• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

‌?در پی حمله موشکی اسرائیل به …

  • کد خبر : 26844
  • 02 شهریور 1401 - 11:30
‌?در پی حمله موشکی اسرائیل به  …

    ‌?در پی حمله موشکی اسرائیل به مواضع نیروهای مورد حمایت ایران در نزدیکی بندر طرطوس، یک پایگاه آمریکا و نیروهای مخالف بشار اسد هدف حمله پهپادی قرار گرفت. یک منبع مخالفان سوریه به شبکه خبری «کان» اسرائیل گفته است گمان می‌رود ایران پشت این حمله بوده و حمله پهپادی روز دوشنبه ۲۴ مرداد، […]

 

‌?در پی حمله موشکی اسرائیل به  … 545588001661322620 1

 

‌?در پی حمله موشکی اسرائیل به مواضع نیروهای مورد حمایت ایران در نزدیکی بندر طرطوس، یک پایگاه آمریکا و نیروهای مخالف بشار اسد هدف حمله پهپادی قرار گرفت.
یک منبع مخالفان سوریه به شبکه خبری «کان» اسرائیل گفته است گمان می‌رود ایران پشت این حمله بوده و حمله پهپادی روز دوشنبه ۲۴ مرداد، پاسخی به حمله شب گذشته منتسب به جنگنده‌های اسرائیلی بوده است.
@VahidHadlin

?سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اظهارات همتای ایرانی خود مبنی بر این‌که سلمان رشدی و هوادارانش مسئول حمله به او هستند را «نفرت‌انگیز»، «مشمئزکننده» و «شنیع» خواند.
ند پرایس عصر دوشنبه ۲۴ مرداد در نشست خبری با خبرنگاران گفت: «این نفرت‌انگیز و مشمئزکننده است. ما آن را محکوم می‌کنیم». او افزود: «این چیزی است که کاملا باید آن را شنیع خواند».
ساعاتی پیشتر از این، سخنگوی دولت بریتانیا نیز اظهارات سخنگوی وزارت خارجه ایران را «مضحک» خوانده بود.
@VahidHadlin

?بر اساس یک گزارش، تعداد قابل توجهی از نیروهای ویژه ارتش افغانستان که توسط آمریکا آموزش دیده بودند و حدود سه هزار نیروی امنیتی افغان از جمله افسران عالی‌رتبه پس از خروج آمریکا از افغانستان، همراه با برخی تجهیزات نظامی به ایران گریخته‌اند.
وبسایت واشینگتن فری بیکن نوشت این گزارش را اعضای جمهوری‌خواه کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا بر اساس مصاحبه با افراد مطلع و اسناد داخلی وزارت خارجه آمریکا تهیه کرده‌اند که روز دوشنبه همزمان با اولین سالگرد خروج آمریکا از افغانستان منتشر شده است.
@VahidOOnLin

?در پی صدور رای دیوان عالی اداری مبنی بر لزوم تصدی سمت شهردار برای شهرهای بالای یک میلیون نفر توسط افراد «دارای سوابق مرتبط»، رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد که علیرضا زاکانی کماکان در سمت شهردار تهران باقی خواهد ماند.
مهدی چمران گفت: «خوشحال نشوید، زاکانی باقی خواهد ماند».
او بدون ارائه توضیحات گفت: رای دیوان عدالت اداری «چیز دیگری» است و ربطی به آقای زاکانی ندارد.
@VahidHadlin

?تعداد تلفات انفجار در یک انبار ترقه‌ در ایروان، پایتخت ارمنستان، به هفت نفر رسید و گزارش‌ها حاکی است که پنج ایرانی نیز به‌دنبال بروز این حادثه مفقود شده‌اند.
انفجار قدرتمند در انبار یاد شده روز یکشنبه در یک مرکز خرید مشهور رخ داد و مقام‌های محلی در ابتدا اعلام کردند که دو نفر در این حادثه کشته شدند ولی امروز گزارش شد که تعداد قربانیان به هفت نفر افزایش یافته است.
خبرگزاری آسوشیتدپرس می‌گوید در انفجار روز یکشنبه دستکم ۲۱ نفر از جمله پنج ایرانی و یک تبعه روسیه مفقودالاثر شدند. این حادثه ۶۱ زخمی هم برجای گذاشته است.
@VahidHadlin

?سرانجام پس از کشمکش‌های فراوان، مقامات گمرک جمهوری اسلامی و سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی پذیرفتند که در انبارهای گمرک و بنادر ایران، از برخی کالاهای «معطل مانده» و بلاتکلیف، «سرقت» شده‌است.
مدیرعامل سازمان اموال تملیکی گفته است که اکنون «تعداد زیادی» خودرو وارداتی دپو شده وجود دارد که «بسیاری از قطعات» آنها به «سرقت» رفته است.
@VahidHadlin

?بهای نفت خام روز دوشنبه دوباره در مدار نزولی قرار گرفت و به میزان بیش از ۴ دلار برای هر بشکه تنزل یافت. این در حالی است که انتشار گزارش‌هایی مرتبط با تضعیف بنیه اقتصادی چین، به نگرانی‌ها از بابت ورود به یک رکود جهانی را دامن زده است.
در همین حال، انتشار گزارش‌هایی مبنی بر پیشرفت در گفت و گوهای مرتبط با احیای برجام یکی از مهمترن عناوین روز دوشنبه مورد توجه محافل اقتصادی بین‌المللی بود.
@VahidHadlin

?چین روز دوشنبه ۲۴ مرداد همزمان با سفر یک هیات دیگر از نمایندگان کنگره آمریکا به تایوان اعلام کرد که در اطراف آبراه تایوان رزمایش‌های بیشتری انجام خواهد داد.
چین در واکنش به سفر نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، به تایوان نیز چندین روز رزمایش‌های بزرگی برگزار کرده بود.
@VahidHadlin

?ستاد نیروهای مسلح اوکراین اعلام کرد که نیروهای این کشور حملات جدید روسیه با هدف پیشروی در شرق استان دونتسک را دفع کرده‌اند.
همزمان، سخنگوی سرفرماندهی ارتش اوکراین در جنوب گفت ارتش روسیه بیش از ده شهر و روستای تحت کنترل اوکراین در نزدیکی جبهه‌های جنوبی و به خصوص استان خرسون را با موشک و توپخانه هدف حمله قرار داده است.
@VahidHadlin

?سطح آب رودخانه راین آلمان به دلیل خشکسالی تا حدی پایین آمده که مقامات نگران هستند بخش‌هایی از این رودخانه از امروز غیرقابل تردد شود.
کارخانه‌ها و نیروگاه‌هایی که در کنار رودخانه قرار دارند برای انتقال کالا و مواد به قایق‌‌های بزرگ نیاز دارند. شرکت‌های کشتیرانی پیش از این بار شناورها را کاهش داده‌اند تا روی آب بالاتر بیایند.
@VahidHadlin

? @VahidOnlin

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=26844

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.