• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل 27469امروز 0
0

‌?دو روز پس از پایان مذاکرات و …

  • کد خبر : 26640
  • 02 شهریور 1401 - 11:02
‌?دو روز پس از پایان مذاکرات و …

    ‌?دو روز پس از پایان مذاکرات وین برای احیای توافق اتمی برجام که این بار بر سر پیش نویس توافق پیشنهادی اتحادیه اروپا بود، حسین شریعتمداری نماینده آیت‌الله علی خامنه‌ای در روزنامه کیهان این متن را «فاجعه بار» و «خسارت بار» خوانده و گفته مذاکرات وین «تاکنون به هیچ نتیجه‌ای» که جمهوری اسلامی […]

 

‌?دو روز پس از پایان مذاکرات و … 765286001661322609

 

‌?دو روز پس از پایان مذاکرات وین برای احیای توافق اتمی برجام که این بار بر سر پیش نویس توافق پیشنهادی اتحادیه اروپا بود، حسین شریعتمداری نماینده آیت‌الله علی خامنه‌ای در روزنامه کیهان این متن را «فاجعه بار» و «خسارت بار» خوانده و گفته مذاکرات وین «تاکنون به هیچ نتیجه‌ای» که جمهوری اسلامی می خواسته، نرسیده است.
@VahidHead

?رسانه‌های وابسته به سپاه پاسداران و نزدیک به رهبر جمهوری اسلامی، رئیس جمهور و همچنین برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با وجود حمله شدید به میرحسین موسوی پس از انتشار یک نوشته تازه از او، احتمال موروثی شدن رهبری در جمهوری اسلامی را که موسوی نسبت به آن هشدار داده، تکذیب نکردند.
روزنامه کیهان نزدیک به دفتر رهبر جمهوری اسلامی و خبرگزاری‌های فارس و تسنیم وابسته به سپاه پاسداران، که از این نامزد معترض به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ به عنوان «یکی از سران فتنه» نام می‌برند، بیشتر به بخش‌هایی از نوشته موسوی پرداختند که درباره سرکوب اعتراضات ایران و همچنین سیاست منطقه‌ای جمهوری اسلامی است.
در نوشته آقای موسوی که در واقع مقدمه او بر «ترجمه عربی بیانیه‌های جنبش سبز» است بدون ذکر نام حسین همدانی، این فرمانده ارشد سپاه پاسداران که در سوریه کشته شد، به دلیل نقش داشتن در سرکوب اعتراضات پس از انتخابات ۸۸ «سردار بی‌افتخار» توصیف شده است.
@VahidHead
ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور، در جلسه هیئت دولت، بدون نام بردن مستقیم از پیام میرحسین موسوی از عملکرد حسین همدانی و قاسم سلیمانی دفاع کرد و گفت که آنها در کشورهای دیگر «از امنیت و اقتدار کشور نیز دفاع کردند و همه کسانی که دلسوز ایران و اسلام‌اند، قدردان این مجاهدت‌ها هستند.»
او در ادامه درباره افرادی چون حسین همدانی و قاسم سلیمانی که در کشتار معترضان در خیابان‌های ایران دست داشتند، گفت که آنها «پاسداران حریم اسلام و مظلوم بودند.»
@VahidHead
میرحسین موسوی از اقدامات ایران در سوریه انتقاد کرده و شرایط این کشور را «غمنامه‌ای» خواند که ادامه دارد.
در بیانیه تازه آقای موسوی آمده بود: «دفاع از حرم که به معنای حراست از قلب مومن در مقابل کمترین گرایش به ستمگران است، به خون ریختن در سرزمین‌های بیگانه برای تحکیم پایه‌های رژیمی کودک‌کش اطلاق می‌شود.»
@VahidHead

?یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به پرتاب ماهواره «خیام» از سوی روسیه، اعلام کرد که همکاری فزاینده روسیه با ایران، باید به عنوان یک خطر بزرگ برای جامعه بین‌المللی تلقی شود. همچنین مقامات اسرائیلی در این زمینه ابراز نگرانی کردند.
این سخنگوی وزارت خارجه آمریکا که نامش فاش نشده روز به خبرگزاری دولتی آناتولی در ترکیه گفت که آمریکا از اقدام روسیه در پرتاب «یک ماهواره با قابلیت چشمگیر جاسوسی از جانب ایران آگاه است».
@VahidOOnLine

?شبکه سی‌ان‌ان گزارش داده است که آموزش نیروهای روسیه برای استفاده از پهپادهای رزمی ایرانی از چند هفته پیش در ایران آغاز شده است.
یک مقام آمریکایی به این شبکه گفت که به عنوان بخشی از توافق انتقال هواپیماهای بدون سرنشین از ایران به روسیه، مقام‌های روس طی چند هفته گذشته در حال آموزش در ایران بودند.
یک ماه پیش مقام‌های آمریکایی خبر دادند که ایران قصد دارد پهپادهای جنگی به روسیه بفروشد تا در حمله این کشور به اوکراین مورد استفاده قرار گیرد.
@VahidHead

?محمدصادق یزدانشناس، مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام بوشهر گفت به تازگی مرغ‌های تاریخ مصرف گذشته با عنوان «مرغ دولتی» بین مردم و هیات‌های مذهبی برخی شهرستان‌های این استان توزیع شد.
فرماندار تنگستان میزان مرغ‌های تاریخ‌مصرف گذشته توزیع شده در این شهرستان را ۶۰۰ کیلوگرم عنوان کرد.
@VahidOOnLine

?دادگاهی در آمریکا یک کارمند سابق توییتر را در ارتباط با جاسوسی از مخالفان عربستان سعودی و انتقال هویت و اطلاعات مربوط به آنها به دولت آن کشور، مجرم شناخته است.
احمد ابوعمو، شهروند دوتابعیتی آمریکایی-لبنانی ساکن سانفرانسیسکو متهم بود که از موقعیت خود در این شبکه اجتماعی استفاده می‌کرد تا منتقدان دولت عربستان را که به صورت ناشناس پست‌هایی در توییتر می‌گذاشتند، شناسایی کند.
او این اطلاعات را به یکی از کارمندان محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی منتقل می‌کرد.
@VahidHead

?ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین گفته است جنگ اوکراین با اشغال کریمه آغاز شده و با آزادسازی آن پایان خواهد یافت.
او با اشاره به تصرف این شبه جزیره به دست روسیه در سال ۲۰۱۴ گفت کریمه متعلق به اوکراین است و این کشور هرگز آن را رها نخواهد کرد.
@VahidHead

? @VahidOn

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=26640

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.