• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل 27469امروز 0
1

‌?با گذشت چهار روز از وعده وزی …

  • کد خبر : 26853
  • 02 شهریور 1401 - 11:30
‌?با گذشت چهار روز از وعده وزی …

    ‌?با گذشت چهار روز از وعده وزیر نیرو برای حل مشکل آب شرب در شهرکرد و روستاهای این منطقه که نزدیک به ده روز است قطع شده، آب‌رسانی به مردم همچنان با تانکر انجام می‌شود. @VahidHeadline ?در پی تحویل پاسخ ایران به متن «نهایی» اتحادیه اروپا که تلاشی برای احیای توافق هسته‌ای سال […]

 

‌?با گذشت چهار روز از وعده وزی … 411086001661322621 1

 

‌?با گذشت چهار روز از وعده وزیر نیرو برای حل مشکل آب شرب در شهرکرد و روستاهای این منطقه که نزدیک به ده روز است قطع شده، آب‌رسانی به مردم همچنان با تانکر انجام می‌شود.
@VahidHeadline

?در پی تحویل پاسخ ایران به متن «نهایی» اتحادیه اروپا که تلاشی برای احیای توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ است، یک مشاور دولت ایران گفته که تهران می‌خواهد سازوکاری ایجاد شود که هزینه را برای خروج احتمالی آمریکا از توافق بالا ببرد.
محمد مرندی، مشاور تیم مذاکره کننده ایران، به برنامه «نیوزآوِر» بی‌بی‌سی گفت: «این متن خیلی متفاوت از وضعیتی است که هفت هشت ماه پیش در آن قرار داشتیم و ایران توانسته در مورد مسائل متعدد امتیازهای عمده بگیرد. با این حال هنوز دو سه مساله هست که حل نشده. ایران نظر خود را درباره این موضوع‌ها مطرح کرده تا آمریکا و اروپایی‌ها از آنها رفع ابهام کنند.»
@VahidHeadline

?فرح پهلوی، ملکه پیشین ایران، می‌گوید مردم ایران «خواهان بازگشت» پادشاهی پهلوی‌ هستند و او نیز «آماده بازگشت» به ایران است.
خانم پهلوی این اظهارات را در جریان سفر به مصر برای شرکت در مراسم سالروز درگذشت محمدرضاشاه پهلوی در گفت‌وگو با روزنامه ایتالیایی «لیبرو» مطرح کرده است.
@VahidHeadline

?رئیس پلیس تهران روز چهارشنبه، ۲۶ مردادماه، از بازداشت ۳۰۴ نفر از افرادی که آنها را «اراذل و اوباش سطح‌دار» نامید خبر داد.
«اراذل و اوباش سطح‌دار» افرادی هستند که بیش از یک‌ بار اقدام «مجرمانه» انجام داده‌اند و بر اساس میزان تخلفات خود در سطوح یک تا سه طبقه‌بندی می‌شوند.
@VahidHeadline

?سازمان اطلاعات سپاه با «صهیونیستی» خواندن یک مؤسسه مستندسازی در اروپا که در کارنامه آن دست‌کم ده فیلم ایرانی نیز دیده می‌شود، به مستندسازان هشدار داد که «هرگونه ارتباط و همکاری» با این مؤسسه ممنوع است.
اطلاعات سپاه در اطلاعیه‌ای نوشت: «مؤسسه آموزشی کلوزآپ، فعال در حوزه مستند، یک مؤسسه صهیونیستی بوده که با حمایت‌های مادی و معنوی رژیم اشغالگر اسرائیل در حال فعالیت است.»
@VahidHeadline

? علی‌اکبر ولایتی مشاور علی خامنه‌ای در امور بین‌الملل در دیدار با سفیر چین در تهران ، چین را متحد استراتژیک جمهوری اسلامی دانست و گفت:‌ «جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد همکاریهایش را با چین بیش از پیش توسعه داده و به حضور بیشتر این کشور در خاورمیانه کمک کند.»
@VahidHeadline

?جرج دیک، سفیر اسرائیل در جمهوری آذربایجان، در درگیری لفظی جدیدی با سید عباس موسوی، همتای ایرانی خود در باکو، روز سه‌شنبه، ۲۵ مرداد، ایران را متهم کرد که «می‌خواهد او را بکشد».
@VahidHeadline

?وزارت دفاع حکومت طالبان اعلام کرد نیروهای مرزی‌اش مهدی مجاهد، از فرماندهان سابق این گروه را که بر سر سهم هزاره‌ای‌ها از حکومت به مخالفت با طالبان برخاسته بود، «هنگامی که می‌خواست از طریق ولایت هرات به ایران برود» کشته‌اند.
@VahidHeadline

?رهبران ترکیه و اسرائیل روز چهارشنبه توافق کردند که دو کشور بعد از چهار سال بار دیگر روابط خود را به عالی‌ترین سطح ارتقا دهند و سفیر مبادله کنند.
ترکیه در سال ۲۰۱۸ (۱۳۹۶) و در اعتراض به کشتار فلسطینی‌ها در جریان تظاهرات «بازگشت» که از طرف ساکنین غزه برگزار شد، همه دیپلمات‌هایش را از اسرائیل فراخواند.
تنش روابط ترکیه و اسرائیل از ۱۲ سال پیش و حمله نیروهای اسرائیلی به یک کاروان کمک‌رسانی به غزه آغاز شد.
@VahidHeadline

?سلمی الشهاب، زن سعودی ۳۴ ساله و دانشجوی دانشگاه لیدز در بریتانیا، که برای تعطیلات به عربستان سعودی بازگشته بود، به دلیل داشتن حساب توئیتر و دنبال کردن و بازنشر توئیت‌های مخالفان و فعالان سیاسی به ۳۴ سال زندان محکوم شد.
@VahidHeadline

?هفته‌نامه فکاهی شارلی ابدو، چاپ پاریس، از رهبران مذهبی جهان به ویژه «سکوت عجیب پاپ فرانسیس» رهبر کاتولیک‌های جهان به دلیل محکوم نکردن حمله خونین به سلمان رشدی انتقاد کرد.
@VahidHeadline

?اظهارات محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی، مبنی بر این که اسرائیل مرتکب «۵۰ هولوکاست» علیه فلسطینیان شده، با واکنش خشمگینانه سران اسرائیل و آلمان روبه‌رو شد.
آقای عباس این سخنان را در سفر رسمی خود به برلین، پایتخت آلمان، بیان کرده است.
@VahidHeadline

?لیز چنی، عضو جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا و از منتقدان اصلی دونالد ترامپ، در رای‌گیری مقدماتی جمهوری‌خواهان در ایالت وایومینگ از نامزد مورد حمایت دونالد ترامپ، شکست خورد.
ناظران سیاسی، انتخابات میان‌دوره‌ای حزب جمهوری‌خواه در وایومینگ را نشانه‌ای از سیطره دونالد ترامپ بر حزبش ارزیابی کرده‌اند.
لیز چنی ۵۶ ساله دختر دیک چنی، معاون پرقدرت جورج دبلیو بوش، رئیس جمهوری سابق آمریکا، که سابقه سه دوره عضویت در کنگره را دارد زمانی ستاره آینده‌دار و با آتیه حزبش به شمار می‌آمد.
@VahidHeadline

? @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=26853

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.