• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
0

‌?گردوغبار در خرمشهر و آبادان …

  • کد خبر : 26712
  • 02 شهریور 1401 - 11:03
‌?گردوغبار در خرمشهر و آبادان  …

    ‌?گردوغبار در خرمشهر و آبادان تا پیش از ظهر روز چهارشنبه، ۲۶ مرداد، به ۹ برابر حد مجاز رسید. @VahidHadlin ?مردی که متهم است به سلمان رشدی، نویسنده کتاب «آیات شیطانی»، حمله کرده است می‌گوید که برای آیت‌الله روح‌الله خمینی احترام قائل است. هادی مطر که این اظهارات را در مصاحبه با شماره […]

 

‌?گردوغبار در خرمشهر و آبادان  … 812783001661322621

 

‌?گردوغبار در خرمشهر و آبادان تا پیش از ظهر روز چهارشنبه، ۲۶ مرداد، به ۹ برابر حد مجاز رسید.
@VahidHadlin

?مردی که متهم است به سلمان رشدی، نویسنده کتاب «آیات شیطانی»، حمله کرده است می‌گوید که برای آیت‌الله روح‌الله خمینی احترام قائل است.
هادی مطر که این اظهارات را در مصاحبه با شماره روز چهارشنبه ۲۶ مرداد روزنامه «نیویورک‌پست» بیان کرده، نگفته که آیا برای حمله به سلمان رشدی از فتوای بنیانگذار جمهوری اسلامی الهام گرفته است یا نه.
او به این روزنامه گفته که «تنها فرازهایی» از کتاب آیات شیطانی را خوانده است و توئیت زمستان گذشته این نویسنده که گفته بود به موسسه چاتاکوا می‌رود، این ایده را به او داد که به آنجا برود.
@VahidHadlin

?مجلس ایران امروز درباره مذاکرات احیای برجام یک جلسه غیرعلنی برگزار کرده است. یک نماینده مجلس شورای اسلامی در ایران پس از نشست غیرعلنی نمایندگان با حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه و علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران گفته است که «به تیم مذاکره کننده اختیار تام داده شده و نیازی نیست که توافق آنها با طرف مقابل به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد.»
ولی اسماعیلی به ایرنا، خبرگزاری رسمی ایران گفته است که در این جلسه وزیر امور خارجه و رئیس تیم مذاکره کننده گزارشی را از روند مذاکرات به نمایندگان ارائه کردند.
@VahidHadlin
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که در صورت بسته شدن «موضوعات پادمانی» از سوی آژانس و موافقت واشینگتن با «موضوعات مختلف باقی‌مانده» در مذاکرات، توافق نهایی «خیلی سریع» حاصل خواهد شد.
@VahidHadlin

?سازمان حقوق بشری «آرتیکل ۱۸» در گزارشی از بازداشت دو نوکیش مسیحی در ایران پس از حضور در شعبه اجرای احکام خبر داد.
این دو شهروند نوکیش که سارا احمدی و همایون ژاوه نام دارند در دادسرای شهید مقدس تهران بازداشت شدند و با گذشت دو روز همچنان در همان مکان در بازداشت به‌سر می‌برند.
@VahidHadlin

?ایران می گوید آماده اجرای فوری «توافق موجود» با آمریکا برای تبادل زندانی است.
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه ایران گفته است «جمهوری اسلامی ایران مستقل از برجام، بارها از کانال‌های مختلف آمادگی خود را برای پرداختن به مسئله زندانیان، به طرف آمریکایی اعلام کرده است.»
@VahidHadlin

?هانیه توسلی، بازیگر و غزاله معتمد، طراح صحنه، به عنوان دو عضو کمیته پیگیری موضوع آزار جنسی در سینما اعلام کردند خانه سینما به آیین‌نامه تهیه شده در ارتباط با «منع خشونت جنسی/جنسیتی علیه زنان در محیط کار» پاسخ نداده است.
@VahidOOnLin

?بنابر اعلام مرکز آمار بریتانیا نرخ تورم سالانه در ماه ژوئیه به ۱۰/۱ درصد رسیده است؛ این اولین باری است که بعد از حدود چهل سال این کشور شاهد تورم دو رقمی است.
بریتانیا اولین اقتصاد بزرگ جهان است که تورم دو رقمی را تجربه می‌کند.
@VahidHadlin

?رهبران گروه‌های سیاسی عراق روز چهارشنبه ۲۶ مرداد در غیاب مقتدی صدر، روحانی پرنفوذ شیعه، گردهم آمدند و بر سر تهیه و آماده‌سازی یک «نقشه راه» با هدف «پایان دادن به انسداد سیاسی» در این کشور به توافق رسیدند.
آن‌ها همچنین مقتدی صدر را ترغیب کردند که به آن‌چه مصطفی الکاظمی، نخست‌وزیر عراق، «گفت‌وگوی ملی» خوانده است، بپیوندد.
@VahidHadlin

?دبیرکل پیمان آتلانتیک شمالی، ناتو، می‌گوید در صورتی که ثبات بین صربستان و کوزوو در معرض خطر قرار گیرد، صلحبانان ناتو در کوزوو آماده‌اند که مداخله کنند.
ینس استولتنبرگ این اظهارات را پس از مذاکره با الکساندر ووسیچ، رئیس‌جمهوری صربستان، در مورد تنش‌های اخیر بین این دو کشور غرب بالکان بیان کرد.
@VahidHadlin

?ولادیمیر پوتین یک جایزه قدیمی را با هدف تشویق زنان به بچه‌دار شدن بیشتر احیا کرد. بر این اساس، به زنانی که ۱۰ فرزند یا بیشتر به دنیا می‌آورند، زمانی که دهمین فرزندشان به یک سالگی برسد، یک میلیون روبل (حدود ۱۳ هزار پوند) داده می‌شود. البته ۹ فرزند دیگر هم باید زنده باشند.
@VahidOOnLin

? @VahidOnlin

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=26712

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.