• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
0

‌‌?وزارت بهداشت ایران روز یک‌ش …

  • کد خبر : 26835
  • 02 شهریور 1401 - 11:30
‌‌?وزارت بهداشت ایران روز یک‌ش …

    ‌‌?وزارت بهداشت ایران روز یک‌شنبه، ۲۳ مرداد اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته، ۸۳ بیمار مبتلا به کرونا در ایران جان باخته‌اند و مجموع جان‌باختگان این بیماری، به حدود ۱۴۳ هزار تن رسید. @VahidHeadli ?آتیش تاسیر، نویسنده، شامگاه شنبه در توئیتی نوشت که سلمان رشدی «از زیر دستگاه تنفس مصنوعی خارج شده […]

 

‌‌?وزارت بهداشت ایران روز یک‌ش … 542233001661322619 1

 

‌‌?وزارت بهداشت ایران روز یک‌شنبه، ۲۳ مرداد اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته، ۸۳ بیمار مبتلا به کرونا در ایران جان باخته‌اند و مجموع جان‌باختگان این بیماری، به حدود ۱۴۳ هزار تن رسید.
@VahidHeadli

?آتیش تاسیر، نویسنده، شامگاه شنبه در توئیتی نوشت که سلمان رشدی «از زیر دستگاه تنفس مصنوعی خارج شده و صحبت (و شوخی می‌کند).»
@VahidHeadli
روزنامه «کیهان» چاپ تهران که زیر نظر نماینده مستقیم آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی اداره می‌شود، در صفحه نخست و «تیتر یک» شماره امروز یکشنبه بیست و سوم مردادماه نوشته است: سلمان رشدی «گرفتار انتقام الهی» شد و دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا و مایک پمپئو، وزیر خارجه پیشین «در نوبت بعدی» هستند.
@VahidHeadli
جو بایدن رئیس جمهوری ایالات متحده در بیانیه‌ای حمله به سلمان رشدی نویسنده سرشناس و مورد غضب جمهوری اسلامی را محکوم کرد و این حمله را «حمله وحشیانه» نامید.
براساس بیانیه‌ای که کاخ سفید شنبه غروب منتشر کرد، رئیس جمهوری آمریکا سلمان رشدی را نمادی برای «حقیقت، شجاعت، ایستادگی و بیان بی‌پروای عقاید» نامید و گفت که این ارزش‌ها «ایده‌آل‌هایی است که جهان به آن نیاز دارد.»
@VahidHeadli
در پی حمله به سلمان رشدی، نویسنده بریتانیایی-آمریکایی هندی‌تبار در نیویورک، چند چهره سیاسی جمهوری‌خواه در آمریکا، از جمله سناتور مارکو روبیو و سناتور تام کاتن، با اشاره به حمایت جمهوری اسلامی در گذشته از فتوای قتل رشدی، از دولت جو بایدن خواستند مذاکرات احیای برجام را متوقف کند.
@VahidHeadli

?در پی خارج شدن چشمه کوهرنگ از مدار تأمین آب آشامیدنی شهرکرد، مدیرعامل آبفای استان چهارمحال و بختیاری روز یکشنبه ۲۳ مرداد از ادامه قطع آب در مرکز این استان و چند شهر دیگر و ده‌ها روستای منطقه خبر داد.
با این حساب، امروز ششمین روز است که ساکنان شهرکرد و این شهرها و روستاها آب ندارند و با تانکر به اهالی این مناطق آب آشامیدنی رسانده می‌شود.
@VahidHeadli

?یک کارگر در ایلام به دلیل اخراج از محل کار خود روز شنبه، ۲۲ مرداد خودکشی کرد.
هفته پیش نیز دو کارگر دیگر در ایلام به دلیل اخراج از شرکت پتروشیمی و «مشکلات معیشتی» در کمتر از یک روز دست به خودکشی زدند.
@VahidHeadli

?خبرگزاری ایرنا گزارش داد که مصطفی تاج‌زاده، از فعالین سیاسی منتقد صریح علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی در دادگاه تفهیم اتهام شده، اما از پاسخ به قاضی صلواتی خودداری کرده است.
هم‌زمان همسر او، فخرالسادات محتشمی‌پور، در مصاحبه‌ای گفته است آقای تاج‌زاده از روز اول تاکید کرده که در این دادگاه «غیرقانونی» شرکت نخواهد کرد و اگر دیدید که من در این دادگاه هستم، بدانید که من را با زور برده‌اند.
در این میان خبرگزاری ایرنا گزارش داده که علیه آقای تاج‌زاده کیفرخواست «۳۶ صفحه‌ای» تنظیم شده و سه عنوان اتهام از جمله «اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی» ذکر شده است.
@VahidHeadli

?یک روز پس از فراخوان مقتدی صدر برای برگزاری تظاهرات میلیونی و پیوستن مردم به تحصن هوادارانش در منطقه سبز بغداد، مراکز دولتی پایتخت عراق به محاصره حامیان این روحانی پرنفوذ درآمده است.
در حالی که همزمان در بغداد دو تحصن، یکی از سوی هواداران صدر در منطقه سبز و دیگری از سوی هواداران «چارچوب هماهنگی» در یک خیابان بغداد برگزار شده، صالح محمد العراقی، یکی از نزدیکان صدر در توییتی نوشت زمان نشان دادن آن است که «کدام یک از دو اردوگاه بیشترین حمایت را در میان مردم دارد.»
@VahidOOnLi

?نتایج یک نظرسنجی حاکی از آن است که لیزتراس، در میان هم‌حزبی‌ های خود از اقبال بهتری برای احراز پست نخست‌وزیری در مقایسه با رقبایش برخوردار است.
نتایج یک نظرسنجی که از سوی موسسه «اوپینیوم» از اعضای حزب محافظه‌کار تهیه کرده نشان می‌دهد که وزیر امورخارجه بریتانیا به مراتب محبوبیت بیشتری از رقیب سرسخت خود ریشی سوناک دارد.
@VahidHeadli

?یک گروه حقوق بشری مستقر در آمریکا گفته است که یک دادگاه مقابله با تروریسم در عربستان یک فعال حقوق زنان را به دلیل اظهارنظرهای منتشر شده در توییتر و درخواست اصلاحات به ۳۴ سال زندان محکوم کرده است.
@VahidHeadli

?درپی تیراندازی یک فرد مهاجم به یک اتوبوس در نزدیکی منطقه قدیمی اورشلیم، هفت نفر مجروح شدند که حال دو نفر آنها وخیم است.
به گفته مقام‌های درمانی اسرائیل، یکی از مجروحانی که در وضعیت بحرانی قرار دارد یک زن باردار است و حال یک فرد ۶۰ ساله دیگر نیز که از ناحیه گردن هدف گلوله قرار گرفته به شدت وخیم است.
چهار گردشگر آمریکایی نیز در میان زخمی شدگان هستند.
@VahidOOnLi

? @VahidOnli

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=26835

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.