• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل 27469امروز 0
0

‌?وزیر خارجه ایالات متحده در ب …

  • کد خبر : 26694
  • 02 شهریور 1401 - 11:03
‌?وزیر خارجه ایالات متحده در ب …

    ‌?وزیر خارجه ایالات متحده در بیانیه‌ای که درباره حمله به سلمان رشدی نویسنده سرشناس صادر کرد، تمجید این حمله از سوی رسانه‌های وابسته به دولت ایران را «نفرت‌انگیز» نامید. @VahidHeadline ?نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین و مذاکره‌کننده این کشور در گفت‌وگوها برای احیای برجام در مصاحبه‌ای گفت که «ظاهرا آمریکا […]

 

‌?وزیر خارجه ایالات متحده در ب … 834105001661322619

 

‌?وزیر خارجه ایالات متحده در بیانیه‌ای که درباره حمله به سلمان رشدی نویسنده سرشناس صادر کرد، تمجید این حمله از سوی رسانه‌های وابسته به دولت ایران را «نفرت‌انگیز» نامید.
@VahidHeadline

?نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین و مذاکره‌کننده این کشور در گفت‌وگوها برای احیای برجام در مصاحبه‌ای گفت که «ظاهرا آمریکا – با متن پیشنهادی در آخرین دور گفت‌وگوها در وین – موافقت کرده، اما ایران هنوز موضع خود را در مورد این متن مشخص نکرده است».
@VahidHeadline

?رسانه‌های سوریه از حمله جنگنده‌های اسرائیلی به نزدیکی بندر طوطوس خبر داده و خبرگزاری رسمی این کشور می‌گوید سامانه‌های دفاعی با «اهداف متخاصم» مقابله کرده‌اند.
خبرگزاری دولتی سوریه می‌گوید که در جریان این حمله سه سرباز سوری کشته شدند و سه تن دیگر زخمی شدند.
@VahidHeadline
به گزارش رویترز، در حملات موشکی اسرائیل به مواضعی در طرطوس سوریه، تاسیسات نیروهای جمهوری اسلامی هدف قرار گرفت
@VahidOOnLine

?روزنامه «جهان صنعت» روز یکشنبه ۲۳ مردادماه با انتشار گزارشی از سه برابر شدن نسبت جمعیتی فقرای ایران از زمان وقوع انقلاب بهمن ۵۷ خبر داد.
این گزارش با تیتر «نیم قرن اشتباه» می‌گوید در سال ۱۳۵۷ حدود ۲۰ درصد از ایرانیان زیر خط فقر قرار داشتند اما این میزان در سال ۱۳۶۸ و پایان جنگ تحمیلی به حدود ۴۰ درصد رسید و در پایان قرن ۱۳ در سال ۱۴۰۰، میزان جمعیت زیر خط فقر به حدود ۵۲ درصد رسیده است.
@VahidHeadline

?کویت شش سال پس از فراخواندن سفیر خود از تهران به نشانه همبستگی با عربستان سعودی، سرانجام سفیر جدیدی در ایران منصوب کرد.
@VahidHeadline

?رکوردهای سه روز نخست مسابقه‌های دو و میدانی از جمله رکورد فرزانه فصیحی و حسن تفتیان، به دلیل اشتباه مسئولان بازی‌های کشورهای اسلامی در قونیه «نامعتبر» است.
بنا بر گزارش‌ها، اتصال سیستم‌های الکترونیکی به اینترنت «نه با کابل، بلکه با وای فای» صورت گرفته بود و به همین دلیل باید «سیستم‌ها با یکدیگر کالیبره می‌شدند تا مشکلی به وجود نیاید»، اما مسئولان برگزاری این کار را انجام نداده بودند.
در فینال این مسابقات در رشته دو ۱۰۰ متر، فرزانه فصیحی در بخش زنان رکورد ۱۱.۱۲ ثانیه و حسن تفتیان در در بخش مردان رکورد ۱۰.۰۲ ثانیه را ثبت کردند، اما اکنون این رکوردها نامعتبر اعلام شده است.
@VahidHeadline

? ریشی سوناک، نامزد جانشینی بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا حمله به سلمان رشدی را «زنگ خطری برای غرب» در ارتباط با ایران خوانده و خواهان تحریم بیشتر ایران و شناسایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سازمانی تروریستی شده است.
@VahidHeadline

?یک مقام محلی وان، استان مرزی ترکیه با ایران، از ورود ۲۲۶ هزار و ۴۳۵ شهروند ایرانی به این استان طی هفت ماهه سال جاری میلادی خبر داد.
مدیر اداره فرهنگ و گردشگری استان وان گفت: در هفت ماهه گذشته بیش از ۷۰ درصد گردشگران خارجی این استان ایرانی بوده‌اند.
@VahidHeadline

?کمتر از دو هفته پس از سفر مناقشه‌‌انگیز نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، به تایوان یک هیات پنج نفره از کنگره ایالات متحده روز یکشنبه ۲۳ مرداد در سفری از پیش اعلام نشده وارد تایپه شد.
@VahidHeadline

?آتش‌سوزی در کلیسای ابوسفیه در شمال غربی قاهره، پایتخت مصر، در روز یکشنبه بیش از ۴۰ کشته بر جای گذاشت.
@VahidHeadline

?ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه، به کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، گفت که این دو کشور «روابط دوجانبه سازنده و جامع خود را با تلاش مشترک گسترش خواهند داد».
@VahidHeadline

?گربه‌ها پس از سه ماه در شهر والدورف آلمان اجازه یافتند از خانه خارج شوند.
این شهر میزبان «چکاوک‌ کاکلی» است، پرنده‌ای که در خطر انقراض قرار دارد. گربه‌های خانگی مسئول کشتن جوجه‌های این پرنده قلمداد شده و مسئولان شهر در فصل تخم‌گذاری، خروج گربه‌ها از خانه را ممنوع اعلام کردند، مگر با قلاده.
@VahidHeadline

?کارشناسان اقلیمی پیش‌بینی کرده‌اند که «پرهزینه‌ترین سیل تاریخ» در انتظار ایالت کالیفرنیای آمریکا است به گونه‌ای که با نابودی مناطق وسیعی از لس‌آنجلس و اورنج کانتی، حتی بعید نیست یک دریای جدید ایجاد شود.
شبکه خبری سی‌ان‌ان روز ۲۲ مرداد گزارش داد که مطالعات انجام شده توسط نهاد موسوم به «پیشرفت‌های علوم» آمریکا احتمال وقوع سیلی مهیب را می‌دهند که بی‌سابقه و در ابعادی تاکنون ناشناخته باشد.
به گفته این دانشمندان، تغییرات اقلیمی ناشی از آلودگی‌های ایجادشده در جو به‌دست بشر، تا این‌جا احتمال بروز چنین سیل عظیمی در کالیفرنیا را طی چهار دهه آینده دوبرابر کرده است.
@VahidHeadline

?راننده یک خودرو شخصی روز یکشنبه پس از کوبیدن اتومبیل خود به موانع اطراف ساختمان کنگره آمریکا و پس از چند شلیک هوایی، اقدام به خودکشی کرد.
@VahidHeadline

? @VahidOnline

لینک کوتاه : https://mamlekate.net/?p=26694

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.