• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

‌?وضعیت آب آشامیدنی شهرکرد که …

  • کد خبر : 26894
  • 02 شهریور 1401 - 11:30
‌?وضعیت آب آشامیدنی شهرکرد که  …

    ‌?وضعیت آب آشامیدنی شهرکرد که پیشتر دولت اعلام کرده بود دوروزه پایدار می‌شود، سرانجام پس از دو هفته به حالت پایدار رسید، اما وضعیت آب شرب در همدان به‌دلیل خشک‌شدن سد اکباتان همچنان بحرانی گزارش می‌شود. @VahidHeadline ?در حالی که وضعیت آب شرب بسیاری از مناطق ایران به ویژه همدان شدیدا بحرانی است، […]

 

‌?وضعیت آب آشامیدنی شهرکرد که  … 431071001661322625 1

 

‌?وضعیت آب آشامیدنی شهرکرد که پیشتر دولت اعلام کرده بود دوروزه پایدار می‌شود، سرانجام پس از دو هفته به حالت پایدار رسید، اما وضعیت آب شرب در همدان به‌دلیل خشک‌شدن سد اکباتان همچنان بحرانی گزارش می‌شود.
@VahidHeadline

?در حالی که وضعیت آب شرب بسیاری از مناطق ایران به ویژه همدان شدیدا بحرانی است، حسن پلارک مشاور ستاد مرکزی اربعین از انبار کردن بیش از ۱۵۰ میلیون بطری آب معدنی برای زائران در ایام اربعین خبر داد.
پلارک به رسانه‌های ایران گفت که این بطری‌های آب، اضافه بر آب سردی است که دائما با آبسردکن‌ها در جاهای مختلف مناطق مرزی ایران و عراق وجود دارد.
@VahidOOnLine

?جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پاسخ ایران به آخرین متن پیشنهادی اروپا برای احیای برجام را «معقول» توصیف کرده است.
آقای بورل گفت: «پیشنهادی از طرف من به عنوان هماهنگ‌کننده (مذاکرات غیرمستقیم ایران و آمریکا) ارائه شد… و پاسخی از ایران دریافت شد که از نظر من معقول بود.»
به گزارش رویترز او گفت که این پاسخ برای آمریکا فرستاده شده اما آنها «هنوز پاسخ رسمی» نداده‌اند.
@VahidHeadline

?یک نوزاد که تنها چند ساعت از به دنیا آمدنش گذشته در کنار یک سطل زباله در محله افسریه تهران پیدا شده و ماموران اورژانس او را به بیمارستان منتقل کرده‌اند.
@VahidOOnLine

?در حالی که پیشتر واشینگتن اعلام کرده که تهران برای دستیابی به توافق احیای برجام باید برخی نگرانی‌ها را رفع کند، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی اعلام کرد موضوع انتقام از عوامل کشته شدن قاسم سلیمانی فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران «قابل مصالحه» با آمریکا نیست.
کنعانی روز دوشنبه ۳۱ مرداد در نشست خبری هفتگی خود در این زمینه گفت که «موضوع انتقام از قاتلان» سلیمانی «فراموش‌ شدنی نیست، قابل مصالحه و سازش نیست و ایران از تمام امکانات خود استفاده می‌کند که قاتلین» را به «محکمه عدالت بسپارد.»
او تأکید کرد که این موضوع ارتباطی با موضوع مذاکرات احیای برجام ندارد.
@VahidHeadline

?یک منبع نزدیک به خانواده‌های عباس واحدیان شاهرودی و جواد لعل محمدی، از امضاکنندگان نامه درخواست استعفای علی خامنه‌ای که در زندان وکیل‌آباد مشهد محبوس‌اند، از انتقال این دو زندانی به سلول‌های انفرادی از روز دوشنبه ۲۴ مرداد خبر داد.
این منبع به وب‌سایت حقوق‌بشری هرانا گفت این دو زندانی سیاسی، به‌دلیل اعتراض به ایجاد محدودیت در تماس با خانواده، «به مدت ۴۲ روز ممنوع‌الملاقات و محروم از تماس تلفنی شدند».
@VahidOOnLine

?شهردار یزد از فرونشست «۵۶۰ نقطه» پس از سیل اخیر خبر داده است. رئیس گروه مهندسی حفاظت از آب و خاک پژوهشکده حفاظت خاک و آبخیزداری نیز گفته است که میزان «فرسایش خاک» در کشور «۷ برابر» حد مجاز است.
@VahidHeadline

?کامبیز ناظریان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از کشف و ضبط ۹ هزار و ۴۰۴ دستگاه غیرمجاز استخراج رمزارز در این شهر از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون خبر داد.
ناظریان کشف این میزان از دستگاه‌های استخراج رمزارز در بررسی بازرسان از مناطق ۲۲ گانه تهران صورت گرفت.
@VahidHeadline

?وزیر کشور، روز دوشنبه ۳۱ مرداد موارد لغو کنسرت‌ها به‌رغم داشتن مجوز را «بسیار ناچیز» برشمرد و ادعا کرد این موارد هم «در شرایط امنیتی خاص» بوده است.
احمد وحیدی در عین حال گفت: «اگر در حین برگزاری مشکلی وجود داشته باشد که آثار دیگر اجتماعی یا آثار سوء به همراه داشته باشد، همکاران ما به ناچار دخالت می‌کنند.»
او درباره «آثار دیگر اجتماعی» توضیحی نداد، ضمن آن‌که در مورد کنسرت‌هایی که اخیراً هنگام اجرا لغو شدند، وزارت کشور و زیرمجموعه آن در استان‌ها هیچ توضیحی درباره «شرایط امنیتی خاص» و یا «آثار دیگر اجتماعی» ارائه نداد.
@VahidHeadline

?در پی رانش زمین و تخریب بخشی از زیارتگاه شیعیان در عراق، نیروهای امدادگر پس از جستجو جسد سه نفر دیگر را پیدا کردند. به این ترتیب شمار قربانیان این حادثه به ۷ نفر افزایش یافت. جستجو برای یافتن گرفتار شدگان زیر گل و لای ادامه دارد.
@VahidHeadline

?سئول اعلام کرد که ایالات متحده و کره جنوبی روز دوشنبه بزرگ‌ترین مانور نظامی مشترک خود از سال ۲۰۱۸ تاکنون را آغاز کردند، اقدامی که واکنش احتمالی کره شمالی را به دنبال خواهد داشت.
واشینگتن متحد کلیدی سئول در حوزه امنیت محسوب می‌شود به طوری که کره جنوبی میزبان حدود ۲۸ هزار و ۵۰۰ نیروی آمریکایی است که از این کشور در برابر همسایه شمالی مجهز به سلاح هسته‌ای آن حفاظت می‌کنند.
@VahidHeadline

?مقام‌های پاکستانی روز دوشنبه ۳۱ مرداد اعلام کردند که پلیس این کشور علیه عمران خان، نخست‌وزیر سابق پرونده‌ای با موضوع «اتهامات تروریستی» تشکیل داده است؛ اقدامی که ممکن است به تنش‌های سیاسی در این کشور دامن بزند.
@VahidHeadline

? @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=26894

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.