• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

‌?شهرداری شهرکرد می‌گوید به دل …

  • کد خبر : 26660
  • 02 شهریور 1401 - 11:03
‌?شهرداری شهرکرد می‌گوید به دل …

    ‌?شهرداری شهرکرد می‌گوید به دلیل جدی شدن مشکل بی‌آبی و شرایط ویژه‌ای که در این شهر شکل گرفته، شهرداری در حال آبرسانی به مردم به کمک تانکرهای سیار است. شهرکرد، مرکز استان چهار محال و بختیاری، در سه روز گذشته با مشکل بی آبی و قطع مکرر آب روبرو بوده است. برای حل […]

 

‌?شهرداری شهرکرد می‌گوید به دل … 160284001661322615

 

‌?شهرداری شهرکرد می‌گوید به دلیل جدی شدن مشکل بی‌آبی و شرایط ویژه‌ای که در این شهر شکل گرفته، شهرداری در حال آبرسانی به مردم به کمک تانکرهای سیار است.
شهرکرد، مرکز استان چهار محال و بختیاری، در سه روز گذشته با مشکل بی آبی و قطع مکرر آب روبرو بوده است. برای حل بحران آب در این شهر، شرکت آب و فاضلاب ایران مسئولیت حل بحران را بر عهده گرفته است.
با بارندگی شدید و وقوع سیل در شهرستان کوهرنگ، چشمه کوهرنگ که منبع اصلی تامین آب شرب شهرکرد است، به علت گل آلود شدن از مدار آب شرب خارج شده است.
مدیر عامل آبفای ایران افزود: «برای حل بحران آب، چاه های کشاورزی به مدار اضافه شده است و در صورت صرفه‌جویی مصرف آب، شاهد قطعی آب در شهرکرد نخواهیم بود.»
پروژه‌های انتقال آب موجب شد تا سال گذشته، برخی از شهروندان در شهرکرد دست به تظاهرات بزنند.
@VahidHead

?بیش از ۱۳۰ اتحادیه کارگری از ۴۰ کشور مختلف جهان طی یک هفته گذشته، در نامه‌های اعتراضی به رهبر جمهوری‌اسلامی، رئیس قوه قضائیه و نمایندگی دائمی ایران در سازمان ملل، خواستار آزادی فوری تمام فعالان سندیکایی و صنفی زندانی شدند.
@VahidHead

?مرگ «مشکوک» یک مدیر ارشد پتروشیمی در جنوب ایران
مدیرکل پزشکی قانونی استان فارس گفته بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد جراحت‌های ناشی از سقوط از پرتگاه، علت مرگ شهریار جهرمی بوده است.
گفته شده است که این فرد برای حضور در مراسم ختم راهی یکی از شهرهای جنوبی استان فارس شده و در مسیر بازگشت خودرو او در مسیر به سمت فیروزآباد سالم در محلی پارک شده که پرتگاه در کنار آن قرار دارد.
@VahidHead

?سازمان «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» می‌گوید که ایران در حال بازپس‌گیری نفت توقیف شده خود در یونان است.
همزمان چندین منبع روز پنجشنبه ۲۰ مرداد به نشریه تخصصی تجارت دریایی «ترِید ویندز» گفتند نفتکش روسی لارا (با نام قبلی پگاس) که با پرچم ایران تردد می‌کند، در کنار نفتکش «آیس انرژی» لنگر انداخته و ۵۶ هزار تن نفت را پس می‌گیرد.
یونان در ماه ژوئن این نفتکش روسی با پرچم ایران را توقیف و بخشی از نفت آن را به درخواست آمریکا به نفتکش آیس انرژی منتقل کرده بود.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعد از این حادثه دو نفتکش یونانی را در آب‌های خلیج فارس توقیف کرد.
نهایتا دادگاهی در یونان رای به آزادی نفتکش روسی و محموله نفت آن داد.
نفتکش لارا حامل ۷۰۰ هزار بشکه نفت ایران بود.
@VahidHead

?وزارت خارجه روسیه نسبت به اظهارات سخنگوی سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره «نهایی بودن متن توافق برای احیای برجام» اعتراض کرد.
میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در کمیسیون برجام، روز پنجشنبه ۲۰ مرداد به نقل از وزارت خارجه این کشور در صفحه توئیتر خود نوشت: کمیسیون مشترک برجام حق اظهاراتی نظیر آنچه سخنگوی اتحادیه اروپا عنوان کرده است را به این اتحادیه، به‌عنوان هماهنگ‌کننده مذاکرات، نمی‌دهد.
پیتر استانو، سخنگوی سیاست خارجی اتحادیه، روز چهارشنبه گفته بود: «دیگر فضایی برای مذاکره وجود ندارد».
او افزوده بود که «ما یک متن نهایی داریم. بنابراین در این لحظه باید تصمیم گرفت؛ بله یا خیر. ما از همه طرفین انتظار داریم که این تصمیم را خیلی سریع اتخاذ کنند».
@VahidHead

?یک روحانی برجسته افغان که حامی طالبان و طرفدار تحصیل زنان بود در یک انفجار انتحاری در کابل کشته شده است.
منابع طالبان در گفتگو با رویترز گفتند که این رهبر مذهبی توسط مردی که خود را معلول نشان داده، هدف قرار گرفت. او مواد انفجاری پنهان‌شده در یک اندام پلاستیکی مصنوعی را منفجر کرد.
گروه موسوم به دولت اسلامی داعش در گروه تلگرامی منسوب به این گروه، مسئولیت این حمله را برعهده گرفت. او قبلاً نیز توسط گروه دولت اسلامی (داعش) هدف قرار گرفته بود.
او یکی از برجسته‌ترین چهره‌هایی است که از زمان بازگشت طالبان به قدرت در سال گذشته در کشور کشته شده است.
این رهبر مذهبی قبلاً یک فتوا یا فرمان دینی در حمایت از تحصیل زنان صادر کرده بود – موضوعی بحث برانگیز در داخل افغانستان.
@VahidAfLine

?میشل باشله، عالی‌ترین مقام سازمان ملل در زمینه حقوق بشر روز پنج‌شنبه درباره تعداد کودکان فلسطینی که اخیرا کشته شدند هشدار داد و گفت باید از کسانی که مسئول این اتفاق هستند، حسابرسی شود.
ارتش اسرائیل هفته گذشته به مدت سه روز به شدت با گروه فلسطینی «جهاد اسلامی» در فلسطین درگیر شد که به گفته منابع فلسطینی، در جریان آن ۱۷ کودک فلسطینی کشته شدند.
@VahidHead

? @VahidOn

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=26660

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.