• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

‌?شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان روز …

  • کد خبر : 26850
  • 02 شهریور 1401 - 11:30
‌?شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان روز  …

    ‌?شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان روز سه‌شنبه ۲۵ مرداد از قول يک منبع ديپلماتيک در منطقه گزارش داد که ايران در جديدترين واکنش خود به متن نهايی توافق احيای برجام، خواستار تضمين‌هايی شده است که در صورت خروج رئیس‌جمهوری بعدی آمريکا از اين توافق، غرامت دريافت خواهد کرد. ايران دوشنبه شب به متن نهايی پيشنهاد […]

 

‌?شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان روز  … 112067001661322621 1

 

‌?شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان روز سه‌شنبه ۲۵ مرداد از قول يک منبع ديپلماتيک در منطقه گزارش داد که ايران در جديدترين واکنش خود به متن نهايی توافق احيای برجام، خواستار تضمين‌هايی شده است که در صورت خروج رئیس‌جمهوری بعدی آمريکا از اين توافق، غرامت دريافت خواهد کرد.
ايران دوشنبه شب به متن نهايی پيشنهاد اتحاديه اروپا پاسخ کتبی داد. هر چند اين پاسخ به صورت علنی منتشر نشده است ولی مشاور ارشد هيت مذاکره کننده ايران در توئيتی نوشت: «توافق هنوز نهايی نشده ولی بيش از هر زمان ديگری به توافق نزديک شده‌ايم».
@VahidHeadline

?سخنگوی وزارت بهداشت ایران از شناسایی نخستین مورد ابتلا به آبله میمون در کشور خبر داد.
آن‌طور که پدرام پاک آیین خبر داده، این بیمار که یک زن ۳۴ ساله است، در اهواز در جنوب ایران سکونت دارد.
به گفته وی، این بیمار در قرنطینه به سر می‌برد و «با تایید آزمایش‌های اولیه و نهایی در حال طی کردن دوره بیماری خود در منزل است».
@VahidHeadline

?برخی از مقامات ارشد سابق جهان از ایران، آمریکا و دیگر کشورهای عضو برجام خواستند که آخرین پیشنهادات ارائه شده توسط اتحادیه اروپا برای احیای توافق هسته‌ای سال ۹۴ را تایید و امضا کنند.
سازمان رهبران مستقل جهان ،اِلدرز، (ریش سفیدان)، در سال ۲۰۰۷ توسط نلسون ماندلا رهبر جنبش ضدآپارتايد آفريقای جنوبی و برنده جایزه صلح نوبل راه‌اندازی شد.
بان کی‌مون دبیرکل سابق سازمان ملل از امضاکنندگان این بیانیه که همزمان معاون رئیس سازمان الدرز است، می‌گوید اکنون لحظه سرنوشت‌سازی فرا رسیده است: از دولت ایران می‌خواهیم به سرعت این متن را تأیید، برنامه هسته‌ای خود را محدود کند و به برجام پایبندی نشان دهد.
این مقامات سابق جهان قبلا نیز از توافق برجام سال ۲۰۱۵ حمایت کرده و مخالفت شدید خود با خروج دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری سابق آمریکا از توافق یاد شده در اردیبهشت سال ۹۷ را اعلام کرده بودند.
@VahidHeadline

?بابک برزویه، عکاس سینما و مطبوعات در ایران، پس از ماه‌ها کما و بستری بودن در بیمارستان، درگذشت.
رسانه‌های ایران دی‌ماه پارسال خبر داده بودند که او به دلیل عارضه مغزی به کما رفته است.
@VahidHeadline

?روسیه اعلام کرد که انفجار بزرگ در پایگاه نظامی این کشور در ناحیه کریمه که بر اثر آن زیرساخت‌های انتقال برق و خطوط راه آهن نیز آسیب دیده‌اند نتیجه «خرابکاری» بوده است.
وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای گفت: «بر اثر اقدام خرابکارانه، یک زاغه مهمات در حومه روستای ژانکوی آسیب دیده است. مهمات موجود در این زاغه بر اثر آتش‌سوزی منفجر شده و بخشی از زیرساخت‌های غیرنظامی از جمله یک نیروگاه و خطوط انتقال برق، یک مسیر راه آهن و چندین ساختمان مسکونی آسیب دیده‌اند».
@VahidHeadline

?دولت بشار اسد و رسانه‌های کرد سوریه می‌گویند حملات هوایی ترکیه به شمال عراق دست‌کم ۱۱ کشته برجای گذشته است.
@VahidHeadline

? @VahidO

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=26850

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.