• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

‌?یک دیپلمات ایرانی درباره متن …

  • کد خبر : 26829
  • 02 شهریور 1401 - 11:30
‌?یک دیپلمات ایرانی درباره متن …

    ‌?یک دیپلمات ایرانی درباره متن پیشنهادی اتحادیه اروپا برای احیای برجام می‌گوید جمهوری اسلامی ایران در حال بررسی پیشنهادهای دریافتی است تا نسبت به تامین خواسته‌های خود اطمینان حاصل کند. این دیپلمات که نامی از وی برده نشده، به ایرنا گفته است پیشنهادهای اروپا در صورتی قابل قبول است که در موضوعات مختلف […]

 

‌?یک دیپلمات ایرانی درباره متن … 803350001661322618 1

 

‌?یک دیپلمات ایرانی درباره متن پیشنهادی اتحادیه اروپا برای احیای برجام می‌گوید جمهوری اسلامی ایران در حال بررسی پیشنهادهای دریافتی است تا نسبت به تامین خواسته‌های خود اطمینان حاصل کند.
این دیپلمات که نامی از وی برده نشده، به ایرنا گفته است پیشنهادهای اروپا در صورتی قابل قبول است که در موضوعات مختلف از جمله ادعاهای سیاسی مرتبط با مسایل پادمانی، تحریم‌ها و تضمین، برای ایران اطمینان ایجاد کند.
@VahidHeadli

?اندرو وایلی، مدیر برنامه‌های سلمان رشدی می‌گوید «خبرهای خوبی ندارد» چون این نویسنده شناخته شده «زیر دستگاه تنفس مصنوعی است و قادر به تکلم نیست.»
بر اساس بیانیه آقای وایلی انتظار می‌رود که آقای رشدی یکی از چشمان خود را از دست بدهد، عصب یک بازوی او آسیب دیده و کبدش چاقو خورده و آسیب دیده است.
@VahidHeadli
حمله خونین به سلمان رشدی بلافاصله به خبر اول رسانه‌های جهان تبدیل شد و واکنش‌های گسترده‌ای را به‌ویژه در میان سیاستمداران و نویسندگان برانگیخت. همگی این حمله را محکوم کردند:
@VahidHeadli

?در پی شکایت دانشگاه علوم پزشکی قزوین، مصطفی جعفری، سرپرست دفتر استانی خبرگزاری ایلنا و مدیر مسئول سایت خبری «تیتر قزوین»، به اتهام «نشر اکاذیب» به «دو سال حبس و دو سال ممنوعیت اشتغال در حرفه خبرنگاری و محرومیت از فعالیت‌‌های رسانه‌‌ای» محکوم شد.
@VahidHeadli

?فرماندار باخرز، در جنوب شرقی خراسان رضوی، اعلام کرد هفت جوان ۱۷ تا ۲۱ ساله روستای ارزنه که شیشه خودروهای برخی گردشگران منطقه را در روز عاشورا شکسته بودند، بازداشت شدند.
@VahidOOnLi

?تجمع شماری از زنان معترض در کابل، پایتخت افغانستان، در نخستین سالگرد به قدرت رسیدن دوباره طالبان در این کشور در روز شنبه، ۲۲ مرداد، به شدت سرکوب شد.
بر اساس ویدئوهای منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی، ده‌ها تن از زنان معترض افغان در یک تجمع اعتراضی با عنوان «نان، کار و آزادی» روز شنبه در کابل گرد هم آمدند، اما این تجمع با دخالت خشونت‌آمیز نیروهای طالبان روبه‌رو شد.
@VahidAfLi

?هزاران نفر از ساکنان مناطق تحت کنترل شورشیان در شمال سوریه روز جمعه ۲۱ مرداد در اعتراض به درخواست وزیر خارجه ترکیه برای مصالحه بین شورشیان مورد حمایت آنکارا و حکومت بشار اسد تظاهرات کردند.
با گذشت یازده سال از جنگ داخلی سوریه در حال حاضر فقط بخش‌هایی از مناطق شمالی و شمال غربی این کشور در جوار مرز ترکیه در کنترل شورشیان است. گروه‌های شورشی متحد نيستند و گاه با يکديگر می‌جنگند. کارشناسان معتقدند که نفوذ و قدرت گروه‌های جهادی در این مناطق بیشتر از شورشیان مورد حمایت ترکیه است.
@VahidHeadli

?مجلس نمایندگان آمریکا، لایحه ۴۳۰ میلیارد دلاری را که مهم‌ترین بندهای آن در ارتباط با مبارزه با تغییرات اقلیمی است، تصویب کرد.
این لایحه که پنج روز پیشتر در مجلس سنای آمریکا تصویب شده بود، یک موفقیت سیاسی مهم برای دولت جو بایدن و حزب دموکرات، کمتر از سه ماه مانده به انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره، محسوب می‌شود.
در حالی که ۲۲۰ عضو دموکرات در مجلس نمایندگان به این لایحه رای موافق و ۲۰۷ جمهوری‌خواه رای منفی دادند، نانسی پلوسی، رئیس دموکرات مجلس، در میان کف‌زدن‌های موافقان، این روز را برای مردم آمریکا یک روز «باشکوه» نامید.
به گفته خانم پلوسی، آمریکاییان به‌زودی اثرات آن را در زندگی خود احساس خواهند کرد، مراقبت‌های بهداشتی افزایش و هزینه قبض‌ها و بهای داروها کاهش خواهد یافت.
@VahidHeadli

?یک مقام ارشد روسیه گفت مسکو به واشینگتن هشدار داده است در صورتی که روسیه به عنوان «کشور حامی تروریسم» معرفی شود، روابط دوجانبه به شدت آسیب خواهد دید.
الکساندر دارچیف٬ رئیس بخش آمریکای شمالی در وزارت خارجه روسیه، اظهار داشت، اگر سنای آمریکا طرح‌های خود را برای (منزوی) کردن روسیه محقق کند، این اقدام بمثابه آن خواهد بود که واشینگتن از نقطه بدون بازگشت عبور کرده است.
@VahidHeadli

?خبرگزاری فرانسه با انتشار تصاویری گزارش داد که هزاران ماهی مرده روی رودخانه اودِر که از آلمان و لهستان می‌‌گذرد شناور شده‌‌اند.
این خبرگزاری روز شنبه با اشاره به توصیه‌ای که در زمینه نزدیک نشدن مردم محلی به آب این رودخانه شده، از نگرانی‌ها نسبت به یک «فاجعه» زیست‌محیطی خبر داد.
@VahidHeadli

? @VahidOnli

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=26829

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.