نماد سایت خبرکده

‌?«یک مقام ارشد آمریکایی» در گ …

‌?«یک مقام ارشد آمریکایی» در گ … 168211001661322628 819x1024

 

 

‌?«یک مقام ارشد آمریکایی» در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرگزاری رویترز اظهار داشت که ایران از چند خواسته مهم خود در مذاکرات احیای برجام عقب‌نشینی کرده و از جمله از اصرار بر بستن پرونده پادمانی سه مکان مشکوک به فعالیت اتمی نظامی دست کشیده است.
به نوشته این خبرگزاری در روز سه‌شنبه،‌ اول شهریورماه، به نقل از این مقام که نخواسته است نامش فاش شود، با این تصمیم ایران یکی دیگر از موانع اصلی بر سر راه توافق احیای برجام برداشته شده است.
@VahidHeadli
مرندی، مشاور تیم مذاکره‌کننده ایران: هیچ توافقی قبل از مختومه شدن پرونده آژانس علیه ایران اجرا نخواهد شد.
@VahidEEnLi
بورل: اکثر طرف‌های برجام با پیشنهاد اتحادیه اروپا موافق هستند اما آمریکا هنوز جواب نداده.
@VahidHeadli

?در حالی که بحران کمبود آب همچنان در حال گسترش به مناطق بیشتری از ایران است، رسانه‌ها از نارضایتی مردم همدان از عدم پای‌بندی دولت به جدول زمان‌بندی مدیریت آب خبر داده‌اند.
یک زن کارمند در همدان در گفت‌وگو با ایسنا گفت: «در طول ۲۴ ساعت شبانه‌روز، نیم ساعت آب هم در خانه نمی‌بینم.»
او در ادامه گفت که پس از وصل شدن جریان آب، فشار به شدت کم است و قابل استفاده نیست چرا که آلوده است.
این شهروند همدانی همچنین گفت که وضعیت کنونی به افزایش هزینه‌های نگهداری آب نیز منجر شده است زیرا مردم به دنبال خرید منبع برای آب هستند و به دنبال آن باید پمپ آب هم بخرند چرا که فشار آب خیلی کم است: «همچنین با توجه به وضعیت آلودگی آب، هزینه خرید تصفیه آب نیز به خانوارها تحمیل شده است.»
@VahidOOnLi

?یک مقام ارشد در دولت ایران می گوید که ۴۰ درصد از هواپیماهای موجود در این کشور به دلیل مشکلات مرتبط با تحریم‌های ایالات متحده زمین گیر است.
محمد محمدی‌بخش معاون وزارت راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری ایران گفته است از ۳۳۰ فروند هواپیمایی که در ایران وجود دارد فقط ۱۷۳ فروند قادر به پرواز است.
@VahidHeadli

?محمود سالاری، معاون امور هنری وزیر ارشاد، با تاکید بر این که «من نماینده هنرمندان نیستم، نماینده دولت جمهوری اسلامی هستم»، گفت که حمایت‌های دولتی فقط شامل جریانی از هنر است که بتواند «منشور هنر جمهوری اسلامی» را که روح‌الله خمینی اعلام کرده، تقویت کند.
معاون هنری وزیر ارشاد با ایده مستقل بودن هنر مخالفت کرد و ادامه داد: «برخی از هنرمندان معتقدند هنر کار دلی است و می‌خواهند کار دل‌شان را انجام دهند. دولت نمی‌تواند پول بیت‌المال را به هنرمندی بدهد که کار دلش را انجام دهد.»
@VahidHeadli

?آرزو اشرفی‌زاده، مدیرکل دفتر حفاظت و احیای تالاب‌های سازمان حفاظت محیط زیست ایران، اعلام کرد گروه طالبان با وجود وعده تعیین حق‌آبه هامون، مانند دولت قبلی افغانستان مسیر رودخانه هیرمند را به سمت «گودزره» منحرف کرده است.
گود زره شوره‌زاری در ولایت نیمروز افغانستان است که سرریز هامون هیرمند، یکی از تالاب‌های تشکیل‌دهنده دریاچه هامون، در زمان پرآبی به شمار می‌رود که از طریق رود شیله به آن وارد می‌شود.
@VahidHeadli

?هواداران مقتدی صدر، روحانی پرنفوذ شیعه در عراق، مقابل شورای عالی قضایی این کشور در منطقه سبز بغداد تحصن کردند.
خبرگزاری دولتی عراق نوشت این معترضان روز سه‌شنبه، اول شهریور، خیمه‌های خود را مقابل مقر شورای عالی قضایی برپا کردند و خبرگزاری فرانسه نیز تعداد تحصن‌کنندگان را «صدها نفر» گزارش کرد.
@VahidHeadli

?هزاران کشاورز هندی بار دیگر با برگزاری تظاهرات در دهلی ‌نو، پایتخت، علیه آن چه عملی نشدن وعده‌های نارندرا مودی، نخست ‌وزیر هند، خواندند، اعتراض کردند.
کشاورزان خشمگین در تظاهرات روز دوشنبه، ۳۱ مردادماه، شعارهایی علیه نخست ‌وزیر هند سر دادند و موانع گذاشته شده بر سر راه خود را شکستند و از آنها عبور کردند.
@VahidHeadli

?دادستان کل آرژانتین روز دوشنبه درخواست ۱۲ سال زندان برای کریستینا کیرشنر، معاون رئیس جمهور، و محرومیت مادام العمر از مشاغل دولتی به اتهام فساد در طول دو دوره ریاست جمهوری وی کرد.
خانم کیرشنر متهم به تقلب و فساد در عقد قراردادهای دولتی است اما حتی اگر دادگاه علیه او نیز حکم دهد تا مادامی که به عنوان سناتور از مصونیت پارلمانی برخوردار است به زندان نخواهد رفت.
@VahidHeadli

?دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا از دادگاه خواسته است تحقیقات وزارت دادگستری به روی اسنادی که اف‌بی‌آی در جریان جست‌وجوی خانه او با خود برده است را متوقف کند.
تیم حقوقی آقای ترامپ در شکایت خود از قاضی خواست یک وکیل مستقل را برای نظارت بر این اسناد که ماموران ماه پیش از ویلای او، مارالاگو، در فلوریدا ضبط کردند منصوب کند.
به گفته اف‌بی‌آی (دایره تحقیقات فدرال آمریکا) یازده مجموعه فایل‌ طبقه‌بندی شده در روز ۸ اوت از خانه آقای ترامپ ضبط شد.
@VahidHeadli

? @VahidOnli

خروج از نسخه موبایل