• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
0

‌?با گذشت بیش از یک روز از انت …

  • کد خبر : 26859
  • 02 شهریور 1401 - 11:30
‌?با گذشت بیش از یک روز از انت …

    ‌?با گذشت بیش از یک روز از انتشار خبر ایجاد اختلال ایرانسل و همراه اول در دریافت پیامک کدِ ورود به برخی شبکه‌های اجتماعی از جمله تلگرام، وزارت ارتباطات و اپراتورها هنوز توضیحی درباره این محدودیت جدید نداده‌اند. از زمان بروز محدودیت جدید در مورد شبکه‌های اجتماعی، بیشتر واکنش‌ها در وب‌سایت‌های فناوری و […]

 

‌?با گذشت بیش از یک روز از انت … 125839001661322622 1

 

‌?با گذشت بیش از یک روز از انتشار خبر ایجاد اختلال ایرانسل و همراه اول در دریافت پیامک کدِ ورود به برخی شبکه‌های اجتماعی از جمله تلگرام، وزارت ارتباطات و اپراتورها هنوز توضیحی درباره این محدودیت جدید نداده‌اند.
از زمان بروز محدودیت جدید در مورد شبکه‌های اجتماعی، بیشتر واکنش‌ها در وب‌سایت‌های فناوری و همچنین شبکه‌های اجتماعی حول محور «طرح صیانت» می‌چرخد، با این گمانه‌زنی که دولت در حال اجرای این طرح به‌ صورت «چراغ‌خاموش» است.
@VahidHeadline

?همزمان با ادامه قطع آب شهرکرد برای بیش از ۱۰ روز و اعتراض شهروندان به آن در خیابان‌ها، سایت خبرآنلاین گزارش داد به علت «اتمام ذخایر آب سدها و کاهش سطح سفره‌های آب زیرزمینی»، آب شرب شهر همدان نیز روزانه بیش از ۱۲ ساعت قطع است یا به علت افت فشار، قابل استفاده نیست.
@VahidOOnLine

?وزارت بهداشت ایران روز ‌پنج‌شنبه، ۲۷ مرداد، اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته، ۶۲ بیمار مبتلا به کرونا در ایران جان باخته‌ و بیش از ۴۳۰۰ بیمار جدید شناسایی شده‌اند.
بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت ایران در حال حاضر ۷۸ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۸۴ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۱۷۴ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.
@VahidHeadline

?وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی در اطلاعیه‌ای از بازداشت یکی از «خطرناک‌ترین تروریست‌ها» با دامنه فعالیت «فرامرزی» خبر داد.
در اطلاعیه وزارت اطلاعات این فرد بدون اشاره به هویتش «یکی از پرسابقه‌ترین تروریست‌ها» از جمله در چهار کشور «منطقه» معرفی شده است.
@VahidHeadline

?با نزدیک شدن به موعد برگزاری مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک و در حالی که دولت ایران تایید کرده که ابراهیم رئیسی قصد دارد در این نشست شرکت کند، مایک پومپئو، وزیر خارجه پیشین، و سازمان مجاهدین خلق به جمع اشخاص حقوقی پیوستند که دولت جو بایدن را به ندادن ویزای ورود به او فراخوانده‌اند.
@VahidHeadline

?پلیس ایران روز پنج‌شنبه، ۲۷ مرداد، اعلام کرد یک «شبکه بزرگ تبلیغ و ترویج سلفیت» را در شیراز «متلاشی» و ۱۵ نفر را در این رابطه بازداشت کرده است.
در اطلاعیه‌ فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی که خبرگزاری صدا و سیما منتشر کرده بدون اشاره به جزئیات آمده است که شبکه گفته‌شده از «چند حلقه تبلیغی به سرکردگی یک تبعه خارجی با هویت معلوم» تشکیل شده بود و در «بازرسی از اماکن این شبکه تعداد قابل توجهی اسناد، کتب و جزوات با اهداف سوء تبلیغی و امنیتی کشف و ضبط شده است».
@VahidHeadline

?در پی انتشار ویدیوی هجوم حشرات به آثار هنری نمایشگاه «مینیمالیسم و کانسپچوال آرت»، موزه هنرهای معاصر تهران اعلام کرد که این موزه از ساعت ۱۷ روز پنج‌شنبه ۲۷ مرداد ماه برای سمپاشی تعطیل خواهد شد و به دلیل بوی بد سمپاشی در محیط، این تعطیلی روز جمعه ۲۸ مرداد ماه نیز ادامه خواهد داشت
@VahidOOnLine

?پس از گذشت یک ماه از بازداشت یک زائر ایرانی در سفر حج امسال که وزارت خارجه جمهوری اسلامی نیز از دولت عراق برای آزادی‌اش کمک خواسته است، خبرگزاری فارس دلیل بازداشت او را عکس انداختن با تصویر قاسم سلیمانی در کنار کعبه اعلام کرد.
@VahidHeadline

?اظهارات کارشناس ارشد سازمان ملل در امور برده‌داری نوین، مبنی بر بهره‌کشی از مسلمان اویغور ساکن منطقه سین‌کیانگ در اردوگاه‌های کار اجباری چین، خشم پکن را برانگیخت.
@VahidHeadline

?وزارت خارجه ایالات متحده روز چهارشنبه اعلام کرد که پرونده سلمی الشهاب، فعال حقوق زنان را که در عربستان سعودی به ۳۴ سال زندان محکوم شده است، بررسی می‌کند.
@VahidHeadline

?بر اساس اعلام دولت کوبا، با هدف رفع کمبود در بازار، از این‌ پس به خارجی‌ها اجازه داده می‌شود که در بازرگانی خرد و کلان این کشور، سرمایه‌گذاری کنند.
@VahidHeadline

?تایوان در پی رزمایش‌های نظامی اخیر چین در نزدیکی سواحل این جزیره، از جنگنده‌های پیشرفته «اف ۱۶ وی» خود رونمایی کرد.
این جنگنده‌ که ساخت آمریکا است، مجهز به موشک بوده و یک‌ نوع تخصصی‌تر از جنگنده‌های معروف «اف ۱۶» محسوب می‌شود.
@VahidHeadline

?ارتش و نهادهای امنیتی اسرائیل بامداد پنج‌شنبه به دفاتر شماری از گروه‌های حقوق بشری فعال در شرق اورشلیم و کرانه باختری حمله کرده و آن‌ها را پلمب کردند.
ساعتی پیش از این اقدام، بنی گانتز، وزیر دفاع اسرائیل، دستوری را امضا کرده بود که نام این نهادهای فلسطینی را در فهرست «تروریستی» حفظ می‌کند.
@VahidHeadline

? @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=26859

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.