• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

‌?پیتر استانو، سخنگوی سیاست خا …

  • کد خبر : 26634
  • 02 شهریور 1401 - 11:02
‌?پیتر استانو، سخنگوی سیاست خا …

    ‌?پیتر استانو، سخنگوی سیاست خارجی اتحادیه اروپا، اعلام کرد این اتحادیه انتظار دارد تهران و واشینگتن «بسیار سریع» به «متن نهایی» توافق احیای برجام پاسخ دهند. استانو روز سه‌شنبه ۱۸ مرداد به خبرنگاران در بروکسل گفت: «دیگر مجالی برای مذاکره وجود ندارد. ما یک متن نهایی داریم. بنابراین زمان تصمیم‌گیری است: بله یا […]

 

‌?پیتر استانو، سخنگوی سیاست خا … 090006001661322609

 

‌?پیتر استانو، سخنگوی سیاست خارجی اتحادیه اروپا، اعلام کرد این اتحادیه انتظار دارد تهران و واشینگتن «بسیار سریع» به «متن نهایی» توافق احیای برجام پاسخ دهند.
استانو روز سه‌شنبه ۱۸ مرداد به خبرنگاران در بروکسل گفت: «دیگر مجالی برای مذاکره وجود ندارد. ما یک متن نهایی داریم. بنابراین زمان تصمیم‌گیری است: بله یا خیر. ما از همه شرکت‌کنندگان انتظار داریم که خیلی سریع این تصمیم را بگیرند.»
@VahidOOnLine

?اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که جمهوری اسلامی از راه‌های گوناگون از جمله حملات سایبری، اقدامات اطلاعاتی و تروریسم، شهروندان آمریکا، امنیت و زیرساخت‌های حیاتی این کشور را تهدید می‌کند.
اف‌بی‌آی در این بیانیه که در وبسایت خود منتشر کرده، آورده است که تهدیدات رژیم ایران و شرکای تروریستی‌اش می‌تواند به سراسر جهان برسد و این نهاد متعهد به شناسایی و ایجاد اختلال در همه عملیات‌های اطلاعاتی و نظامی ایران است.
@VahidOOnLine

?سفیر سابق بریتانیا در آمریکا می‌گوید ایرانی‌ها بیشترین شمار پناهجویان خارجی را تشکیل می‌دهند که از طریق کانال مانش و به‌صورت قاچاقی و خطرناک از فرانسه وارد بریتانیا می‌شوند.
جان کر می‌گوید طی ۱۸ ماه گذشته ایرانی‌ها با سه هزار و ۱۸۸ نفر، بیشترین شمار پناهجویان ورودی به بریتانیا را داشته‌اند و از میان آن‌ها فقط یک نفر از طریق قانونی وارد بریتانیا شده و درخواست پناهندگی کرده است.
@VahidHeadline

?مسعود بختیاری، نایب‌رییس سندیکای صنایع کنسرو،‌ با اشاره به افزایش قیمت‌ها از تعطیلی ۵۰ درصدی خط تولید رب گوجه‌فرنگی و تن ماهی خبر داد.
@VahidOOnLine

?بیش از ۳۰۰ تن از کنشگران استان لرستان در نامه‌ای سرگشاده خواستار آزادی سپیده رشنو، زن معترض به حجاب اجباری، شدند.
آن‌ها در این نامه که خطاب به مقام‌های جمهوری اسلامی نوشته شده است، خود را «زنان و مردان لرستانی از اقشار و طبقات مختلف اجتماعی» معرفی کرده‌اند.
نویسندگان این نامه، «اعترافات اجباری» خانم رشنو در تلویزیون جمهوری اسلامی را «برنامه مضحک» توصیف کرده و نسبت به «تهیه‌کنندگان» این برنامه و «رفتار توهین‌آمیز» با سپیده رشنو اعتراض کردند.
@VahidHeadline

?فرزانه فصیحی، عضو تیم ملی دو و میدانی زنان ایران، در مرحله نهایی رقابت ماده ۱۰۰ متر مسابقات پنجمین دوره از بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، با شکستن رکورد ملی برای دومین بار در یک روز عنوان نایب قهرمانی این بازی‌ها را کسب کرد.
@VahidHeadline

?فیلم «خرس نیست»، ساخته جعفر پناهی، کارگردان زندانی ایران، در میان ۳۲ فیلم پذیرفته شده در جشنواره فیلم نیویورک قرار گرفت.
شصتمین جشنواره فیلم نیویورک با فیلم‌هایی ساخته کارگردان‌هایی از ۱۸ کشور قرار است از هشتم مهرماه آغاز شود و فیلم‌ها تا ۲۴ مهرماه به نمایش گذاشته خواهند شد.
انتخاب فیلم «خرس نیست» برای نمایش در جشنواره نیویورک در حالی است که آقای پناهی هم‌اکنون درگیر بیماری کرونا در زندان است.
@VahidHeadline

?وکیل فریبا عادلخواه، زندانی دوتابعیتی ایرانی- ‌فرانسوی، از اعزام موکلش به مرخصی پنج‌ روزه خبر داد.
@VahidHeadline

?عفو بین‌الملل بار دیگر خواستار اقدام فوری برای آزادی علی یونسی و امیر حسین مرادی، دو دانشجوی نخبه زندانی در ایران شد.
بیانیه کوتاه این سازمان پس از آن صادر می‌شود که دادگاه تجدیدنظر حکم ۱۶ سال زندان برای این دو دانشجو را تایید کرد.
@VahidOOnLine

?نورالله منیر، سرپرست وزارت معارف در حکومت طالبان، مدعی شد که «امارت اسلامی افغانستان» نامی که طالبان بر تشکیلات حکومتی خود نهاده، «هیچ مخالفت و ملاحظه شرعی در مورد آموزش دختران ندارد»، و عدم بازگشایی مدارس دختران را به «حساسیت‌های اجتماعی» نسبت داد.
@VahidAfLine

?بر اساس جدیدترین گزارش کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان، از آغاز تهاجم روسیه به اوکراین در پنجم اسفند پارسال تا ماه جاری میلادی، بیش از ده میلیون و ۵۰۰ هزار تن از شهروندان این کشور از مرزهای مختلف از کشور خارج شده‌اند.
@VahidHeadline

?جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا، روز سه‌شنبه قانونی را با هدف توسعه و تولید صنایع الکترونیک در خاک آمریکا امضا کرد.
در قانون تشویقی «تراشه‌ها و علم» که از پشتیبانی هر دو حزب برخوردار است و پیشتر از تصویب کنگره گذشته است، مشوق‌هایی بالغ بر ۲۸۰ میلیارد دلار برای صنایع مرتبط با تولید تراشه در آمریکا و دیگر حوزه‌های مرتبط در نظر گرفته شده است.
هدف از توسعه فناوری ساخت و تولید تراشه در خاک آمریکا، رقابت با چین در این حوزه و حفظ پرچمداری ایالات متحده در حوزه روبه‌رشد صنعت الکترونیک عنوان شده‌است.
@VahidHeadline

? @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=26634

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.