• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

‌?وزیر خارجه جمهوری اسلامی، از …

  • کد خبر : 26841
  • 02 شهریور 1401 - 11:30
‌?وزیر خارجه جمهوری اسلامی، از …

    ‌?وزیر خارجه جمهوری اسلامی، از موافقت «شفاهی و نسبی» آمریکا با دو درخواست حکومت ایران در مذاکرات احیای برجام خبر داد و افزود دولت ایالات متحده «در مورد یک موضوع هم باید انعطاف نشان دهد». حسین امیرعبداللهیان که در یک نشست خبری سخن می‌گفت، همچنین اضافه کرد که «تا ساعت ۱۲ امشب پیشنهادهای […]

 

‌?وزیر خارجه جمهوری اسلامی، از … 122063001661322620 1

 

‌?وزیر خارجه جمهوری اسلامی، از موافقت «شفاهی و نسبی» آمریکا با دو درخواست حکومت ایران در مذاکرات احیای برجام خبر داد و افزود دولت ایالات متحده «در مورد یک موضوع هم باید انعطاف نشان دهد».
حسین امیرعبداللهیان که در یک نشست خبری سخن می‌گفت، همچنین اضافه کرد که «تا ساعت ۱۲ امشب پیشنهادهای نهایی‌مان را به‌صورت مکتوب می‌فرستیم».
پیشتر در برخی گزارش‌ها اعلام شده بود که اتحادیه اروپا تا ۱۵ اوت (۲۴ مرداد) به جمهوری اسلامی فرصت داده تا جواب نهایی خود به متن پیشنهادی را ارائه کند.
@VahidHadlin

?محمد وجگانی عضو ستاد کرونا روز دوشنبه، ۲۴ مرداد گفت که با توجه به آمار مراجعان، مبتلایان و جان‌باختگان هم‌چنین کاهش تعداد شهرهای قرمز، به نظر می‌رسد که قله موج هفتم در کشور رد شده، اما موج هفتم به پایان نرسیده است.
در برخی مناطق از جمله در خوزستان آمار مبتلایان به کرونا هم‌چنان بالا است.
در همین حال وزارت بهداشت ایران اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته، ۷۱ بیمار مبتلا به کرونا در ایران جان باخته‌‌اند.
@VahidHadlin

?در حالی که گزارش‌هایی مبنی بر وجود ارتباط میان ضارب سلمان رشدی با سپاه پاسداران منتشر شده، سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی در نشست خبری هفتگی خود گفت: «به صورت قطعی و رسمی چنین موضوعی را تکذیب می‌کنیم».
@VahidHadlin

?نیروی هوافضای سپاه پاسداران برگزاری تمرین‌های مشترک پهپادی با روسیه در پایگاه هوایی کاشان را تأیید و اعلام کرد کشورهای بلاروس و ارمنستان نیز در این تمرین‌ها حضور دارند.
علی بلالی سخنگوی این تمرین‌ها، از آن به عنوان بخشی از «مسابقات بین‌المللی نظامی ۲۰۲۲» یاد کرد.
@VahidHadlin

?در پی تشدید فشارهای حاکمیتی در مورد حجاب، ستاد امر به معروف بر «جریمه نقدی متخلفان» تأکید کرد و کارمندان در خراسان رضوی تهدید شدند که در صورت «غیر اسلامی» بودن عکس‌های پروفایل‌شان اخراج می‌شوند.
@VahidHadlin

?رئیس انجمن تولیدکنندگان شیر خشک در مورد کاهش تولید داخلی این ماده غذایی کودکان در ماه‌های آینده هشدار داد.
هانی تحویل‌زاده با اشاره به توقف ۴۰ درصدی خط تولید شیر خشک، از جمله دلایل آن را «افزایش هزینه‌های گمرک پس از نیمایی شدن عوارض» عنوان کرد و افزود: «در حال حاضر هزینه ترخیص مواد اولیه از گمرک با هزینه خرید مواد اولیه برابری می‌کند.»
@VahidHadlin

?یک کارمند جمعدار اموال بازنشسته صداوسیما در یکی از ساختمان‌های فنی صداوسیما در جام‌جم خودکشی کرد.
سیدعباس موسوی، یکی از جمعداران اموال در معاونت فنی سازمان صداوسیما که سال گذشته به موعد بازنشستگی رسیده بود، به‌دلیل «مشکلات مالی ناشی از قطع حقوق» دست به این اقدام زده است.
@VahidHadlin

?پلیس آگاهی تهران اعلام کرد که یک زن ۷۵ساله در منزل خود در خیابان طوس در جنوب تهران با ۳۰ ضربه چاقو، به دست پسرش به قتل رسیده و هنوز انگیزه این قتل مشخص نشده است
@VahidOOnLin

?خبرگزاری ایسنا روز دوشنبه، ۲۴ مرداد در گزارشی اسامی ده نفر از وزنه‌برداران ایرانی که فدراسیون جهانی وزنه‌برداری در فهرست «کنترل دوپینگ» قرار داده است، منتشر کرد. در این فهرست نام تنها یک زن ایرانی و آن هم یکتا جمالی پدیده وزنه‌برداری ایران به چشم می‌خورد. در حالی که ماه‌ها است او به دلیل پناهندگی از تیم ملی ایران حذف شده است.
@VahidHadlin

?در ادامه واکنش‌ها به اظهارنظر میرحسین موسوی در مورد فرماندهان سرکوب اعتراضات ۸۸ همچون حسین همدانی که بعدها در سوریه کشته شد، امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه، نیز میرحسین موسوی را «ورشکسته سیاسی و عقیدتی» خواند.
@VahidHadlin

? @VahidOnlin

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=26841

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.