید وزارت فرهنگ و گردشگری ترکیه نشان می‌دهد که در هفت ماهه سال جاری میلادی، یک میلیون و ۲۷۸ هزار گردشگر ایرانی وارد این کشور شده‌اند که نسبت به دور مشابه پارسال سه برابر و نسبت به هفت ماهه سال ۲۰۲۰ بیش از پنج برابر شده است.
تنها در ماه گذشته میلادی حدود ۲۳۰ هزار گردشگر ایرانی به ترکیه سفر کردند.
@VahidHeadl

?یک موسسه تحقیقاتی و پردازش داده‌ها می‌گوید که ترکیه واردات نفت از روسیه را در سال جاری میلادی دو برابر افزایش داده است.
در حالی که غرب مسکو را به خاطر تجاوز به خاک اوکراین تحت تحریم‌های سختی قرار است، داده‌های «رفینیتیو ایکون» در روز دوشنبه نشان داد که ترکیه به سمت افزایش همکاری‌های خود با روسیه در زمینه تجارت و به ویژه تجارت انرژی پیش می‌رود.
@VahidHeadl

?سرویس اطلاعاتی روسیه، اوکراین را به دست داشتن در قتل داریا دوگینا، دختر الکساندر دوگین، فیلسوف و نظریه‌پرداز روس متهم کرد.‌ آقای دوگین به مواضع ملی‌گرایانه افراطی و نزدیکی به پوتین مشهور است.
@VahidHeadl

?دولت فنلاند می‌گوید نتیجه آزمایش مواد مخدر سانا مارین، نخست وزیر این کشور منفی است. در روزهای اخیر انتشار گسترده فیلمی از او در حال رقص در یک مهمانی، واکنش‌های زیادی داشته است.
نخست وزیر ۳۶ ساله فنلاند پس از انتشار فیلم، انجام آزمایش را پذیرفت تا به نگرانی‌ها پایان دهد ولی در عین حال با رد مصرف مواد مخدر گفت در این مهمانی مرتکب کار «غیرقانونی» نشده است. او گفت که نوشیدنی الکلی مصرف کرده بود.
@VahidHeadl

?چین دومین اقتصاد بزرگ جهان، با بحران املاک و مسکن مواجه است که باعث توقف برخی از پروژه‌های ساختمانی این کشور شده است.به گفته خبرنگاران این بحران از قرنطینه‌های مربوط به سیاست‌های سختگیرانه چین برای مقابله با کرونا و «سیاست کووید صفر» این کشور ناشی شده است که به‌شدت بر مشاغل و مصرف‌کنندگان از جمله بر بازار مسکن آن تاثیر گذاشته است.
@VahidHeadl

?کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد با انتشار بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی بزرگداشت قربانیان اعمال خشونت‌آمیز مبتنی بر مذهب و عقیده اعلام کرد سوء‌استفاده از دین و عقیده به عنوان ابزار تبعیض، دشمنی و خشونت باید توسط همه بازیگران در هر سطح از جامعه محکوم شود.
کارشناسان سازمان ملل اعلام کرده‌اند که کرامت ذاتی و حقوق برابر و غیرقابل انکار قربانیان آزادی عقیده را به عنوان اعضای خانواده بشری به رسمیت می‌شناسیم.
@VahidHeadl

? @VahidOnl

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=26897

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.